Christmas-fun....

Het zal wel door het weer komen maar ineens dacht ik.....ik ga een kerstkaart maken. Ik had nog wat kerstafdrukjes ingekleurd liggen dus ik kon gelijk beginnen met opbouwen van de kaart.


Kerst in het roze.......moet kunnen toch?


En net als altijd.......vol met van alles....


Gelukkig heb ik nog tijd genoeg om te bedenken wie ik blij ga maken met een roze kerstkaart, hihihi.

Deze kaart gaat meedoen aan de challenges bij:
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : cream, grey, pink
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/   : lace and flowers
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/   : ribbons and/or lace
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/   : blumen
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/   : Bingo...lint en kant/roze/bloemen

Lieve groetjes van Plony!


Reacties

  1. Hahahahahaha je bent niet de eerste met dit idee vandaag!
    Ideaal van die kant en klare afdrukjes hebben liggen!
    Heel mooi gedaan!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Plony, wat heb ik weer veel moois gemist de afgelopen weken. Was op vakantie en daarna druk, druk met DT en andere opdrachtjes, dus bloggen op een laag pitje. Deze is ook weer prachtig. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Plony wat is dit toch weer een toppertje, ik vind hem prachtig en het kan mij nooit roze genoeg zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kerstkaart super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word ook niet goed van dat rot weer, ik moest vanmorgen een nieuw paspoort aanvragen, ik was verzopen, ik ben het ook goed zat hoor Plony.
    Je hebt groot gelijk dat je een kerstkaart hebt gemaakt, we krijgen weer nachtvorst, dus het zomert nog steeds niet.
    Ik vind je kaart weer prachtig, met van alles erop en eraan.
    Mooi gemaakt .
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit Plony. Het moet niet altijd traditioneel zijn hé. Leuke details en een mooi afdrukje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Plony, What a lovely card! You have made some really lovely creations since I last visited. Just love your work! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is keigaaf, mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje en ik vind rose ook best bij de kerst kunnen, heb pas zelf rose/grijs voor een kerstkaartje gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony

    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, heerlijk om een Kerstkaart in het rose te zien, Mijn favoriete kleur hihi. Ziet er heel lief uit.
    Wat betreft het weer..........laten we het daar maar niet over hebben........wil jouw en mijn humeur niet verpesten....lol.
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje...en geweldig juist, kerst in roze!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Plony,
    Wat een mooie rose (hoe kan het ook anders) kerstkaart..en inderdaad we blijven zo wel lekker aan de freubel..Liefs van Ans

    ps..je vorige huwelijkskaart is ook erg mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi "roze" kerstkaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,

    Ik vind je "roze" Kerstkaardje super,een echt Plony kaartje,

    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi hoor en rose kan goed hoor voor deze kaart.Hij is prachtig!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gedaan Plony! Handig als je alvast wat klaar hebt liggen. Bij mij logt er niets klaar en ik wil zoveel...nou, wie weet komend weekend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is weer prachtig in een hele lieve kleur, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Roze moet kunnen hoor Plony! En al helemaal als het zo'n geweldige kaart is...prachtig om te zien hoe je alles weer een plekje hebt weten te geven, echt een hele mooie creatie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er ook naar uit dat het bijna kerst is...qua weer dan :(
    Je kaartje is prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a gorgeous card and I LOVE pink for Christmas!!!
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schatje zeg

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je roze kerstkaart helemaal geweldig , Plony !! Bedankt voor het meedoen bij TFM. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk hoor, kerst in het roze, ben ik dol op!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful Coloring!!! FAB FAB Colors and Great shine in her clothes.. :o) Love that! Great small details and FAB Card! :o)
    Thank you for joining us at Addicted To Stamps Challenge! :o) Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje