Voorjaar.....

“She turned to the sunlight
And shook her yellow head,
And whispered to her neighbor:
"Winter is dead.” 

Waren we maar vast weer zover dat de narcisjes tegen elkaar zeggen dat de winter  voorbij is....
zijn jullie er óók zo aan toe. We moeten nog even geduld hebben maar dan komt het weer hoor....nét als ieder jaar.
Gelukkig schijnt op het ogenblik het zonnetje lekker in huis dus dat maakt het wachten toch wat eenvoudiger dan toen de sneeuwvlokken uit de lucht dwarrelden......

Over nu naar mijn kaartje....met Tilda die wreed een narcis uit de grond staat te trekken.......maar op dit moment zou ik dat ook met alle plezier eens even willen doen, hihihi.



We kunnen het blijven roepen.....ooooo wat zijn ze toch leuk die stempeltjes en ja....óók de voorjaars/paasserie is weer erg schattig!



Mijn kaartje gaat natuurlijk weer aan een challenge meedoen hier en daar....
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : bingo...flowers/pearls/lace
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/   : B.....in mijn geval is dat geworden Blue and Butterflies



Fijne dag allemaal.......
Liefs van Plony.

Reacties

  1. Wat een schatje Plony
    Succes bij de challenges.

    Hier lijkt het van binnen even voorjaar met de zon is het achter glas goed .Heerlijk gevoel wat warmte op de huid en licht.

    Nog een fijne dag.

    gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Plony,ik kijk mijn ogen weer uit, er is zoveel op te zien, wat een prachtige kleuren ook, laat het voorjaar maar komen.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Je hebt alweer zo'n leuke kaart gemaakt met de nieuwe serie!!! Wat zijn ze schattig.... En je kaart is weer een echte bjoetie!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja narcissen zijn altijd zulke vrolijke bloemen om in huis te hebben. O ik verlang ook echt wel naar het voorjaar alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik dit weer niet erg vind. Zojuist lekker op de fiets naar het dorp geweest, het is frisjes maar wel zonning, heerlijk toch? Mijn wangen gloeien nog na hihi. Nu dus even alles nieuwe blogcreaties bekijken en ik zie hier bij jou weer een bjoetie staan meis. Heerlijk, daar moet je toch wel vrolijk van worden.

    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een keigaaf kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer zo schattig en mooi gedaan. Heerlijks zomers.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien plukt ze die narcis wel voor jou..... Schitterende kaart geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldige kaart Plony en de kleur tinten vind ik erg mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, wat een schattig kaartje is het weer geworden!
    Super leuk ook die pareltjes zijn prachtig zo met die vlinder!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuk kaartje, Plony.
    Heerlijk het voorjaar op je kaart, nu buiten nog.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een leuk kaartje, Plony.
    Heerlijk het voorjaar op je kaart, nu buiten nog.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heeelll lief kaartje heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart van mij mag het nog een beetje winter blijven sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij hebt ook genoeg van de winter! Mooie kaart met dat stempel en die vlindertjes :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier vandaag geen zon op de ramen maar je kaartje maakt het helemaal goed hoor Plony!! Het ziet er heel vrolijk uit met lieve Tilda, leuke en lieve details zoals de bloemetjes en vlinders, echt voorjaar!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje Plony
    heerlijk die dartelende vlindertjes...kom maar op met het voorjaar hoor

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk lief is je voorjaarskaartje! Het wordt echt wel voorjaar maar we moeten nog geduld hebben. Morgen geven ze weer sneeuw op....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig voorjaarskaartje Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb al Narcisjes in huis hoor, juist omdat het buiten nog niet wil, maken we er binnen maar wat van. Net zo als jij doet met je kaart!
    Hij is weer geweldig! Dus voorjaar kom maar op wij zijn er klaar voor. Misschien is dat zonnetje voor Willem ook wel goed.....en Plony we halen. Schade een andere keer wel in hoor!
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,wat begin jij je post met een leuk rijmpje,nog nooit gezien maar het sprak me meteen aan en dan die zin erachteraan"Tilda die een narcis uit de grond staat te trekken"whahaha,heerlijk van dromerig naar pats boem in de hollandse klei LOL.Ook van je kaart werd ik vrolijk,het is een dotje met dat allernieuwste stempeltje,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is weer een TOPPER Plony.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gedichtje Plony!!!! Ga ik zeker een keer van je lenen!!!!
    Maar je kaartje is ook helemaal geweldig leuk weer met een nieuwe Tilda.... Er zitten wel weer leuke bij de paasserie ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog 1 dagje sneeuw morgen en dan zijn we er hopelijk vanaf, laten we het maar hopen hé Plony, het voorjaar daar is het echt tijd voor. Je kaartje vind ik weer helemaal super, een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is gorgeous, I love the pretty die cut and butterflies, very sweet
    Hugs julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi voorjaarskaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een super kaartje ,heerlijk het voorjaar in huis halen. Maar als ik nu naar buiten kijk denk ik dat we toch even moeten wachten.
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wel een ietse pietse kaal vergeleken met hierboven.....lol maar dat is flauwekul hoor Ploon, ik vind haar weer schitterend geworden.
    Fijne oppas dag, ik krijg Iefke morgen
    inplaats van vandaag en dan blijft ze slapen jippie!!!!
    Liefve groetjes xxx Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tja Plony we willen te snel...het is nog maar half februari en het was vandaag weer behoorlijk bal met het weer dus we moeten het maar letterlijk en figuurlijk over ons heen laten komen... Maar je mooie kaartje zegt genoeg.....VOORJAAR... kom maar!
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fantastic card with lots of lovely embellishing. Thankyou for joining us at Simply Magnolia. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje