pimp een hart.....

Bij de big bazar bij ons in de buurt kocht ik wat harten voor nog géén 1,00 euro/stuk met het plan om die tzt weer eens te pimpen. Het blijft toch een leuk werkje om te doen en dit soort dingetjes zijn ook altijd dankbare objecten om te verkopen op een braderie. In augustus hoop ik weer op de Burghse Dag te staan met mijn kantklosvriendin en dan kan dit hart in ieder geval mee. Tenzij ik hem al eerder verkoop natuurlijk, hahaha.


Ik heb nog meer van deze harten dus.....ik kom  jullie er nóg wel een keer mee vervelen.


Mooie dingen zijn er toch te koop om te gebruiken op je creaties hè......ik word er altijd zo hebberig van......ohhhhh....erg hè.


Even nog het plaatje wat dichterbij want het hart is bést groot.
Zien jullie ook het mooie brede kant midden over het hart??? Dat was nog uit het magazijn, hahaha......van mijn vriendin Bets gekregen....over van het maken van lingerie, hihihi. Wie wat bewaart die heeft wat.......ik ben dus niet alleen van het kopen kopen kopen......ik krijg ook van alles en bewaar het maar voor het geval dát......en je ziet het....soms komt het goed van pas.

Ik ga dit hart mee laten doen aan de challenges van :

http://www.craftdoormagazine.com/   : anything goes
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : tie a ribbon

Allemaal weer heel veel liefs van mij!!!!
Plony.




Reacties

  1. Wauw zeg echt supergaaf!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gepimpt weer Plony.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer supergaaf gemaakt Plony, ziet er weer super uit, een genot voor het oog en inderdaad wie wat bewaart die heeft wat, staat prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig hart , prachtig bewerkt. een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer Prachtig gemaakt Plony! 'k Ben heel benieuwd naar de andere harten die je gaat pimpen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gepimpt hoor!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Plony, zo'n hart ligt bij mij op een dienblad met kaarsjes erop en bloementjes en een theelichtje erbij. Als ik hem zat ben weet ik wat ik moet doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een héél, mooi opgepimpt hart Plony, ik zou het vintage toch ook meer moeten doen, maar je weet het jou hart ligt bij vintage, ik vind borduren ook héél leuk om te doen.
    Je hebt er weer leuke details opgemaakt, en al die leuke dingen,maakt dat we door onze verzamelwoede héél veel hebben, heerlijk toch?
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, love the different embellishments, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh wat een prachtige hart en ook van die lieve kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Super mooi gepimpt hart! zo wordt het een sieraad voor aan de wand. Prachtig dat brede kant eronder. En ja er zijn te veel mooie dingen te koop hihi.
    Fijne dag En groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi hart Plony en wat een leuk verhaal erbij. Ja....en wie wat bewaart heeft nog wat ;)

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat heb je dit hart mooi opgepimpt
    dat brede kant staat suuuuper mooi
    ja ik vind het helemaal geweldig
    en wie wat bewaart die heeft wat
    ben benieuwd naar de andere harten die je ons nog wilt laten zien

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OO Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Plony, wat een schatje. Kant is zo mooi om te verwerken en dat heb je hier zo fantastisch gedaan ook, een superhart!
    Lukt het nog om te slapen hihi, wordt wel heeeel erg spannend nu he?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marvelous and so charming, the image is simply magnificent. Thanks for joining in on the fun over at TTCRD. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Berni,DT
    craftdoormagazine.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW, jij bent weer lekker productief geweest zeg! Maar ja wat wil je ook met dit weer. Stuk voor stuk bjoeties Plony!! Dit hart is ook weer schitterend gepimpt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Plony this is so beautiful well done .
    Thank you for joining us at our :
    "Through The Craft Room Door" Challenge this time and good luck.
    Hugs Elaine DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. stunning project love the dies and vintage image gorgeous lace and flowers-thanks for joining the challenge at TTCRD
    Carol GD x
    it always pays to hold onto stuff "just in case"

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje