Is het lente.....?????

Iedereen heeft het over het weer....is het al lente?????
Met dit ongezellige ijskoude weer gaan we volgens mij massaal onze hobbykamer in, hihihi en ja.......ik óók natuurlijk.
Ik heb in de vakantie wat afdrukjes gekleurd en 1 daarvan heb ik gebruikt voor het kaartje wat ik nu ga laten zien aan jullie.


Ik probeer af en toe eens een ander kleurtje er tussendoor te gebruiken want anders zou het allemaal roze roze roze worden en er zijn tenslotte ook nog heeeeeeeeeeeeeel veel andere kleuren.


Ik ga dit kaartje plaatsen bij:
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/   : Spring
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : lots of layers
http://tildastown.wordpress.com/   : think spring

Dag dagggggggg.....tot blogs!

Reacties

  1. Wat een toppertje weer Plony, ik vind deze kleuren ook helemaal super, het is weer een genot voor het oog meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat schitterend! Leuk, andere kleurtjes! lukt je goed!!! Maar roze verveeld mij niet hoor ;-)

    Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, Plony.
    Al heb je het toch niet kunnen laten om het bloemetje in een roze potje te zetten. Haha.
    Ik vind het een super leuk kaartje.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op je kaartje is het zeker al lente Plony,mooie kleurtjes dat oranje, groen en natuurlijk een vleugje roze,hihi. Ik vind die bloemen van lint ook erg leuk,heb je die zelf gemaakt? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaart weer beeldschoon en zo mooi bewerkt en prachtige kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Je kaart is schitterend en zooo mooi gekleurd! Echt prachtig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer lief , zo mooi gemaakt, het moet nu wel lente worden.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, love the beautiful spring colours and the shape. Thank you for joining us at Sweet Stampin'

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is beautiful Plony, I absolutely love it! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er helemaal toppie uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat is ie weer mooi!!! Mooie kleuren gebruikt. Heerlijk toch met zo'n weer, lekker freubelen. Tis gewoon te koud om de deur uit te gaan. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,

    Nou op jou kaart is het lente hoor ik vind je kaart weer prachtig blijf maar lekker binnen het is veel te koud om naar buiten te gaan brrrr.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb weer eens even zitten genieten van je blog, Plony. Wat een leuke creaties heb je weer gemaakt. En met dit kaartje haal je echt de lente in huis.
    Hartelijke groetjes, Monqiue

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer echt genieten van je mooie creaties Plony! Het schitterende paasmandje had ik even gemist maar wow, wow, wat heb je er weer een supermooi geheel van gemaakt! En nu deze schitterende kaart weer, prachtig gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooi kaartje Plony
    super leuk model en wat een heerlijke kleuren!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very pretty card, thanks for joining us with our Spring challenge at Tilda's Town
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaat ze die tulp nu lekker binnen zetten??? Je zou inderdaad bijna de lente maar in huis halen...
    Schitterend kaartje Plony!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Is het lente? Buiten hélemaal niet!! Maar op jouw kaart dus wel! Het is een schatje Plony!
    Lia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze kleurencombinatie is erg mooi! Gaaf model, veel mooie details te bekijken. Wat is dat geplooide lint leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke lente kaart is dit zeg, ik zeg ik ben er klaar voor laat de LENTE maar komen!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nee de lente is idd nog erg ver te zoeken, maar jij brengt ons wel in de stemming met deze mooie creatie.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi plony het is weer een heel mooi kaartje ook de kleur is erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jij dacht vast , het weer is prut met de pet en dus ga ik een vrolijk kaartje maken om iedereen op te beuren.
    hij is super leuk en prachtig ingekleurd.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Plony, leuk model!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje en zo vrolijk gekleurd.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha, nou stiekem spot ik wel wat roze hoor in jouw kaart ;-) Hij is wel supergaaf geworden zo gecombineerd met die andere kleurtjes, leuk modelletje ook!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schattig kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. So gorgeous shaped card. Lots of lovely details and sweet Tilda image.
    Thank you for joining us at Sweet Stampin` “Lots of Layers” Challenge and we hope to see you again soon.
    Hugs
    Natali

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer een prachtige creatie, Plony! Het ziet er weer fleurig uit. Over het weer gesproken: Laten we hopen dat het zonnetje zich wat vaker laat zien, na al die sombere en koude dagen...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje