Friends......

Hoi........
hier ben ik weer. Het tempo zit er nog helemaal niet in bij me maar toch vandaag weer een kaartje gemaakt..........meestal schud ik ze er zo uit maar ik heb hem nóg niet hoor.....de flow. Er zijn ook nog zoveel andere dingen die op dit moment mijn aandacht vragen en dat gecombineerd met het restje griep wat nog de deur uit moet, maakt dat het nog een beetje zwoegen is met de kaartjes. Ik wil heel graag maar.....mmmmmm.....het is het nog niet helemaal. Soms maak je wel eens iets waarvan je denkt.....wauw, die vind ik écht leuk maar dat zit er nu nog niet in. Ach.......ik ben er in ieder geval wél zoet mee, haha. Arie is aan het werk dus ik zit niemand in de weg........ik frutsel nog maar even verder vandaag.

Eerst dit kaartje......


Op het labeltje rechts boven staat:
Friends are the most important ingredient in this recipe of LIFE.

Echte vrienden.........wees daar zuinig op want dat zijn er écht niet zoveel hoor.
Ik gun ze jullie in ieder geval......fijn als je kunt zeggen dát is een echte vriend(in).


Deze kaart gaat meedoen aan de challenge bij:
http://stampwithfun.blogspot.nl/   : en daar is de opdracht FRIENDS.
http://stampandcreatewithmagnolia.blogspot.nl/   : spring with butterflies.

Allemaal een hele fijne zaterdagavond en lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Hallo Plony

    Fijn dat je zover bent opgeknapt dat je weer fut genoeg hebt om te knutselen.
    Geloof dat half blogland nog stil ligt door de griep,het is erg rustig.

    Erg mooie kaart weer en de tekst is oh zo waar. Echte vrienden zijn kostbaar.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart! Gewoon rustig aan beginnen en de rest komt vanzelf wel weer.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en meid wat heb je hem schitterend ingekleurd!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaart geworden. Prachtige kleur tinten
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een prachtige kaart super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem weer super hoor Plony.
    groetjes en fijn weekend verder.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Plony!

    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent toch alweer bezig en dat is al een prestatie op zich als je je nog niet helemaal top voelt! Doe maar rustig en dit kaartje vind ik al heel geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk ! liefs joyce
    ps ik geef een leuke blogcandy weg op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De nasleep is enorm heb ik begrepen dus pak je tijd hoor maar even heerlijk een kaart maken is ook goed als afleiding en deze vind ik echt geweldig gelukt hoor !!
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi.
    Een erg leuke kaart hoor. En ja die nasleep is er nog wel even maar neem de tijd en geniet van wat er komen gaat.
    gr Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je toch weer een schitterend kaartje gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Ik hoop dat de griep weer snel helemaal uit je lichaam is.
    Jouw kaart is in elke geval weer schitterend en je hebt weer zo`n mooie spulletjes op je kaart gebruikt.
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    dank je wel voor je leuke reactie op mijn kaart! Borduren is zeker leuk! Ik ben benieuwd of je het ook gaat doen. Dit kaartje vind ik ook heel leuk gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is toch zeker weer heel mooi Plony. Hoe heb je dat lint (bloemenrand) zo mooi op je kaart gekregen? Prachtig echt een blikvanger.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je komt toch stil aan weer in vorm zo Plony, ik vind het een leuk kaartje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Plony ook al zit je voor het gevoel er nog niet helemaal in na die rotgriep, heb je toch maar weer mooi een schitterend kaartje in elkaar geflanst, ik vind het weer een toppertje geworden. Super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so cute, the ribbon is a wonderful detail. Thank you for playing with us at stamp with fun.
    xoxo Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is lovely Plony, I just love your work. I hope you are enjoying your weekend. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij zit deflow wel te borrelen onder de oppervlakte hoor, gewoon doorgaan dan komt ie wel.
    Want met kleuren heb je hem niet kwijtgeraakt, Supermooi gedaan!! En vandaag is het ook weer lekker freubel weer :)
    icings nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stom woordenboek....daar moest liefs staan natuurlijk....geen icings....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig hoor Plony, leuk hoe alles weer een plekje op je creatie heeft gevonden! En ga maar rustig door, je zult zien dat de flow vanzelf weer terug komt. Wij zien het in ieder geval niet aan je prachtige creatie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aan dit kaartje is niet te zien dat je nog niet helemaal lekker in je vel zit, hoor, het is erg mooi geworden! En verder lekker rustig beter worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Plony,
    Ik meldde me net aan op je blog, en wat je op het kaartje schreef, is een waarheid als een koe.
    Om met Toon Hermans te zeggen, een echte vriend is pas een vriend, die met je lacht en met je grient.
    Wij zijn wat - nou ja wat ??? - ouder en we hebben al een aantal echte vrienden verloren.
    Dan wordt je kringetje "echte" vrienden klein.
    En als dan je beste vriendin (al 60 jaar) dement is geworden, dan komt het heel dichtbij je.
    Daarom geniet ik iedere dag oa van kaarten maken en bloggen.
    Je bent ook op mijn blog van harte welkom.
    Geniet van het leven, zolang je nog kan.
    PS je kaartje is schattig.
    Gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind je kaartje helemaal supers!!!
    Helemaal niet te zien dat je nog niet helemaal opgeknapt bent, doe het nog maar lekker rustig aan hoor!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind hem weer helemaal top hoor!! Prachtige details. En die flow die komt vanzelf weer. Geduld is een schone zaak hahah!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is prachtig hoor Plony.
    Je hebt het nog niet verleerd
    Mooi ingekleurd.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Plony

    Neem de tijd om weer helemaal in die flow te komen. Je kaartje is schitterend, heel mooi is dat satijn lint. En de tekst is helemaal waar, ik ben een gelukkig mens met een aantal hele lieve vrienden.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a beautiful card! Your coloring is gorgeous and great take on the Spring with Butterflies Challenge.
    Thanks for playing along with the Stamp and Create with Magnolia Challenge. We will have another fun one Friday morning; we hope you will come play along again soon!
    PS we will be having a Weekend Sale on Magnolias; many designs will be 25-35% off beginning Friday.
    ~Lacey
    Stamp and Create with Magnolia DT
    www.stampandcreate.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje