Back in town......



Hallo lieve allemaal..........

terug uit Molbergen (Dtsl) waar elke dag sneeuw viel maar gelukkig ook elke dag wel een zonnetje om het hoekje kwam kijken. We hebben enorm genoten van de prachtige omgeving en we zijn heerlijk uitgerust na de drukke tijd die we achter de rug hebben.
Nu weer over tot het gewone doen en laten en ik wil beginnen met iedereen te bedanken die zo lief een berichtje heeft achter gelaten op de twee DT-kaartjes die ik gepland had.
Ik heb ook voor morgen een kaartje gepland staan en daarna hoop ik weer dingen te kunnen laten zien die vers van de pers zijn gerold. Ik denk dat het onmogelijk is om alles wat ik de laatste tijd heb gemist in te halen maar ik ga in ieder geval weer mijn best doen om vanaf hier de draad  op te pakken en jullie blogs te bezoeken zoveel ik kan. Heb ik iets gemist wat ik écht had moeten weten......misschien kunnen jullie dan nog even een seintje geven?????
Dan zeg ik voor nu.......tot blogs en geef ik jullie allemaal een dikke knuffel.
Liefs Plony.

Reacties

  1. Hoi Plony

    Fijn dat jullie zo genoten hebben....en nu gewoon weer lekker rustig aan beginnen hoor.....vooral even nagenieten.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad en ook zoveel sneeuw.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je lekker hebt kunnen bij tanken!!! Soms heeft een mens dat echt gewoon even nodig hè...
    Ga weer lekker rustig aan aan de kaart en we zullen rustig afwachten wat er allemaal voor moois op ons afkomt!!!!
    Knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je lekker hebt kunnen bij tanken!!! Soms heeft een mens dat echt gewoon even nodig hè...
    Ga weer lekker rustig aan aan de kaart en we zullen rustig afwachten wat er allemaal voor moois op ons afkomt!!!!
    Knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Fijn dat je weer terug bent. Lekker hè om even weg te gaan. Even bijkomen van alle drukte. Kan niet wachten op je nieuwe creaties! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Leuk dat je er weer bent, jullie hebben lekker een weekje uit kunnen rusten en bijtanken..jij gaat weer gezellig aan de freubel en dan zien we je wel weer voorbij komen...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis. Fijn dat je weer helemaal bent uitgerust en zo genoten hebt!! Het ziet er fantastisch uit daar zo met die sneeuw! ik kijk al uit naar je bezoekje, hahah!! En ook naar je creaties natuurlijk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat je zo hebt kunnen genieten met je man! Lekker bijgetankt en nagenieten van de mooie dingen! We zullen zien wat je voor ons in petto hebt en wat je handen weer gaan maken...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super dat jullie zo genoten hebben Plony, eventjes er tussenuit, heerlijk. Nou wat hier betreft heb je eigenlijk niet veel gemist, alles gaat zijn gangetje, oké wij zijn alledrie ziekerig geweest maar voor de rest gaat het zijn gangetje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom back Plony

    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben.Lekker fris de lente in,hopen we.
    Ik heb niks gezien wat je echt gemist hebt.

    Heb alleen jou creatie,s gemist.LOL.

    Geniet lekker na.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto Plony! Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten en even lekker uitgerust hebben. Geniet nog zo lang mogelijk na!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat jullie heerlijk uitgerust zijn. Jammer dat het altijd zo snel voorbij is.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed dat je de batterijen hebt kunnen opladen Plony! Ik ben al benieuwd naar je creaties!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welkom terug. Fijn dat je er even lekker tussen uit bent geweest.
    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo nu en dan moet de batterij eens worden opgeladen Plony

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je er weer bent Plony, stiekem heb ik je toch gemist, heerlijk dat je het fijn hebt gehad, wat een boel sneeuw ligt daar zeg, hier is niets gevallen.Jij kan uitgerust weer met je hobby verder.
    Ik ben benieuwd naar je kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje