Challenge nr.4 MCC

Het is alweer tijd voor challenge nr. 4 bij MCC  ....... wat gaat het toch snel.
De opdracht is best weer een leuke.....
Gebruik sneeuvlokken op je creatie (dit kunnen stansjes/stof etc zijn)
en natuurlijk een magnolia-stempel.

De sponsor is......

http://www.hobbywerken.nl/ en op het challengeblog kun je zien wat zij beschikbaar hebben gesteld.
Ook de prachtige kaarten van het DT zijn daar natuurlijk te bewonderen en het wordt enorm op prijs gesteld wanneer je een reactie achterlaat.

Mijn kaart dan.......


Ik heb op diverse manieren sneeuwvlokken toegevoegd:
gestanst met de mal van Tim Holz, gestanst met een mal van Marianne Design en nog wat extra houten sneeuwvlokjes bij de xenos vandaan.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik hoor het natuurlijk weer graag.



Lieve groetjes van Plony en tot gauw!

Reacties

  1. Wat een schitterende kaart Plony,prachtig bewerkt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Plony wat is die weer supermooi geworden, ik vind het een toppertje zo mooi met al die details.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje, geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer schitterend hoor!!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er geweldig mooi uit Plony
    Een fijnweekend
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is werkelijk weer fantastisch gedaan Plony!! Geweldig mooi hoe alles weer een plekje op deze schitterende kaart heeft gekregen!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje.
    Toen ik net naar de jumbo was leek het wel of we de kerstinkopen aan het doen was. Het was donker en sneeuwde vreselijk. Jou kaartje past daar precies bij.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, mooi met al die sneeuwsterren en heel leuk met die belletjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele gave kerstkaart , Plony !! Ik zie genoeg sterren .... Fijn weekend. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Plony!
    Fijn weekend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een beauty is dit weer. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi!, zoveel mooi sneeuwvlokken dat z bijna niet te tellen zijn :D mooi gedaan!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart met veel leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Plony!
    Lekker winters en past perfect bij het weerbeeld van nu!
    Groetjes, agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi my dear friend,your card is just gorgeous ^_^
    I like the details and the beautiful image^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een heel mooie en rijk bewerkte kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je zult maar zo'n kerstkaart krijgen. Geweldig Plony!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,

    Je sneeuwvlokken kaart is echt een plaatje, ik moet ook zeggen dat je wel een erg leuke Tilda hebt gebruikt!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind hem helemaal weer toip deze kaart en leuke details heb je toegevoegd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Plony, heel erg mooi deze kleuren bij elkaar. Schitterende details, leuk al die sneeuwvlokjes! De stempel is ook zo'n leukerd vind ik.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een beeldschoon kaartje, dat heb je weer prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes van ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje