Veranderingen!!!!!

Hallo lieve allemaal.........
gisteren heb ik wat besluiten genomen waar ik jullie graag van op de hoogte wil brengen.
1) ik ben uit de teams van IAMC en MCC gestapt.
    ik had daar zo mijn redenen voor waar ik nu verder niet op in wil gaan maar iedereen die mij een beetje kent begrijpt wel hoe het zit.
2)jullie gaan het niet geloven maar........

Tadadadadadadadadadadadadadaaaaaaaaaaaaaa

Ik ga mijn eigen VINTAGE-challengeblog starten!

Vintage is natuurlijk naast Magnolia's mijn favoriete onderwerp en ik wilde dit al lang dus......
nu maar eens in het diepe springen dan!!!!!

Willen jullie volgen hoe ik dit aan het opstarten ben????
Ga dan naar :

http://wlvc.blogspot.nl/  en wordt volger, dan hoef je niets te missen.

Natuurlijk blijft dít blog gewoon verder draaien hoor en mijn bezigheden voor DMCC en YMAM gaan ook gewoon door..........daar geniet ik veel te veel van om dat op te geven!

Tot ziens.....ook op mijn 2e blog?

Liefs Plony.

Reacties

  1. Ik zie dat je hier nu geen reactie,s krijgt, dat komt omdat we allemaal naar je nieuwe blog vliegen natuurlijk, nogmaals veel succes Plony, ik vind het super voor je.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat noem il nog eens een challensblog, wauw dat is een hele uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super goed van je! Ik ben al volger geworden hoor ;-)

    Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wat een super besluit over dat vintage blog!! Ik ga er snel een kijkje nemen en je volgen!! Geweldig leuk, vintage steelt zo langzaam ook mijn hart meer en meer!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat geweldig dat je dit doet jou kennende wordt het vast ook een heel leuk blog ik ga gauw even kijken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony, wat leuk nieuws!! Natuurlijk ga ik je ook daar volgen. Ik wens je heel veel succes en vooral ook heel veel plezier!!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Ben gek op vintage en ga je daar ook volgen, ben benieuwd.
    Veel plezier en succes met je nieuwe blog!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony

    Ik vind het echt supergaaf en stoer van je om dit te doen.
    Ik ben gelijk volger geworden en hoop regelmatig mee te doen aan de challenges.
    Heel veel succes lieve Plony.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous news my adorable friend,I'm really happy for you^_^
    I'm going to became a follower in your blog challenge^_^
    Good luch for all my dearest,all the best for you^_^
    Huge hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben meteen volger geworden vind vintage ook erg leuk..wie weet ga ik eens meedoen.
    Succes met alles,
    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd meis met je eigen vintageblog daar ga jij het heeeeeeel druk op krijgen ik vind het ontzettend leuk.
    Liefs Gheaxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi blog heb je hier en wat leuk dat je een vintageblog hebt opgericht. Ik heb me daar ook aangemeld hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi plony
    heel veel succes met je nieuwe blog die ik zeker gaat volgen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super van je , Plony !! Ik wens je heel veel succes met het nieuwe challenge blog. Ik doe zekers mee. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super Plony, helemaal jouw ding. Ben natuurlijk meteen volger geworden en wens je heel veel succes met je challengeblog, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel suc6 met je nieuwe blog Plony...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Wat leuk...een eigen blog!!
    Nu is vintage helemaal niet mijn ding...haha...maar dat maakt niet uit!
    Heel veel plezier en ik weet zeker dat het een succes zal worden!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Wat een super leuk nieuws! Een echt Vintage Challenge blog, daar zullen vast wel veel liefhebbers voor zijn!
    Ik ga me zo aanmelden als volger en fijn dat je toch bij YMAM blijf :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,

    wat leuk voor jou deze tweede blog en natuurlijk ook voor ons!!!
    Ik ga mij zeker aanmelden als volger...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje