So cute.......

Hoi allemaal......

Ik heb toch zo'n heerlijke dag gehad en weet je waarom.....
Vandaag was Nel bij mij om te helpen met nog wat dingetjes te maken voor de bruiloft van volgende week.........snel als Nel is waren we bést vlug klaar dus toen was er tijd voor andere dingen en wat hadden we bedacht.......

we gingen kleuren op stempellinnen..........
is dat even leuk zeg, wel even aanpassen met kleuren maar het is echt heel leuk om te doen.
Ik moest Nelletje beloven dat ik wél een kaartje ging maken met mijn gekleurde afdrukje.......vandaag nog!!!! Hihihihihi........nou Nel.......jouw wens is mijn bevel natuurlijk dus........
Tadadadadadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Effe snel.....voor Nel......



Kijk dan hoe grappig op dat stempellinnen........ik vind het voor herhaling vatbaar.
Weer eens even iets anders toch?


Ik vind dat dit kaartje best mee kan doen aan de challenges bij:

http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : use kraft
http://diekreativenstempelfreunde.blogspot.nl/   : pearls/lace/swirls

Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Gezellig zo samen.
    Je kaart is erg leuk en dat stempel linnen werkt echt fijn he.
    Ik heb het vorige week ook ontdekt,heb er ook al meerdere kaarten mee in de steigers staan.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er idd cute uit Plony

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony

    Wat heb je dat weer mooi gedaan en dat jij zomaar doet wat Nel zegt.........lol.
    Goh, is de bruiloft volgende week al? ik dacht dat het nog veel langer weg was, er zijn er verschillende die een dochter hebben die trouwen, Lies, jij, ik hihi, spannend hoor. Ik zal je vast nog wel "spreken" maar in ieder geval alvast een heerlijke dag toegewenst.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony, ja de trouwdag van jullie dochter komt nu wel héél dichtbij, spannend hoor.
    Die Nel die kan er wat van, heer lijk zo'n maatje op bezoek.
    Ik had voor onze hobbywinkel samen met Cindy een paar voorbeeldkaarten gemaakt op het linnen, maar ik vind het wel moeilijk om te doen hoor. Jij hebt een prachtige kaart gemaakt met een prachtig gekleurde stempel.
    Liefs van deze kant brrrr koud hier.Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje weer. Ik wens jullie alvast een prachtige dag toe met hopelijk zonneschijn. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gezelig zo samen en dit ziet er inderdaad erg leuk en mooi uit.
    ik vind linnen toch altijd wel wat hebben en geschikt voor vele doeleinde.
    dus je dochter gaat gauw trouwen?
    dan gaat er zo,n dag heel wat door je heen.
    heb het zelf al 3x mee gemaakt en dat doet je zoveel als je je kind daar ziet staan voor de ambtenaar.
    fijne week meisje en liefs
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldige kaart Plony, Mooie kleur tinten en erg mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat stempelen op linnen. Is het echt stof of papier met een werkje? Hoop wel dat de zon deze kant eens op komt en dat jullie volgende week mooi weer hebben. Als die koude rotwind maar eens ophield met waaien.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat gezellig samen aan de knutsel en weer wat nieuws uitproberen, het is goed gelukt hoor mooi kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Plony, prachtig hoor, is zo leuk om op het linnen te kleuren !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow, ik heb ook veel plezier gehad in het kleuren op linnen! Met welk medium heb je gekleurd voor dit mooie resultaat? Zomaar nieuwschierig, lol!

    Je kaart is schitterend!!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Plony, dat jullie zo'n gezellige dag ervan hebben gemaakt. Nuttig en nog heerlijk daarbij aan de freubel, mooi geworden hoor! En wat vliegt de tijd, volgende week de bruiloft van je dochter! Dat heeft wat hoor...onze twee meiden, ik heb van a tot z genoten...Heerlijk, geniet ervan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi plony
    was even aan het neuzen op je blog en vond het er superleuk uitzien,dus ook jou volger geworden en hartstikke welkom als dt-lid bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er wel leuk uit zo op dat stempellinnen plony
    mooie kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje Plony! Dat kleurt super zeg....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje.
    Leuk op dat stempel linnen, ben ermee aan de slag gegaan maar heb het toch weer aan de kant gegooid!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een keigaaf kaartje en het kleuren op linnen is je schitterend gelukt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat mooi is dit kaartje weer gemaakt en dat zo snel zoals je zegt ik doe het je niet na groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow wat ziet dit er beeldig uit, heel mooi op dat linnen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee en effect. Als ik het niet vergeet wat beslist gaat gebeuren zou ik het weleens willen proberen. Gaaf gedaan!

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gezellig hoor zo samen freubelen!! En prachtig ingekleurd op stempellinnen. Erg cute inderdaad. En een dikke proficiat met je DT-schap bij IAMC. WElverdiend met je prachtige kaarten, ik heb dan ook een goed woordje voor je gedaan hahaha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er super uit Plony, gaaf op dat stempellinnen.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel ooi zeg, en wat een leuk effect op dat stempelinnen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart met super details. Een leuk effect met het kleuren op linnen. Leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi zo op het stempellinnen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eine sehr schöne Karte ist das geworden....und Stempelleinen ist ganz was Tolles und wirkungsvolles...

    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativen Stempelfreunden.

    Einen lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow das ist eine super schöne Karte geworden!!!
    Danke das Du bei den Kreativen Stempelfreunden mit machst.
    Liebe Grüße
    Tamesis

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje