Feestje!!!!!!

Yes, bij DMCC wordt het één en al feest want de opdracht voor de nieuwe challenge is.......FEEST!
Alles wat maar met feest te maken heeft dus leef je uit!( géén kerstkaart)
Dat lijkt me toch een gezellige boel of niet?

De sponsor van deze challenge is.....


en je hebt, zoals altijd, weer 2 weken om er iets moois van te maken.


Net zoals ik hebben ook de andere DT-leden er een feestelijk kaartje van gemaakt dus ga even kijken op het blog om inspiratie op te doen.......klik even door naar de eigen blogs en laat een reactie achter als je tijd hebt want dat wordt natuurlijk heel erg gewaardeerd!


Mijn party-kaartje is natuurlijk weer lekker roze.......


mét roosjes, vlindertjes, kant en overige frutsels.....


Ik hoop dat jullie het weer kunnen waarderen en dan zien jullie vanmiddag mijn kaartje verschijnen voor de challenge bij MCC.
Tot dan, liefs Plony.




Reacties

  1. Heerlijk feestelijk kaartje in het roze!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart Plony
    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben weer dol op jouw kaart! Kleur en details zijn het helemaal voor mij ;-)

    Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,

    jaja, ze kan nog steeds toveren..hihi..prachtig kaartje heb je gemaakt, prachtig ingekleurd en zo lekker rose..super..
    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is een feestje op zich hoor, liefs en een fijn weekend, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roze, schitterend, lief en zo fantastisch gemaakt! Volgens mij was het voor jou ook een waar feestje om deze kaart te maken Plony! Het is weer supergaaf gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje! Mooie roze kleur en leuke details.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer helemaal TOP Plony.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart weer Plony,heerlijk in dat roze,zou dat ook de kleur van Tilda's champagne zijn?Mooie spulletjes zijn er weer te zien en mooi kleurwerk natuurlijk,leuk die slinger van dat bolletjeslint,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is weer schitterend Plony en prachtige kleur tinten gebruikt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een feest ik zag de foto,s van de bruiloft en het mooie boeket het zag er prachtig uit je kaartje is ook een feest om naar te kijken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er feestelijk uit Plony.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En hier alweer zo een schitterende kaart Plony, wat is dit ook weer een toppertje eerste klas, zo mooi met die prachtige kleuren en details, super weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige feestelijke kaart, Plony! Mooie kleuren en details. Mooi geheel!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook dit is een prachtig kaartje Plony!
    Fijn weekend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje