Isn't this sweet????

Hè hè.......daar ben ik dan eindelijk weer .....
Ik was er wel  woensdag al maar dat was een DT-kaart en die zijn al van tevoren gemaakt.
Nu eindelijk weer eens tijd om een kaartje te maken wat niet achter de schermen hoeft te blijven.....er staan er al flink wat hoor....jullie moesten eens weten, haha.

Ik denk dat jullie allemaal wel de schattige stempeltjes van Sherri Baldy voorbij hebben zien komen. Ik zag deze hier : http://sherribaldy.blogspot.ca/2012/10/free-sherri-baldy-birthday-digi-stamp.html en was helemaal verkocht. Ik was wel een beetje bang om die haren te gaan kleuren maar het is ook wel een uitdaging om eens te proberen. Dat is dus wat ik deed......


en ik vind hem sooooooooooooo sweet.........

Te schattig met die grote ogen......ja....blij dat ik het heb gedaan. Best tevreden.


Zo'n leuk stoeltje van Nel erbij.......


en deze druppeltjes kreeg ik van Sonia......met nog veeeel meer moois, zo lief van haar!!!!

Ik hoop dat jullie mijn kaartje ook lief vinden, ik hoor het graag.
Voor morgen staat er een kaartje klaar voor de nieuwe challenge van WLVC dus........tot morgen!

Lieve groetjes, Plony.

Dit kaartje doet mee bij:
http://wagsnwhiskersrubberstamps.blogspot.nl/   : anything goes
http://sisteractcardchallenge.blogspot.nl/   : anything goes
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/   : 3 "raindrops" , 2 butterflies, 1 chair

Reacties

  1. Hoi Plony,
    Je kaart is inderdaad helemaal super! Zon schattige digi. Inderdaad heel sweet! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige digi, en je hebt je kaart super mooi bewerkt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Plony,
    het is echt een schatje hoor en zó mooi ingekleurd, die haren zien er prachtig uit..leuk model kaart..echt weer toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een superschatje! Inderdaad die grote ogen!! Die vallen dan meteen op in het geheel!
    Ben benieuwd naar de nieuwe uitdaging!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,

    Ben je ook voor die lieve My Besties digi stempels gevallen.
    Je heb het haar heel mooi ingekleurd hoor.
    Ik vind je kaart geweldig leuk met die stoel er bij.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden Plony en schitterend ingekleurd, helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Plony en een superschattige digi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo plony, wat een schatje, is die digi. En zit maar niet over de haren in want die zijn prachtig! en tot morgen Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een schatje Plony die digi's zijn zo leuk

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nelly (Creanelly)17 mei, 2013

    Hallo Plony

    Wat een snoezige digi stempel.
    En ook weer een aparte vorm kaart.
    Super mooi de haartjes ingekleurd.
    Wat ben je toch een TOPPERTJE.

    Ik ben benieuwd naar morgen,
    de nieuwe WLVChallenge.

    Voor straks een fijne nacht.

    Lieve groetjes Nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Wat een mooi en vooral lief kaartje en je hebt de haren super ingekleurd.
    Ik zag deze digi's ook al bij Marrie, ze zijn erg leuk.
    Wat een spannende tijd voor jullie, geniet er van.
    Bedankt voor je lieve reactie, ik wilde heel graag meedoen bij WLVC maar moest toch eerst die veertig kaartjes afmaken hihihi, volgende keer beter. Het duurt nog even, 5 augustus is onze trouwdag maar i.v.m. de vakanties hebben we alles maar vast op de bus gedaan.
    Lieve Plony een heel fijn weekend.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een snoepie van een kaart en zo leuk dat stoeltje er bij.
    je hebt prachtig ingekleurd en vind de haren heel mooi.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, was je appelflap lekker?
    geniet er maar van hoor!!,het zag er in ieder geval lekker uit.
    Dit is een liefie, ik heb van de week ook Bestie gebruikt voor mijn kaartenclubje, ze zijn zo leuk, er komen steeds meer leuke digi,s op de markt super, magnolia krijgt concurrentie, ik vind je creatie prachtig, mooi gekleurd,een droppie om te zien.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lieverd en zo heerlijk in het roze!!! inderdaad een heel luief stempeltje.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. eniggg heel leuke kaart, lief stoeltje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zag hem op FB al voorbij komen, vind hem geweldig, en zo sweet.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card. Love all the different elements. Thank you for joining us over at Craft Catz. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen bij de Sister Act Card challenge.
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gorgeous card, love the pink! Thanks for joining us at CraftyCatz! Kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card! Love the image and all your detail. Thanks for sharing with us at Wags n Whiskers. Hope you have a fabulous day!

    - Jenn DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje