Lovely vintage girl......

En daar ben ik weer..........met mijn volgende vintage-kaart.........
Dit kan ik werkelijk blijven doen, vintagekaarten maken. Zo heerlijk om te doen en al die plaatjes zijn ook zoooooo schattig. Je zou toch graag eens even in de tijd willen rondlopen waarop deze romantische plaatjes zijn gebaseerd. Die schitterende kleding en die prachtige haren.......geweldig!


Weer heerlijk in het roze natuurlijk, hihihi......mooie glanzende roze enveloppe erbij en je hebt weer een klein schilderijtje om aan iemand te sturen die er van houdt.



Dag allemaal.........liefs van Plony.

Reacties

  1. Weer wat opgeknapt? Je kaartje is super geworden, zo mooi om naar te kijken. Terug in de tijd? Om het te zien en te ervaren hoe het was maar echt terug?
    Nou nee... groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ,wat prachtig , en heel mooi zoals je alles gecombineerd heb.
    Liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou een pracht van een kaartje hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer een beeldig plaatje. Geef mij er zo nog maar 10. Echt prachtig weer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer, ze blijven leuk he?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Hopelijk voel je je weer beter.Je kaartje is weer schitterend geworden.
    Een fijne dag
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben blij voor je dat je weer opgeknapt bent!! Wat heb je toch weer fantastisch mooie vintagekaarten gemaakt Plony!! Schitterend. Hopelijk krijg je snel je "flow" weer terug, ondertussen genieten we gewoon hier met volle teug van hoor!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Plony, wat een schatje weer en wat herken ik veel in je verhaal. Ik heb sinds kort een paar tags gemaakt en vind dit ook zo heerlijk. Mooie plaatjes, lekker veel frutseltjes, zo lekker om bij weg te zwijmelen tijdens het maken. Maar natuurlijk ook romantische vintage kaarten, uiteraard rose en veel details. Wat boffen we toch dat we ons zo kunnen vermaken en ontspannen met deze hobby. Je kaart is weer schitterend, je hebt je inspiratie weer terug zo te zien. Ben je helemaal opgeknapt weer?
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Plony waar haal je toch iedere keer de inspiratie vandaan. Ook deze is weer geweldig.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook weer zĂł mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,

    Weer lekker opgeknapt ?? en wat is er fijner dan vintagekaarten maken.. daar heb ik me ook mee bezig gehouden de laatste week ..je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt..super...en je vorige ook..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet nog steeds bekennen dat ik zelf nog nooit een vintage kaart heb gemaakt. Terwijl ik ze super mooi vind. Maar ja ben nu eenmaal verslaafd aan het kleuren van magnoliastempels.
    Groetjes Marguerite
    Oh vergeet helemaal te vertellen dat ik je kaartje weer helemaal te gek vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi Plony, en wat je zegt, heerlijk om eens in die wereld rond te kunnen dolen...heerlijk romantisch, net zoals je kaart! Het is weer een ware beauty. Zo kunnen we zien dat je weer aan de beterende hand bent, fijn voor je!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh helemaal mijn smaak hi,hi. Roze en vintage ja ik snap je. Prachtige ornamenten heb je erbij gebruikt. De tekst is dat een stempel? Vind de letterstijl zo mooi.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beeldige kaart heb je gemaakt Plony , ik je kaart geweldig.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow prachtig Plony! Ben dol op rose.

    Fijn weekend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous card Plony,gorgeous and sweet image^_^
    Big hug my friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Plony mag ik dan even met je mee terug in de tijd..of zal ik het toch maar bij dromen houden bij jouw mooie nostalgische kaarten.Het is weer een beauty,net wat je zegt,een klein schilderijtje,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij ben je weer redelijk opgeknapt omdat je weer aan het freubelen bent.
    Een prachtige kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is het weer een beauty Plony, helemaal geweldig vind ik je kaart weer, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige vintage kaart , Plony !! Ik houd daar wel van .... Fijn weekend ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje