Time......

Hoi........daar ben ik weer.....
heerlijk aan de freubel op deze zondag met sneeuwbuien. Er lijkt maar geen eind aan te komen maar in mijn hobbykamer was het lekker warm hoor.

Het is heel erg grappig als ik op andere blogs mijn naam lees ( als inspiratiebron) bij dingetjes die zijn opgepimpt en ik ben benieuwd wie of deze creatie leuk genoeg vindt om ook eens te gaan maken.
Wat heb ik voor jullie.....

lelijk is ie hè, hahaha maar ik zag er wel iets in.....
en wát zag ik dan???????


Kijk eens wat ik maakte van een lelijk eendje.......een leuk zwaantje toch....of niet?????Een leuk klokje in dit geval en hij loopt prima dus........die gaat op de schouw, hihihi.






Het slaat soms nergens op wat ik allemaal verzin.....ik plak overal van alles op maar aan de andere kant.....voor een paar euro heb je zo'n klokje bij de action dus ach.......ik was de hele dag zoet, hihihi.



De tekst die ik erbij heb geplakt is de volgende:

You might stop, stay still, but the world will keep moving.
Seasons change, time flies.

Ik ga deze klok mee laten doen aan de challenges bij:
http://www.ribbongirls.blogspot.nl/   : anything goes
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : anything goes.

Dan krijgen jullie allemaal weer de allerliefste groetjes van mij en tot blogs!
Liefs Plony.

Reacties

  1. geweldig zeg, wat mooi...liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Plony schitterende creatie
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww, wat heb je die klok ontzettend mooi gepimpt zeg, prachtige details !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Plony en wat een leuke klok.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat keigaaf meis, ziet er zo mooi uit na je pimpen, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk opgepimpt Plony!!
    Gaaf bedacht,hoor!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super de super Plony,wat heb je dat gaaf gedaan joh,wederom weer inspiratie voor ons.En de stempeltjes staan zóóó schattig!!!!

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk freubelweer he Plony,wat een leuk idee om zo'n klokje op te pimpen,zal vast gezellig staan op de schouw geniet er van! Ik heb ook heel de dag gefreubeld terwijl buiten de sneeuw bleef vallen,héérlijk,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo wat is ie leuk geworden!!!
    Ik was al zo benieuwd wat je ermee ging doen, maar dit is weer een meesterwerkje :)
    En met die tilda's erbij is het bij de een tijd om wakker te worden (springen) en bij de ander bedtijd met die knuffelbeer....zo schattig!!
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat supermooi heb je dit gemaakt Plony, ik vind het helemaal het einde weer, waar haal je toch altijd die inspiratie vandaan, ik kan er altijd zo van genieten wat ik bij je zie, helemaal top meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toen ik het kale klokje zag dacht ik.......getver hihi.
    Maar jij hebt er (zoals gewoonlijk) weer iets heel leuks van gemaakt. Zoiets kun je mooi laten pronken hoor, hij is superleuk!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ik zie het mezelf nog niet doen, maar leuk is die wel. En als ik door de action loop denk ik aan jou en moet ik glimlachen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super creatie heb je weer gemaakt. Echt ik vind het fantastisch.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is je klok erg leuk geworden.
    Dat zie je maar weer wat voor verborgen talenten je heb.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je de klok prachtig opgepimpt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat heb je dat weer schitterend gedaan! Een totale make-over en vele malen beter!!! Geniet ervan op de schouw ;-) Doe ik ook altijd met mijn kaarten/creaties!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige gepimpte klok!! Van alles kan je wat moois maken nietwaar,als je maar tijd en creativiteit hebt!!

    Heel mooi,

    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw schitterend gedaan plony
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, hoe verzin je het Plony...wat superleuk gedaan! Een prachtige klok en wat weer een leuk idee! Zal vast heel mooi op je schouw staan, echt geweldig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, wat je met een lelijk eendje al niet kan doen! Hihi. Heel mooi gedaan Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je toch een crea bea. Wat is dit weer leuk gedaan. Je hebt er oog voor.
    Iets zien en dan meteen weten wat je er mee kan/wilt maken. Supers gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woe wat een zwaan is dit geworden. Ik vind hem supermooi. Heb geen schouw maar als ik zoiets vind wordt het ter zijner tijd een projectje.

    Bedankt.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Terrific creation my dear^_^
    Gorgeous work of art^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woww.. dit is leuk!! Geweldig om zo'n klok in je kamer te zetten :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw zo mooi.
    Wat heb je dat leuk gemaakt Plony.
    Weer zo'n tof idee van jou.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, wat gaaf Plony!
    Zo zie je maar, of het nou van de Action, rommelmarkt of achter uit de kast komt, alles is weer leuk te pimpen!
    Je hebt er een geweldige creatie van gemaakt!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Your altered clock is gorgeous! great idea, it is really lovely – thank you so much for joining in with the February Ribbon Girl Magnolia Only Challenge, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je dat leuk gedaan Plony!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super gaaf idee zo zeg

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje