Friends.....

 
Goedemorgen.......

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met twee schattige meisjes..........of het zusjes zijn of vriendinnetjes..........voor mij is het échte vriendschap....ze zijn er voor elkaar en daar draait het om toch?
Klaarstaan voor een ander........


Ik heb voor deze kaart een malletje uit de map gevist....


en toen bedacht ik me opeens dat ik sommige malletjes echt nóóit meer uit de mappen haal. Wat zonde toch eigenlijk. Ik moet toch eens vaker een "oudje" gebruiken.......kijken of dat ook gaat gebeuren, haha.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag vandaag......ik ga nog wat dingetjes doen en dan gaan we naar onze oudste zoon die vandaag jarig is. Hij heeft al een leeftijd die hij liever niet hardop wil horen, hahahaha maar.....sssstttttt.....hij is .....35.....geworden. Waar blijft de tijd.

Lieve groetjes van Plony


Deze kaart doet mee aan de challenge van :
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : friendship
http://www.craftdoormagazine.com/   : anything goes


Reacties

  1. Schattig kaartje Plony.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, Plony.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Fijn dag!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaartje! Prachtig!
    En wat een mooi plaatje.
    Enig idee waar die vandaan komt???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    Echt een hele mooie kaart. Mooie kleuren.gefeliciteerd met je zoon. Een fijne dag.
    En bedankt voor je steeds enthousiaste woorden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje en gefeliciteerd met je zoon groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon Plony, mooie leeftijd 35 maar dat vindt hij nu natuurlijk niet. Wacht maar tot hij onze leeftijd heeft hihi.
    Ja, inderdaad, ik dacht ook meteen toen ik je kaart zag, goh, dat danseresje heb ik ook, zonde. Dan lees ik verder en zie dat jij dit ook schrijft. Het is wel zo, sommige mallen gebruik je te weinig maar het is wel fijn dat we ze hebben toch. Je kaart is een schatje weer, heerlijk kleuren, lief plaatje en natuurlijk de nodige versiersels, prachtig weer. Veel plezier op de verjaardag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Plony,
    Wat een leuke foto van Ayden en dat haar..zóóó blond..leuk.Je kaartje is schattig..ik ben ook weg van dat plaatje en je mallletje past er super bij.liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst ga ik je feliciteren met je zoon Plony,ook ga ik je bedanken voor al de levens die je mij schenkt, een goede verstaander heeft maar een half oor nodig, dan ga ik je ook nog eens een groot compliment geven voor het maken van deze prachtige vintage kaart, hij is weer zooooooooooooo mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
    Liefs, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony,

    Meis wat heb je er weer een dotje opgezet, echt weer even genieten,
    Lioeve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik weer even vergeet je nog te feliciteren met je zoon, geniet er van,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje weer Plony, ik vind het weer een toppertje eerste klas. Gefeliciteerd met je zoon, heel veel plezier.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Plony
    wel laat, maar nog gefeliciteerd met je zoon he en wat een bjoetie heb je weer gemaakt.
    mooie bloemtjes en afwerking, maar dat kan jij wel, laat dat maar aan Plony over.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige maar ook prachtige kaart.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Plony. Lief plaatje met deze 2 ballerina's. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schat van een kaart plony zo leuk met die stans van de danseres maakt het helemaal super!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst Van ♥-e Gefeliciteerd Plony met de verjaardag van je zoon.
    Enneh.....met 35 jaren komt hij net "kijken" ☺☺☺.
    Je kaartje is een heel LIEF en SCHATTIG kaartje met dat "oudje".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je nieuwe kaart is erg leuk geworden Plony! En Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. van harte met je zoon Plony! je kaart is prachtig en nee die paraplu helpt nog steeds niet...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je zoon! En wat heb je weer een supermooi kaartje gemaakt :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er weer prachtig uit Plony.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje Plony!
    Felicitaties voor je zoon...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Deze is mooi Plony! Ik ben er helemaal weg van!
    Gefeliciteerd met je zoon.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    Je kaart is weer gaaf! Leuk plaatje, leuke mallen, helemaal leuk! Gefeliciteerd met je zoon! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie dat ik heel wat gemist heb plony, het ziet er allemaal weer super uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat met de verjaardag van je zoon!!!
    Jou kaart is weer erg lief en mooi!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte met je zoon Plony! Ja, 35 jaar, onze oudste is dat ook geworden, waar blijft de tijd! Je kaartje is weer geweldig mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje Plony!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony

    Nog gefeliciteerd met je zoon.
    Je kaartje is weer beeldschoon met die mooie jonge dametjes erop, ik heb ze deze week ook gekocht......kon ze niet weerstaan LOL.
    Een heel fijn weekend.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    En wat een schattig kaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous card. Love the ballerina and the sisters, so cute. Your embellishments are very nice also. Thank you for joining us at Divas By Design,
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje