Vintage.....

Hallo allemaal........

Tussen alle drukte door die het nieuwe challengeblog starten even met zich meebracht, toch weer een kaartje om te laten zien. Natuurlijk ben ik nu  in de vintage-sferen....haha
Ik realiseerde mij deze week pas hoe ik de vintage-kaarten gemist heb.....met 4 magnolia-teams schoten zij er gewoon bij in maar.......ik kan me nu weer uitleven hoor.

Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen maar we merken wel bij WLVC dat er toch heeeeel veel mensen blij zijn dat er een vintage-challengeblog bij is gekomen. Het is zoooo leuk om de reakties te lezen, zowel op het blog als bij de leden van het DT.
Overigens komt vanmiddag het laatste DT-lid erbij op het blog en dan denk ik dat ik toch wel heel trots kan zijn op een heel mooi TEAM.

Dan nu mijn kaartje......ik zou zeggen geniet ervan (tenminste dat hoop ik) en dan wens ik jullie een hele fijne dag. Lieve groetjes van Plony.


 


 







Reacties

  1. Goedemorgen nou dat is inderdaad genieten wat is dat mooi en hoe leuk zijn de vlinders gemaakt zeg.
    Weer een prachtig pronk stukje.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een juweeltje!!!! En Plony wat leuk dat je eigen challenge blog zo'n enorm succes is nu al hè!!!! Het was inderdaad een gat in de markt hoor...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card my dear Plony ^_^
    Have a beautiful happy Easter weekend my sweet friend^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi Plony, prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OO Wat een schatje is het weer, heerlijk om te zien en van te genieten. Je hebt een mooie indeling gemaakt en zo mooi met die pareltjes en bloemetjes, top. Ja de nieuwe vintageblog is inderdaad een gat in de markt net zoals Joke schrijft, geweldig toc?
    Meis, ik wens je een heerlijk Paasweekend toe, geniet er lekker van,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een mooie kaart Plony, en zo Fantastisch die nieuwe Challenge blog
    ik kan bijna niet wachten! groetjes gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Plony! En wat geweldig dat het blog nu al een succes is.
    Zelf heb ik het ook wel een beetje gehad met de Magnolia's en er zijn zoveel blogs van dat de interesse bij mij iets afneemt.

    Fijn paasweekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Schattig Vintagekaartje heb je gemaakt, wij hebben ook jouw kaartjes gemist, heel goed plan om het Vintageblog te starten..
    Fijne Paasdagen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genieten hoor. Prachtige vintagekaart en we hopen er natuurlijk nog heeeeeel veeeeeel te zien.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan weer! Helemaal mooi!!! En wat super dat er zo positief gereageerd is. Het is ook wel een super goed idee!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh, je hebt het vintagevirus weer goed te pakken, Plony. Ga lekker zo door, ik kan het alleen maar aanmoedigen. Lieve groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Plony, zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een PLAATJE van een kaart, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super mooie kaart is dit Plony en keurig zo als alles is afgewerkt.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Had hem al mogen bewonderen natuurlijk, dus nu even terughoppen om te zien welke er nu te wachten staat, deze is super,
    fijn weekend.
    Hugs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje Plony!
    Geweldig joh dat je al zoveel volgers hebt voor je nieuwe Challenge blog!!!

    Fijne Paasdagen
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie vintagekaart. De bloemetjes en vlinders zijn super. En het plaatje ook natuurlijk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is zeker genieten om weer een vintage kaartje van jou te zien. Het is een Toppertje!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje Plony!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Plony, die stijl is echt geknipt voor jouw!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De vintage stijl is jouw op het lijf geschreven Plony! Dit ziet er ook weer schitterend uit! En wat een succes, jouw ingeving voor het vintage challenge blog! Het gaat als een speer, zo mooi om te zien en te lezen!

    Groetjes en een fijn paasweekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Inderdaad eerst zagen we veel vaker en meer vintagekaarten van jou. Dit is weer een ware bjoetie met zoveel moois om naar te kijken!!! Geweldig! Vrolijk Pasen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. inderdaad Plony een geweldig kaartje!!
    Fijne paasdagen groetjes. Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. inderdaad Plony een geweldig kaartje!!
    Fijne paasdagen groetjes. Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieverd echt een kaartje van jouw hand...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, prachtig vintage kaartje Plony!
    Ik denk dat je nieuwe challenge blog een groot succes gaat worden, zowel nationaal als internationaal :)
    Wens je hier ook vast hele fijne Paasdagen!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony,
    sjonge, dit is een geweldige mooie vintage kaart zeg! En ik geloof graag dat het best een werk is om een nieuw challenge blog te starten. Maar gezien het aantal volgers, nu al, denk ik dat het helemaal goed gaat komen..
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ZOOOOO mooi.
    Wat een prachtkaart.
    Fijne dagen toegewenst.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel mooi Plony en helemaal vintage!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje