Welcome little baby.....

Ja.....ons a.s. kleinkind is heeeeeel erg welkom maar waar de baby eerst te vroeg leek te komen blijft de kleine puk nu lekker nog even zitten, haha. De rust heeft mama en baby heel goed gedaan en inmiddels lijkt het erop dat het toch een flink kind gaat worden. We hoeven dus niet meer bang te zijn voor couveuse en alles wat daarbij verder nog komt kijken. Althans.........zo liggen de verwachtingen op dit moment. het is nu aftellen en met de telefoon op zak voor het geval er gebeld gaat worden. Spannend weer hoor! We willen nu wel eens zien hoeveel vetjes deze kleine nu dan toch heeft gekweekt.........zo zie je maar weer....nergens beter dan bij mama.

Maar.........
ik kwam eigenlijk met jullie het bericht delen wat op het WLVC-blog staat dus....

dit is een kopie van het WLVC-blog!!!

Goedemorgen volgers en overige bloggers.....

Vandaag nog maar eens een voorbeeldkaartje voor onze lopende challenge waarbij de opdracht is : maak een vintage baby-of kinderkaart/creatie.

Ik heb eens gekozen voor een langwerpige kaart. We pakken allemaal snel een vierkant modelletje maar ik denk dat een langwerpige kaart weer eens een ander beeld geeft . Misschien een beetje anders dan wat jullie van mij zijn gewend maar.......dat houdt het spannend toch?


 Ik heb de maten van mijn kaart aangepast zodat hij in een lange enveloppe past.


Wat een lief plaatje hè en wat zijn er veel te vinden als je bij google zoekt op vintage-plaatjes.


Ik ben benieuwd of ik nog iemand met deze langwerpige kaart op een ander ideetje heb gebracht.
Doe nog mee.....de challenge loopt tot 2 juni 18.00 uur dus nog tijd genoeg om iets leuks te maken.

Dan wens ik jullie allemaal een hele fijne dag , ook namens de rest van het DT en graag tot blogs.
Lieve groetjes, Plony.

Reacties

  1. Erg mooi kaartje Plony!!

    Sterkte met wachten!!!:-) !

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,
    spannende tijden! Fijn dat het goed gaat met moeders. Oooh heerlijk het idee alleen al om z'n kleintje vast te mogen houden.
    Je baby kaart is erg mooi, inderdaad wat anders, maar zeker net zo mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Plony, en die ovale mal komt heel mooi uit op een rechthoekige kaart en in streppapier, ook heel mooi die rand roosjes eronder, ik vind het een prachtige en stijlvolle kaart.
    Wat fijn dat het zo goed met de kleine gaat, en ja, dat het spannend is kan ik me indenken hihi, de telefoon gaat vast mee naar het toilet, douche etc......lol.
    Ik ben benieuwd hoor, duim voor de goede afloop.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend voor je voor wanneer wordt je weer oma, ik kan me indenken dat je je telefoon overal mee naar toe neemt.
    En je kaart die is beeldschoon
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gedaan met die stansen op deze manier!!! En je kaart is verder ook echt een plaatje, zucht...

    Fijn dat je dochter het kindje gewoon lekker kan voldragen! Toch altijd het beste hé!? Weer een spannende tijd voor je, maar wel heel leuk!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony, wat een spannende tijd toch altijd hé! Maar ik dacht zelf wel als het nog maar even een tijdje in de buik blijft zitten om nog lekker door te groeien. Zelf heb ik een 6 weken te vroeg geboren kindje gehad, maar de kraamtijd is dan zo anders, en het is nu een boom van een jongen de grootste van de 3 hihi. Maar zo is het beter en net wat je zegt nu zit je te wachten! Dus ga je maar weer een mooi kaartje maken! Dat is mooie tijdverdrijf, en ik vind hem prachtig, ik hou wel van afwisse-ling, en mooi die mal van dessin papier. Ik wens jullie een prachtig kleinkind toe en een zonnige dag!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, Plony.
    Weer eens iets anders; langwerpig.
    Maar wel geslaagd hoor.
    Succes met wachten op die kleine wereldburger, spannend hoor.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat snappend, hè? nog even en dan mag je weer zo'n klein hummeltje in je armen houden!

    Je kaart is super, ik vind die langwerpige vorm ook erg gaaf! Mooi, die medaillons, het lint en de mooie vlindertjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Plony.
    Sterkte meis met het aftellen,spannend hoor,als alles maar goed gaat,en gezond is.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt geweldig mooi Plony. Prachtig gedaan. En zo langwerpig is toch ook wel weer bijzonder. Zal ik er nu toch ook nog aan beginnen?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend Plony, en dat wachten lijkt me slopend, telkens als de telefoon gaat maakt je hart een sprongetje, nog eventjes en dan hebben jullie weer een kleinkind in de armen, super.
    Je kaartje is ook weer prachtig, weer eens iets anders zo een langwerpige kaart, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend hoor Plony die laatste loodjes. Je kaart is in ieder geval inspirerend. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Plony! Mooi zo'n lange kaart, weer eens iets anders.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje