Nieuwe challenge bij YMAM

Yesssss.........vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij YMAM.

De sponsor is


HOBBY ACTIEF en de opdracht is..........ALLES MAG.
Dat is simpel toch......daar kun je heel veel bij verzinnen.

Op het blog kun je zien wat de DT-leden hebben gemaakt bij deze opdracht en ik ga jullie nu mijn eigen bijdrage laten zien .........


Kijk ze eens blij zijn vandaag........ik hoop dat jullie er óók een beetje blij van worden.



This is your day to shine dus............laat het zien aan iedereen.
Als iedereen zijn best doet om te stralen vandaag dan wordt het een feestje in Nederland.....
Ik heb er zin in......


Ik wens jullie allemaal een stralende dag en.....tot blogs!
Lieve groetjes, Plony.


 

 

Reacties

  1. Prachtige kaart Plony en ik begin de dag vrolijk hoor, het zonnetje schijnt hier voor de afwisseling en het is D R O O G !!!!!!

    Fijn weeekend,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weer een paar prachtige creaties gemist zie ik! Wat een bjoeties heb je gemaakt zeg, deze is ook alweer zoooooo mooi. Prachtige met al die details. Leuke tekst ook!! Ik wens je een heel fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een beauty is dit weer, fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony, nou hier begint mijn dag goed mee zeg! Wat een stralende kaart is dit en ja... je hebt weer hele leuke materialen gebruikt, en prachtige pareltjes zitten er op het mooie kant.
    Jij ook een geweldige dag en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goed begin is het halve werk...dit kaartje is in ieder geval een leuk begin van de dag, ziet er heel mooi uit. Hier in het zuiden schijnt op dit moment het zonnetje! En voor ons beloofd het in ieder geval een stralende dag te worden vanavond vieren we met familie en vrienden dat we in maart 12,5 jaar getrouwd waren en dat ik in september 40 jaar hoop te worden.
    Dus volop gezelligheid

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooie kaart met schitterende details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh ik ben helemaal verliefd op je kaart, wat een plaatje! En deze zachte kleuren zijn zo mooi, echt een topper hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart Plony, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig wat een mooi kaartje weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooohhhh ... wat een Prachtige creatie! Hier worden we echt blij van :)

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Plony,ik ben er helemaal weg van

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had hem op FB al bewonderd natuurlijk maar met al die mooie detailfotoos is het opnieuw genieten.
    groetjes en fijn weekend Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een schitterende kaart Plony. Ik vind hem erg gaaf! Ik wou dat hier de zon ging "shinen", maar ik weet het niet hoor... In ieder geval wel lekker knutselweer. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje heb je gemaakt Plony, de kleine bloemetjes zijn schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer helemaal super de super Plony, wat heb je er weer een toppertje van gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just gorgeous card my dearest friend:)
    Adorable image and beautiful embellishments:))
    Happy Saturday and big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwww wat een lief kaartje!!! Hele mooie rand heb je gebruikt...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi plony
    van jou kaart word je zeker vrolijk en blij met die leuke springende tilda
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je kaartje ziet er schitterend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk gemaakt hoor

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje! Mooie details! Het ziet er gaaf uit!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw!!!!, wat een supergave kaart Plony!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje Plony, lekker vrolijk!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lekker vrolijk kaartje Plony en mooi gedecoreerd weer met een super leuk tekstje erbij!
    We moeten het tot nu toe maar in onze creaties zoeken om een beetje het lente gevoel te krijgen, tis niet anders!
    Fijne zondag!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony,
    wat een mooi kartje. Al de prachtige details! Helemaal super als voorbeeldkaart.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Plony,

    Wat is dit weer een schitterende kaart prachtig gemaakt hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje