Roze..........

Met het mooie weer van de afgelopen dagen had ik heel erg de behoefte om buiten te zijn en als al het onkruid dan tussen de tegels vandaan is gepeuterd dan kun je buiten natuurlijk ook heerlijk aan de tuintafel kleuren. Dat is wat ik heb gedaan en natuurlijk moest het roze worden.......het stempeltje wat ik heb gebruikt leent zich daarvoor als geen ander. Heeeeeeerlijk roze!


Duidelijk toch......kan niet anders dan roze, hahaha.
Ik heb een tag-kaart gemaakt en had al ergens gezien dat dit tilda-tje samen met het vogelkooitje werd gebruikt en vanuit dát idee ben ik dan ook  gaan werken aan mijn kaart.


mét strik en pinnen...


bloemen, wondgaas en parels.....

Alles bij elkaar best wel weer een leuk geheel.

Dit kaartje doet mee aan de challenges bij:

http://sisteractcardchallenge.blogspot.nl/   : anything goes

http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : doilies and dies

http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : bingo... pins/blumen/perlen

http://fashionistachallenge.blogspot.nl/   : magnolia creation


Liefs van Plony.



Reacties

  1. Wat een beeldschone creatie, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig heerlijk in het roze!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony, wat zal je in spanning zitten meis, maar de natuur doet de rest hoor, ik ben zo benieuwd wat het gaat worden, jij moet toch wel héél gelukkig zijn, alles loopt op rolletjes, nu heb je wel weer een beauty van een tag gemaakt,wauw wat mooi.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit super mooi zeg en wat heb je prachtig alles opgebouwd.
    ik ben weg van deze creatie en nu eens lekker geen vintage.
    maar toppie meisje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi!
    Heerlijk roze Plony!
    Prachtige details ook weer, maakt het helemaal af!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi

    Kom je nou bij mij het onkruid weghalen of is het weer te slecht haha
    Nee even zonder dollen, ik vind je kaart/tag heel mooi en heerlijk roze. Echt Plony

    liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gewledig mooie en heerlijke roze tag Plony..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh WOw another stunning creation. Love this! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwww wat mooi Plony
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hé, wat is ie weer heerlijk roze! Ik vindt het een prachtige tag Plony!
    Hier in limburg is het gedaan met het mooie weer, het regent!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt,
    ook de vintage babykaart van een post hiervoor vind ik prachtig.

    Wat spannend weer de geboorte van je kleinkind, wel fijn dat het toch nog veilig bij de moeder zit en het straks niet in de couveuse hoeft.
    geniet er straks lekker van.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele goed morgen!
    Je label is beeldschoon, en zo netjes afgewerkt weer, en de mal mooi gebruikt met dessin papier, prachtig lint en kant. mooi,mooi,mooi!
    En ja gister ook onkruid weg gehaald en van de zon genoten, en nu het komt weer met bakken naar beneden! blehhh.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tag-kaart heb je gemaakt, Plony.
    Vandaag word het weer binnen freubelen.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er weer schitterend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi, zo'n wolk van rose!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOO Wat een schatje Plony, prachtig. Toevallig heb ik zojuist mijn inzending ingezonden naar je WLVCblog en........ook een Tagkaart hihi. Ik twijfelde nog of ik een babykaart voor een meisje of een jongen zou maken, voor een meisje mag het zo lekker rose en zoet zijn maar ik had er nog een nodig voor een jongen dus die is het geworden.
    Deze is weer echt zo lief, heerlijk die kleurtjes en alle lieve details die erop te zien zijn, dit is toch genieten? Ik heb ook genoten van het mooie weer hoor, mij vindt je dan ook zoveel mogelijk buiten. Gelukkig dat ik dat gedaan heb want nu regent het momenteel weer maar wat ik gehad heb nemen ze me niet meer af hihi.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Even een reactie op je ROSE kaartje,
    Hij is weer super meis,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie creatie Plony
    echt heel lief en leuke kleurtjes
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schatje heel lief en erg mooi het is wel erg spannend voor je deze dagen ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op de geboorte van je kleinkind groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dat je goed gekozen hebt!
    Kleuren is toch veel leuker dan onkruid schrapen ;-)
    En helemaal als je er dan zo'n mooie tag mee maakt.
    Ik vind hem helemaal toppie!
    Sterkte met wachten.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk roze is je mooie tag met Tilda!
    Schattig is je babykaart hieronder! Wat fijn dat de kleine nu nog heerlijk bij zijn mama zit. Daar groeit het het beste. En het is veel te koud om geboren te worden....;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je toch bescheiden Plony...best wel een leuk geheel schrijft ze onder haar bericht.
    Ik vind het weer een topper.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk zoete, lekker roze en schattige creatie! Helemaal Plony stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooiiiiii Plony
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende tagkaart Plony.
    Lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke roze wolk. Prachtige details heb je verwerkt met een schitterend eindresultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is weer helemaal schitterend Plony, wat een toppertje weer, prachtig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Really pretty creation.

    Thank you for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Absolutely beautiful, I love the pink and white and all the gorgeous embellishing.
    Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your card is stunning and the details are amazing! Such a beautiful job. I'm so glad you joined us over at Sister Act this week!
    Hugs-
    Trisha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely creation.

    Thanks for sharing at Sweet Stampin' this week.

    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful Shape of this TAG.. Great Details. Beautiful put together.. Love your coloring.. -Just perfect.. and Great Embellished.. So So Beautiful! :o)
    Thank you for joining us at ATSC!. Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje