300 volgers.........bloghop!!!!!

Hoeraaaaaaaa..... we hebben al 300 volgers bij het We Love Vintage Challengeblog en dat in zo'n korte tijd behaald.........te gek!!!
Wij vieren een klein feestje en we houden een bloghop.

Er zijn 3 prijzen te verdienen en wel de volgende:

1) een tegoedbon van 10,-- euro te besteden bij http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/
2) een collectables set van MD....banners en tekst
3) creatables set Anja's vintage 3 ornamentjes
Kijk even op het WLVC -blog voor de foto's van de prijzen.

Wat is nu de bedoeling???

Als het goed is zijn jullie begonnen op het vintageblog aan de bloghop.....daar werden jullie gestuurd naar Henriëtte en zij stuurde je weer door..........zo zijn jullie uiteindelijk bij mij aangeland en ondertussen hebben jullie woorden verzameld.....
Deze woorden mogen jullie hier op mijn blog achterlaten als reactie....
Zet de woorden onder elkaar.....ALLEMAAL in je reactie onder dit blogbericht.....en neem dan de eerste letter van elk woord en dat levert dan een nieuw woord........ook dit woord graag vermelden in je reactie.

Jullie hebben precies 1 week de tijd om mee te doen en dan ga ik 3 prijswinnaars bekend maken en......degene die de eerste prijs wint mag ook een maand gastdesigner zijn......als je het wat vindt tenminste.

Het woord wat uiteindelijk gemaakt kan worden heeft uiteraard betrekking op mijn volgende creatie.....


mijn gepimpte deurhanger
 

 mijn bloemetjes met stampendous frantage


 en mijn vlindertjes met dat onwijs leuke spul

Dan kan ik alleen nog maar zeggen......dankjewel voor het volgen van mijn vintageblog en voor het deelnemen aan de challenges en natuurlijk ook bedankt iedereen die mijn Plony's Bloggie zo trouw bezoekt.......zonder jullie was er helemaal NIETS aan hier in blogland!

Niet vergeten je woorden hieronder te vermelden en het  "eindwoord" en dan horen jullie mij op het We Love Vintage Challengeblog met de prijswinnaars en de gastdesigner.

Lieve groetjes van Plony.

ennnnnnnn........... wil je misschien deze deurhanger van dichtbij bekijken.......vermeld dat dan even in je reactie en misschien stuur ik hem wel naar je op......als aardigheidje.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiii.



Deze deurhanger gaat toch ook nog maar meedoen aan de challenge bij http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : distressing.
 

Reacties

  1. Hallo Mooie deurhanger heb je gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi je duerhanger, en gefeliciteerd met je 300 volgers !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende deurhanger, wie zou die nu niet aan zijn deur willen hangen en elke dag weer van willen genieten. Eventjes wegdromen voordat je de deur opendoet en weer de alledaagse realiteit in stapt.
    Ik vond het hoppen hartstikke leuk en ja wie zou er nu niet houden van VINTAGE, na het zien van al dat moois. Dit is dan ook met recht het woord dat we moesten zoeken.
    Groetjes Caroline
    http://carolineshobby.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch wel echt een super leuk spelletje zo op de natte zondag morgen en wat super bedacht zo ben lekker wezen SPOORZOEKEN en puzzelen hahahaha.... LOL!!! Ik ben direkt volger geworden bij je en die prijsjes zijn natuurlijk een HOT ITEM voor op je kaarten. En die deurhanger is een waar kunstwerk geworden en die wil ik wel van dichtbij bekijken of aan mijn eigen slaapkamerdeur hangen.Ik doe mee!

    De woorden;
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    ABC
    getrouwd
    engel

    HET EINDWOORD: VINTAGE

    ECHT SUPER LEUK DIT , VOOR HERHALING VATBAAR MEIDEN!!! En nog een fijne zondag gewenst

    Gr Antoinette. volg jij mij ook?
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony, wat een leuk idee om zo de 300 volgers te vieren! Ik heb al druk zitten puzzelen en dit zijn de woorden: vogel, instrumenten, naaien, tag, ABC, getrouwd en engel.
    Dan krijg je natuurlijk het nieuwe woord: VINTAGE. Super voor je dat je al zoveel volgers hebt en je deurhanger, die vind ik geweldig! Ik zou best wel een echte Plony-creatie willen ontvangen! Heel fijn weekend. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw 300 volgers van harte meid, jullie hebben het verdiend, er is ook altijd zoveel moois te bekijken op het WLVC blog.
    Je deurhanger is een plaatje, wat zou ik die graag aan de deur van mijn hobbykamer zien hangen(lol).
    Nu hier komen mijn woorden:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel
    En het woord is VINTAGE

    Ik hoop nog heel lang van al jullie mooie vintage creaties te genieten,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is ie prachtig geworden Plony helemaal mijn kleurtjes, en wat een prachtige accenten ja en die poeders.....heeel mooi!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige deurhanger heb je gemaakt Plony.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    wauwie! Wat een prachtige deurhanger!
    Jammer dat wij niet mogen meedoen, hihi.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, Plony, je deurhanger is werkelijk schitterend en inderdaad jammer dat we niet mee mogen doen.
    fijne zondag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dat frantage op jou gave deurhanger; maakt deze helemaal af!De woorden:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel
    Dus het woord is VINTAGE!
    Gave bloghop zo!
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige deurhanger is dit zeg. En wat mooi afgewerkt, leuk spul is dat frantage he!

    Ook jij van harte gefeliciteerd met het behalen van de 300 volgers!

    Ik vond het erg leuk om te hoppen langs de blogs van de DT-leden.

    En mijn oplossing hier dan:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engeltjesfan

    Eindwoord hoe kan het ook anders: VINTAGE

    Een hele fijne zondag nog,

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met jullie volgers, en wat een leuke bloghop puzzel zeg wat erg genieten zo... tja en wie wil nou geen echte plony creatie winnen iedereen toch....

    mijn oplossing,
    Vogel
    Intrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engeltjesfan

    en het eindwoord is Vintage

    succes en veel plezier met alle reactie's die jullie nog gaan krijgen...

    zo dan kan ik gaan duimen voor al het moois hihi fijne zondag

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst Gefeliciteerd met 300 volgers en meer.
    En wat was dat leuk zeg dat hoppen dat is zeker voor herhaling vatbaar.
    Mijn woorden die ik gevonden heb.

    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    A B C
    Getrouwd
    Engel Het bloghop woord is

    Vintage.

    Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat er veel reacties komen.

    Groetjes
    Kitty



    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Schot in de roosm dit bloghoppen, wat is er leuker op zo'n miezerige zondag om lekker van Blog naar Blog te hoppen,prachtige Vintage creaties zien en..ook nog leuke prijsjes om te winnen..toppie..
    Je deurhanger is echt super mooi ..en
    wat dat eigenwijsheid betreft, ik weet er alles van hihi... gelukkig ben ik dat ook...maar we gaan er voor op naar de 400..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige deurhanger Plony en wat leuk dat jullie al meer dan 300 volgers hebben . Het is dan ook een geweldig leuke blog. Ik ben natuurlijk even op visite geweest bij alle DT leden en heb ontzetten genoten van al het moois wat ik op mijn weg tegenkwam . Ik moet nog heel wat leren , maar daar is jullie blog heel geschikt voor . Mijn oplossing is
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel

    Hieruit komt het woord , en hoe kan het ook anders, VINTAGE
    Groetjes en veel succes
    Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Van harte gefeliciteerd met de nu alweer 305 volgers helemaal super maar jullie blog is ook schitterend met al die mooie creaties.
    Jouw deurhanger zou ik zeker eens van dichtbij willen zien.
    Deze bloghop was heel leuk om te doen zo kom je nog eens een keertje ergens in ons blogland en dan natuurlijk nog de kans op al deze mooie prijzen Toppie hoor.

    En dan nu de woorden
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Getrouwd
    Engel en het kon niet uitblijven dat het woord wat we zochten
    VINTAGE is

    Een fijne zondag
    Cinderela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Volger was ik natuurlijk al bij je, maar nu ook bij alle andere DT leden van WLVC (miste er nog een paar). En ik heb ook meegedaan aan de bloghop. Dit zijn mijn woorden:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel

    en dan krijg je natuurlijk VINTAGE.
    Super leuk om mee te doen, en misschien win ik wel 1 van die mooie prijzen. Voor nu in ieder geval nog een hele fijne zondag.
    Liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony...
    Dit is dus het eindstation van deze geweldig leuke bloghop...hoe krijg je het verzonnen TOP!!!
    Je deurhanger is schitterend. ik heb hem met bewondering bekeken...
    en ben ook gelijk volger geworden zodat ik vaker langs kan komen om je creaties te bewonderen...
    En nu de oplossing van deze speurtocht..
    Vogel,Instrumenten, Naaien, Tag, ABC, Getrouwd, Engel.
    En daar komt dan het woord `VINTAGE` uit...
    En Plony heel erg bedankt voor alles wat jij doet om dit geweldig leuke blog te sturen, samen met het fantastische DT dat je daarbij helpt....

    groetjes en fijne zondag nog
    Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig Plony dat jullie zo gedreven en enthousiast met elkaar dit blog al hebben gemaakt tot wat het nu is! Een fantastisch blog waarvan zoveel inspiratie uitgaat en dat met een resultaat van nu al 300 volgers! Proficiat!! Wat zul jij gelukkig zijn met deze mijlpaal die we zeker ook aan jouw inzet en initiatief te danken hebben! Succes en blijf met elkaar lekker doorgaan en genieten van alles wat daarbij op jullie weg komt! Je deurhanger is fantastisch en vertelt gelijk hoe een kanjer jij bent in het maken van de geweldige VINTAGE!
    Volgens mij is dit laatste woord het woord wat je graag wilt lezen...
    Vogel, Instrumenten, Naaien, Tag, ABC, Getrouwd, Engel= VINTAGE waar alles omdraait op dat schitterende blog!

    Lieve groetjes en ga vooral lekker door! Geniet van dit feestje! Oh, ja, jouw deurhanger is natuurlijk ook een feestje om hier aan de deur te hangen! Doeiiiiiiiiii

    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Plony,
    GEFELICITEERD MET Z'N ALLEN !! Jullie 300 volgers, en wij geweldig veel kijkplezier. Wat heb ik veel geleerd die weken. Een aantal weken geleden zei ik al tegen mijn man" Die gaan het helemaal maken" en nu geniet ik glimlachend van een vensterbank waarop mijn eigen VINTAGE kaarten (achter de bank) staan te glimmen (Stapels lege chin doosjes en daarop de kaarten) .
    Ik had 3 fleshangers gemaakt, maar van jouw deurhanger word ik stil.
    Zeg dan ook niets meer, alleen: vogel, instrumenten, naaien, tag, abc, getrouwd en engel.
    Ik doe zoals altijd graag mee om de prijsjes.
    V I N T A G E , dat is HET,
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige deurhanger Plony! En van harte gefeliciteerd met jullie prachtige blog en 300 volgers! Zeker verdiend!!
    De oplossing is:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel
    Het woord wat hier uitkomt is:
    Vintage.
    Nog een hele fijne zondag!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is ie mooi Plony je deurhager, jammer dat we niet mee mogen dingen naar al dat moois. en wat is het leuk deze bloghop, helemaal super.
    Ook geen kunst om nu de 300 te overschreiden, maar dat ga ik na deze week pas doen...Liefs Liesbeth en fijn weekend, en geniet nog maar van je succesidee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,
    Je challenge blog is echt een knaller!
    Gefeliciteerd met de al ruim 300 volgers!
    Heel leuk dat jullie deze cryptische bloghop hebben georganiseerd! Heel origineel zo net als vroeger he?
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd/ just married
    Engel
    VINTAGE ten top op alle blogs!
    Ik vind je deurhanger echt SUUUUUUUPER mooi en heel gaaf dat je die aan iemand gaat opsturen er zal genoeg annimo voor zijn gok ik zo ;)
    Ik ben een groot fan van je werk ( maar dat wist je al) en ik vind het heel gaaf om te zien dat het blog zo'n succes is!
    Ga zo door!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony,hartelijk gefeliciteerd met jullie 300 volgers,en nu HOP naar de 400..en dat moet lukken met al die mooie creaties die jullie steeds laten zien.Je deurhanger is ook weer een creatie van de bovenste plank,súper!!Ik heb op zondagochtend nog nooit zoveel lichaamsbeweging gehad als vandaag geloof ik met al dat hoppen ,hihi,superleuk gedaan.
    Ik heb gevonden:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel
    dus het woord wat ik gevonden heb is VINTAGE. Succes verder,fijne zondag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een super deurhanger Plony!
    Wat een succes is deze bloghop, 300 volgers in zo'n korte tijd in natuurlijk ook een mijlpaal!
    Geniet van alle reacties en fijne zondag verder,
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind hem zoooooooo mooi !! Dus als er niemand reageert .... misschien heb je mijn adres nog wel ??!! Fijne zondag ! Liefs van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Plony wat een leuke bloghop en wat voor schitterende kaarten kwamen er voorbij, hier komt mijn lijstje:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel
    Het eindwoord is dus VINTAGE.

    groetjes en succes verder met het blog Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Plony,
    Van harte gefeliciteerd met de ruim 300 volgers van jouw wlvc blog. Dit is toch helemaal te gek!
    Zoveel volgers al in die korte tijd. Wat zal jij trots zijn. Ik heb heel de blog hop gevolg hoor. Iedereen had heel wat moois gemaakt.
    De woorden zijn:
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    ABC
    getrouwd
    engel

    Daar komt uit VINTAGE

    En ja ik zou best deze geweldige, super mooie deurhanger van dichtbij willen zien. Wat een mooie details.

    Groetjes en liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi,
    Gefeliciteerd met de volgers. Wat super en wat leuk omdat op deze manier met ons te vieren. Ik heb lekker gehopt en weer nieuwe blogs an mijn lijst toegevoegd. Leuk je deurhanger is super, wil ik graag in het echt bewonderen. Ik hou inmiddels van VINTAGE. Het eindwoord.
    Komt van
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel.
    Bedankt allemaal.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe het even opnieuw had het niet goed gelezen de woorden die ik gevonden heb zijn Vogel,Instrumenten,Naaien,Tag,A.B.C,Getrouwd,Engel en dan krijgen we het woord Vintage.Leuk gedaan Dame's om jullie 300 volgers feestje zo tevieren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een geweldige leuke blog hop met wel heel veel mooie creaties. ook jou creaties vind ik een toppertje, die zou ik best willen winnen ;-)
    De woorden:

    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    ABC
    getrouwd
    engel
    Dus het woord is VINTAGE

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met ruim 300 volgers op je vintage blog Plony. Ik heb tijdens de bloghop alleen maar mooie creaties gezien. Inspiratie genoeg dus.

    De woorden zijn:

    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel

    Het eindwoord is VINTAGE

    En wie wil er niet zo'n mooie deurhanger van dichtbij bewonderen? Ikke wel hoor.

    Fijne zondag nog.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Plony, dat kon niet missen!! Binnen superkorte tijd meer dan 300 volgers is helemaal top, maar dat worden er snel nog veeeeeeel meer, want dat verdienen jullie.
    Het blog is geweldig en ik geniet er telkens weer van!
    Dank voor de leuke bloghop en prachtige prijzen die jullie beschikbaar stellen.
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Just gorgeous creation my dear friend^_^
    Adorable image and elegant details^_^
    Happy Sunday and big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. mooie deurhanger heb je gemaakt en wat een leuke manier van een bloghop.
    de woorden zijn:
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    abc
    getrouwd
    engel

    Het eindwoord is: vintage.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Vergeet ik toch nog te vermelden dat ik superfan ben van VINTAGE!!
    xx Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Plony, wat leuk dat er al meer de 300 volgers zijn op je vintageblog, Gefeliciteerd hoor. Ik heb ook meegedaan aan de bloghop en de volgende woorden gevonden: Vogel,instrumenten, naaien, tag, ABC, getrouwd enengel. Het eind woord is: VINTAGE. De prachtige deurhanger die je gemaakt hebt wil ik wel Heeeeel graag van dichtbij zien hoor, want wat is dat een schitterende creatie.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Plony, allereerst van harte gefeliciteerd met het grote succes van je blog!!! Ik wist het zodra je hiermee begon. ten eerste omdat je je enorm in kunt zetten en natuurlijk ook omdat je een geweldig team bij elkaar hebt gekregen!!! Ik denk dat je in no-time aan de 500 volgers zit....
    Mar is het leuke feestje dat je voor de 300 geeft...

    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel
    En ja, VINTAGE is natuurlijk het woord dat er uit komt rollen....

    Ik wens jouw en je hele team heel veel plezier met deze puzzel en...je deurhanger wil ik graag van dichtbij bekijken ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met de +300 volgers.
    Super leuk en dat allemaal op zo'n korte tijd.
    Je eigen blog ziet er ook altijd keurig mooi uit.
    Een streling voor het oog.
    Fantastisch mooi is je deurhanger geworden Plony.
    Ik ben zoals zovelen ook aan het bloghoppen geweest.
    Super leuk was dat.
    De woordjes die ik bij je geweldig team gevonden heb zijn:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel

    Eindresultaat: VINTAGE

    Nog een fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met de 300 volgers. Ik vind je vintage deurhanger geweldig, zulke mooie kleuren.
    Zo, ik ben nu uitgehopt geloof ik, leuk om te doen (had er nog nooit van gehoord). De woorden die ik ben tegengekomen zijn: vogel, instrumenten, naaien, tag, ABC, getrouwd en engel. Hier haal ik VINTAGE uit. (ik dacht nog even dat ik uit jouw blog 'allemaal' of 'niets' moest gebruiken).
    Bedankt voor deze bloghop en de mooie prijzen die jullie beschikbaar stellen.
    Ben benieuwd...
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Fantastisch meis 300 volgers, en dan nog zo'n mooie deurhanger gemaakt super,
    vogel
    instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel,
    Vintage het leukste wat er is toch?
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met de 300 volgers bij WLVC...wat een leuke deurhanger heb je gemaakt, ik ben alle blogs langsgehopt en dit zijn de woorden die ik ben tegen gekomen.

    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel

    En dan lees je van boven naar beneden VINTAGE...daar draait het toch allemaal om.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Plony, wat zal jij trots zijn om in zo een korte tijd al 306 volgers inmiddels te krijgen op je WLVC-challengeblog, hoe gaaf is dat. Het is dan ook een ontzettend superleuk blog waar veel mensen plezier aan beleven waaronder ik. Dank je wel daarvoor. En wat een leuke bloghop was dit, ben uiteindelijk bij jou beland, volger ben ik al bij je dus dat zit wel snor. En dan de woorden:

    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    ABC
    getrouwd
    engel

    en dat vormt tezamen het woord VINTAGE.

    Je deurhanger is weer een beauty, helemaal geweldig vind ik hem en wat super dat je die beschikbaar gaat stellen, het houdt maar niet op met de prijzenregen.

    Dank je wel voor de leuke bloghop op een druilerige zondagmiddag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Geweldig mooie deurhanger, echt een bjoetie eerste klas! Succes met jullie blog, dat het maar nog succesvoller worden mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Plony,
    Van harte Gefeli met je 300 volgers op je WLVC blog, en dat in zo'n super korte tijd! Nu snap ik waarom de meiden stonden te trappelen, ze wilden dat de bloghop begon! Wat een superleuk feestje is dit toch zo. Ik heb een weekend met alleen maar feestjes! ben nog aan het bijkomen van Bruce S. en kan weer vrolijk bij jullie verder feest vieren, wat een geweldige inspirerende voorbeeld kaarten worden er iedere keer toch weer gemaakt door alle DT_leden. En jullie enthousiasme spat van het beeldscherm, en werken heel inspirerend! En je prachtige deurhanger krijgt ongetwijfeld vast een heel mooi plekkie! bij iemand die daar super van kan genieten! Je mag gerust om mijn adressie vragen, want ook al maak ik zelf heel veel, ik heb nog nooit een prachtige zelfgemaakte creatie gekregen. En al die prijzen die jullie beschikbaar stellen en verloten onder de volgers helemaal top!
    Dan nu toch maar de bloghop uitslag
    van mij!
    Henriëtte: Vogel
    Janet: Instrumenten
    Jacomijn: Naaien
    Pouwla: Tag
    Anneke: ABC
    Liesbeth: Getrouwd
    Ans: Engel
    Het woord: (hoe kan het ook anders bij zo'n mooie) "VINTAGE" blog!
    Heel veel plezier van en met dit feestje! en Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha Plony,
    wat een mooie bloghop! Echt leuk om zo even bij iedereen van het team langs te gaan. Van een aantal was ik al volger en nu nog meer....Mooi ter inspiratie.
    De woorden:
    vogels
    instrumenten
    naaien
    tag
    abc
    getrouwd
    engel
    en het woord is dus vintage. Ik heb er van genoten en ik vind je deurhanger wonderschoon, Zou hem best eens van dichtbij willen kijken, hoor!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Plony van harte gefeliciteerd met het behalen van 306 volgers met je super team TOPPIE meis!!!!! Je deurhanger is weer beeldschonn geworden....en dan komen hier de antrwoorden.
    VOGEL
    Instrumenten
    Naaien
    TAG
    ABC
    Getroud/Just Married
    ENGEL
    Uitkomst is Vintage
    Ik vond het erg leuk om van blog naar blog te hoppen.
    Succes met je blog, liefs Ghea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hey Plony. Je deur hanger is super en inderdaad slaat het eindwoord hier zeker op.Van dichtbij bekijken wil ik hem wel hoor!!!
    De woorden die ik gevonden heb zijn

    Henriëtte: Vogel
    Janet: Instrumenten
    Jacomijn: Naaien
    Pouwla: Tag
    Anneke: ABC
    Liesbeth: Getrouwd/Just married
    Ans: Engel

    Als je alle eerste letters neemt krijg je het woord VINTAGE.

    Ik heb met heel veel plezier gehopt en ben bij iedere deelnemer volger geworden want ze maken allemaal juweeltjes!!!
    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat is dit ontzettend leuk om te doen, dat hoppen. En nog goed voor de lijn ook.....
    Ik heb mijn lijstje met woorden voor je:
    Henriëtte: Vogel
    Janet: Instrumenten
    Jacomijn: Naaien
    Pouwla: Tag
    Anneke: ABC
    Liesbeth: Getrouwd/Just married
    Ans: Engel
    En dan is het eindwoord niet zo heel moeilijk meer: VINTAGE

    groetjes en tot een volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van harte proficiat met zo'n snelle groei van je WLVC blog, Plony!
    De bloghop was heel leuk en goed verzorgd. Je deurhanger is prachtig en ik zou hem graag in mijn huis ophangen!
    De uitslag van de bloghop:
    Henriëtte-VOGEL

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Sorry, ik drukte per ongeluk op enter, dus hier mijn vervolg:
    Janet - INSTRUMENTEN

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo, hoe dom kan men zijn? Nou heel dom dus. 3e poging:
    Jacomijn - NAAIEN
    Pouwla - TAG
    Anneke - ABC
    Liesbeth - GETROUWD
    Ans - ENGEL

    Dat geeft het woord VINTAGE.

    Veel succes verder met jullie challenge blog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Genieten hier zeg, nogmaals proficiat Plony en je deurhanger is zooo mooi !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Genieten hier zeg, nogmaals proficiat Plony en je deurhanger is zooo mooi !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Van harte gefeliciteerd met het halen van meer als 300 volgers op je mooie blog! Wat een leuk idee, zo'n blog hop, heel leuk om mee te doen. En ik heb het woord VINTAGE gevonden.
    Jou tag is weer beeldschoon, je zal toch zo iets krijgen!!
    Ik ben al heel lang volger van jou, geniet steeds weer van je mooie kaarten en projectjes.
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Plony.
    Ten eerste jij en je medewerksters van harte gefeliciteerd met dit prachtige Vintageblog en de (inmiddels meer als..) 300 volgers.
    Super zeg en echt verdiend.
    Natuurlijk ben ik even langs alle prachtige werken gehopt en heb overal een compliment achter gelaten. Wat een leuk idee om de blogkaarten zo af te stemmen dat je het woord Vintage krijgt.
    Als klap op de vuurpijl nog jou prachtige Tag. Een echt juweeltje en volgens mij in het echt nog veel mooier.
    De oplossing van de bloghop:

    Henriëtte - Vogel
    Janet - Instrumenten
    Jacomijn - Naaien
    Pouwla - Tag
    Anneke - ABC
    Liesbeth - Getrouwd/Just married
    Ans - Engel
    Het eindwoord.... kan maar één ding zijn: VINTAGE.

    Succes met het blog en op naar de 400 volgers.
    Groetje Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Plony, van harte gefeliciteerd met dit geweldige succes. Wow wat ontzettend veel volgers hebben jullie enthousiast weten te maken. Maar deze bloghop heeft ook weer bewezen wat een top team jullie hebben. Wat een schitterende dingen hebben ze laten zien. Met als geweldig slotstuk jouw creatie. Prachtig!
    Mijn woorden zijn:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel
    Met als oplossing (hoe kan het ook anders) VINTAGE
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Plony, allemaal van harte gefeliciteerd met de meer dan 300 volgers. Ik heb alle blogs doorlopen en vond ze prachtig, heb ook veel ideetjes opgedaan. En het is heel leuk om al die verschillende creaties van vintage kaartjes te bekijken. De deurhanger is schitterend.
    Nu de woorden: vogel, instrumenten, naaien, tag, abc, getrouwd, engeltjesfan. Het woord is dan natuurlijk vintage.
    Liefs en groeten Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ten eerste van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal van 300 volgers. Echt geweldig. Het hele vintage gebeuren is echt in. Dan over die schitterende deurhanger.....die is echt geweldig en ik zou in huis wel een mooi plekje weten. Heb er zelf ook 1 gekocht maar moet nog eens goed nadenken hoe ik die ga oppimpen.
    De wworden van de bloghop zijn:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel
    Je komt dan op het woord vintage

    Nog heel veel succes met jullie blog

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd Plony met het behalen van de 300 volgers op het WLVC blog.
    Ik vind je kaart schitterend. Ook de beschikbare prijs zijn helemaal te gek en doe hier graag aan mee.
    De volgende woorden heb ik gevonden.
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    abc
    getrouwd
    engel
    Het gevonden woord is Vintage
    Ik wens jullie verder nog heel veel plezier en succes met het WLVC blog.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Plony ik heb kaart geschreven maar ik bedoelde natuurlijk je deurhanger.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Dag Plony, Wat maken jullie er een geweldige actie van. Ik heb de woorden en zet ze allemaal onder elkaar.
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd/just married
    Engel
    en dan kom ik uit op
    Allemaal VINTAGE
    Volger ben ik al, en ik hou met verassingen doe ik graag mee!Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  65. wat een supper mooie deurhanger, en ik vind dit toch wel een heel leuk spel hoor , een bloghop hehe de eerste keer dat ik mee doe en vind het supper leuk om al die mooie creaties te zien .
    de woorden :)
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    abc
    getrouwd
    engel
    en het woorde is VINTAGE
    ik word heel graag volger. groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Nelly (Creanelly)23 juni, 2013

    Hallo Plony en DT dames

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie 300 volgers op het WLVC blog.
    Nu naar de 400 volgers.

    Ik heb ook de puzzel opgelost:
    V ogel van Henriette
    I nstumenten van Janet
    N aaien van Jacomijn
    T ag van Pouwla
    A BC van Anneke
    G etouwd Liesbeth
    E ngel van Ans
    Alle letters vormen het woord VINTAGE

    Ik ben al volger van het WLVC blog, en ik ben gek op verassingen!

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Na een bezichtiging van al dat moois kom ik nog even bij jouw langs Plony. Wat een schitterende deurhanger heb je gemaakt.
    De woorden die ik gevonden heb zijn:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel
    Wat samen het woord VINTAGE vormt.

    groetjes en gefelciteerd met jullie suc6 met het WLV-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een prachtige deurhanger heb je gemaakt mijn complimeneten hoor prachtig gewoon groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Prachtige deurhanger, ik zou hem wel graag van heel dichtbij willen bekijken.
    De woorden van de bloghop:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel

    De eerste letters vormen samen het woord : VINTAGE

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een schitterende deurhanger heel erg mooi gemaakt.
    Dan zijn hier mijn woorden;
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel

    en het woord is VINTAGE

    Heel veel succes met de bloghop en Van Harte Gefeliciteerd met de ruim 300 volgers.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo Plony,
    Hierbij ben ik bij de laatste aangekomen van de blog-hop, wat leuk gevonden en wat een creativiteit onder je DT-leden...
    Ik heb genoten en ga de andere net als jouw natuurlijk vanaf nu op de voet volgen ;)
    De woorden die ik heb gevonden zijn:
    VOGEL
    INSTRUMENTEN
    NAAIEN
    TAG
    ABC
    GETROUWD
    ENGEL

    Samen vormen ze het woord: VINTAGE

    Jouw creatie ter gelegenheid van de 300 volgers van WLVC is ook weer een plaatje op zich, wat een prachtige deurhanger die ik graag eens van dichterbij wil bekijken ;)
    Groetjes Nanda en ga vooral zo door...

    BeantwoordenVerwijderen
  72. This is stunning. There are so many beautiful elements that make such a gorgeous door hanger.
    Thank you for sharing this with us at Diva's by Design.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Uitgehopt, genoten en als klap op de vuurpijl een schitterend gepimpte deurhanger! Van harte gefeliciteerd met het enorme succes van het vintage blog Plony en met plezier ben ik volger bij je geworden.

    Hier komt mijn rijtje:

    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    ABC
    getrouwd
    engel

    en dat levert inderdaad VINTAGE op.

    Dank voor de leuke hop en nog heel veel plezier en succes met z'n allen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo meis,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je 300 volgers. Ten tweede van harte gefeliciteerd met je designteam, wat een topstel, ze hebben er allemaal veel werk van gemaakt met hun creaties. Ten derde van harte gefeliciteerd met dit superleuke spelletje, ik weet niet wie het verzonnen heeft, maar ik vind het een complimentje waard.
    Natuurlijk ben ik ook aan het bloghoppen gegaan en kwam tot het volgende :
    V ogel
    I nstrumenten
    N aaien
    T ag
    A bc
    G etrouwd
    E ngel

    Alle letters samen vormen het woord VINTAGE.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Allereerst proficiat, wat gaaf om nu al 300 volgers te hebben....vintage is een gat in de blogmarkt, goed gezien hoor!
    Ik vind je deurhanger prachtig, het plaatje is zo schattig maar dat zijn bijna alle vintage plaatjes.
    Ik ben ook rond en heb de volgende woorden gevonden
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    abc
    getrouwd
    engel
    het woord dat de beginletters vormen is VINTAGE
    Heel toepasselijk!
    Succes en op naar de 1000 volgers!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Je deurhanger is een plaatje, zo mooi gemaakt.

    Fijne dag vandaag!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  77. hallo plony

    dit is de eerste keer dat ik meedoe met een bloghop
    wel leuk hoor gaat het meer doen
    maar op de eerste plaats gefeliciteerd met al de volgers
    het zijn er inmiddels al meer dan 300

    ik was al volger zat zo een beetje bij het begin van dit blog
    ben ook nog bij een paar andere volger geworden het is super allemaal
    en ja ik wil ook wel een kansje wagen op het prijsje
    en dan moet je het woord weten nou dat kon niet uitblijven natuurlijk

    het woord is vintage


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  78. nog een keer
    ben vergeten te zeggen dat de deurhanger heeel erg mooi is

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Superleuk was de woordzoeker tijdens de bloghop, erg leuk verzonnen!
    Mijn gevonden woorden zijn:
    VOGEL
    INSTRUMENTEN
    NAAIEN
    TAG
    ABC
    GETROUWD
    ENGEL
    Het woord wat met de beginletters gevormd wordt, is het toepasselijke woord van jullie blog: VINTAGE
    En je deurhanger is in 1 woord: schitterend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Lieve Plony, ik ben de zoveelste die het antwoord weet. Na al die mooie kaarten komt het woord VINTAGE, het woord waar de meeste vrouwen wel van houden eruit, de V is van vogel, de I van Instrumenten, de N is van Naaien, de T is van Tag, de A is van ABC, de G is van Getrouwd en de E van Engel. Ik maak een hele kleine kans maar toch doe ik mee met jullie spel, misschien komt er uit dat kleine kansje toch nog eens een envelopje door mijn brievenbus, ik hoop het...Ik wens jullie verder veel succes met de challengeblog en ik hoop nog eens langs te komen, ook jou kaart ziet er weer prachtig uit. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een mooie deurhanger! Leuk zo'n bloghop kun je eens kijken wat ze allemaal voor moois maken!! Mijn oplossing is:
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    a.b.c.
    getrouwd
    engel
    De oplossing van het woord is:
    VINTAGE
    Succes met jullie blog en op naar de vier honderd.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Leuke hanger en bloghop; hier komen de woorden: vogel+instrumenten+naaien+tag+ABC+getrouwd+engel=VINTAGE

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hallo Plony,

    Prachtige deurhanger heb je gemaakt.
    Hier komen de woorden van de leuke bloghop:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel
    En het nieuwe woord is: VINTAGE
    Ik zou heel graag je mooie deurhanger van dichtbij willen bekijken!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hallo Plony

    Wat ben ik blij dat thuis alles weer werkt en wat heb ik veel gemist. Wat een schitterende creaties zie ik hier staan, geweldig. Stoere kaart hihi, ik herken het helemaal hoor, zo begin ik ook weleens, je deurhanger is een topper, wat een prachtexemplaar. Ik hoop aan de bloghop mee te doen maar vind van mezelf dat ik eerst mijn lieve maatjes moet bezoeken, ze nemen ook de tijd voor mij om lieve berichtjes achter te laten dus wil ik dat bij hen ook doen. Als ik die bezocht heb "mag" ik pas van mezelf weer andere dingen doen hihi. ik ben soms streng voor mezelf;)
    fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat ontzettend leuk, zo'n bloghop. Ik heb dan ook genoten van al het moois.
    Ik heb de woorden, vogel, instrumenten, naaien, tag, abc, getrouwd en engel gevonden. Samen maakt het natuurlijk vintage.
    En.... nog gefeliciteerd met het succes van je vintageblog. Op naar de 400 volgers!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hoi Plony

    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met het succesvolle blog.
    Ik heb het reisje gemaakt langs de blogs en ben heel veel moois tegen gekomen.
    Net zoals jouw mooie deurhanger.
    Nu de woorden dan maar.
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel

    Het eindwoord is dan natuurlijk Vintage .

    Ik wens je nog heel veel succes met dit mooie blog samen met de meiden.
    En ik zal zoveel mogelijk mee doen .
    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Haai plony,
    Wat was het een geweldige bloghopreis ris die jullie mij ( en vel andere ) liet maken!
    Wat heb ik zitten genieten!!! Ben gelijk bij iedereen volger gewoon omdat ik niets meer wil missen hihihihi.
    En woorden spelletjes ben ik gek op dussss....
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    Abc
    Getrouwd
    Engel

    ...en wat krijge je dan.....VINTAGE....
    Hoe kan het ook anders hahahaha
    Ik heb genoten van jullie allemaal!!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hallo, wat een leuke reis door blogland was dit! En wat een geweldige creaties zijn er overal te bewonderen! Ik heb alle woorden denk ik wel er tussen uit gehaald:
    vogel
    instrumenten
    naaien
    tag
    abc
    getrouwd
    engel.
    Al deze woorden vormen met hun beginletter heel toepasselijk het woord vintage. Leuk dat jullie dit op deze manier hadden verzonnen zo!.
    Veel succes verder met jullie eigen blog en ook met de WLVC blog. Ik ben er nog maar sinds kort te vinden maar vind het een geweldige blog!
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Plony,
    Ik ben bij jou op het eindstationnetje aan komen hoppen. Wat vond ik het leuk om bij iedereen langs te hoppen het was echt de moeite waard en het heeft mij weer heel wat mooie blogs opgeleverd om te volgen en ik maak meteen kans op een prijsje (wat erg leuk leuk zou zijn jullie geven zulke leuke prijsjes weg). En ik word natuurlijk ook jou volger (ik zou het leuk vinden als je ook even bij mij langs komt hoppen en misschien wil je ook mijn volger worden). En jou mooie tag is echt bijzonder ik zou hem graag aan m'n deur hebben hangen wie weet heb ik geluk. Mijn gevonden woorden zijn: vogel, instrumenten, naaien, tag, abc, getrouwd en engel.
    Dit woord is de oplossing: VINTAGE
    Als laatste wil ik jullie bedanken voor deze leuke bloghop ik heb met veel plezier mee gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hallo Plony,

    Wat een fantastische deurhanger heb je gemaakt deze zou prachtig aan mijn deurklink van mijn hobbykamer staan!

    De woorden zijn:
    Vogel
    Instrumenten
    Naaien
    Tag
    ABC
    Getrouwd
    Engel

    Van boven naar onder staat dan natuurlijk het woord wat perfect bij jullie blog past

    VINTAGE.

    Het was een leuke puzzeltocht groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  91. wat een super mooie deurhanger heb je gemaakt, en heerlijk vintage maar had van jou ook niet anders verwacht.

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  92. vintage zag het kan tot 24.00 uur

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi Plony, de woorden zijn allemaal al beschreven en ook ik kom uit op vintage, vreemd he;-) wat een geweldige deurhanger! Heb er gister een bekleed bij het summer event van doe@ding maar die verbleekt bij deze, geweldig! Ben ook erg blij dat ik de frantage heb aangeschat, ziet er geweldig uit op je vlindertje! Groetjes! Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje