I love my copics.....

Goedemorgen........

regent het bij jullie ook lekker??? Gisteren viel het hier alles mee maar nu hebben we een beetje herfst in Lekkerkerk. Jammer maar.....dan gaan we maar lekker aan de freubel.
Ik hoef jullie vast niet te vertellen dat iedereen een beetje in de ban aan het raken is van de stempels van Sherri Baldi en ik moet zeggen dat ook ik het heerlijk vind om eens even iets anders in te kleuren.
Binnenkort mag ik een keer gastdesigner zijn bij http://fashionistachallenge.blogspot.nl/ en daarvoor heb ik een digi van Sherri toegestuurd gekregen om een leuke creatie mee te maken. Hoe gaaf is dat .....toch?Die gaan jullie later zien........blijft nog even een verrassing.
Ik heb inmiddels gezien dat ik de people's choice winner net niet ga worden bij fashionista.....er kan nog worden gestemd maar ik haal het niet denk ik maar in ieder geval iedereen die op mij heeft gestemd.....heel hartelijk bedankt....superlieffffff!!!!!

Dan ga ik jullie mijn creatie laten zien met een schattige digi (freebie) van Sherri Baldi.



Grappig hè en het was leuk om te maken.......


Een beetje in de weer met de bloemetjes....en natuurlijk de vlindertjes......


en een flink beetje blinggggggg......

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden en vanavond kom ik weer eens even in blogland  kijken.....nu ga ik zorgen dat mijn mannetje nog warm eten naar binnen kan gaan werken voordat ie straks weer mensen moet gaan redden, haha.
Tot vanavond, liefs van Plony.


Deze creatie doet mee aan de challenge bij:

http://totallypapercrafts.blogspot.nl/   : flowers and bows
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   : bloemen
http://nomatterwhichchallenges.blogspot.nl/   : bingo: ribbon/Pearls/sparkle





Reacties

  1. Hallo Plony, jammer dat het regent, onze Koning en Koningin komen hier straks een bezoek afleggen, ik wilde er wel naar toe, maar als het zo regent, dan doe ik het maar niet.
    Je hebt weer een beauty gemaakt met Besties, mooi gekleurd, een prachtige creatie is het.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Je kaartje is echt super schattig met deze mooie digi. Ik ben alweer nieuwsgierig wat de volgende wordt die je opgestuurd hebt gekregen! Dat is echt heel gaaf. Ik ga volgende week haar shoppie maar eens bestuderen, hoe ik daar een digi kan bestellen, ik ben niet zo handig daarin namelijk. Maar eens moet de eerste keer zijn in een Engelse shop,haha. succes met de challenges. Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart en die digi's zijn zo leuk en mooi dat is echt genieten
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Wat een prachtige kaart en de digi is wel erggg leuk .
    Ook heel mooi ingekleurd
    een hoop leuks op te zien .
    gezellig dat je meedoet met de Challenge bij het HobbyHome blog
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart en een superleuke digi. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topper van een kaart Plony,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje...de stempels zijn enig!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke kaart gemaakt! Zo schattig, de digi, en de kleuren zijn zo mooi!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,

    Je kaart ziet er weer prachtig uit hoor en wat zijn het toch leuke digi stempels he.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk kaartje Plony! Het zijn inderdaad gave stempels.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet nog erg wennen aan deze stempels maar je ziet ze inderdaad overal opduiken. Je hebt prachtig ingekleurd en er een schitterende kaart van gemaakt. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Plony, ook dit is je weer op het lijf geschreven! Voor de echte kleurliefhebber lijkt het me ook zeker geweldig om deze digi's te gaan kleuren. Ze zien er geweldig mooi uit en jou resultaat met deze creatie mag er ook zeker weer zijn!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart weer, leuke digi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Ja ik vind het bloggen super leuk. Maar ik moet mijn huishouden niet vergeten hierdoor. Haha.
    Leuke digi zeg. Super dat je gastdesinger mag zijn. Dat is wel aan jou toe vertrouwd want wat een spuer creatie zeg en een schatje. Mooie kleuren!!! Roze!!
    Ook een fijn weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer helemaal schitterend Plony, wat een plaatje heb je weer gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er helemaal toppie uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Wat een prachtig werkstukje heb je gemaakt!
    Ben normaal gesproken niet zo'n digie fan maar deze is toch wel heel erg leuk en lief! En heerlijk om in te kleuren lijkt me....:-)
    Nog 2 volgers he?!!!
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi modelletje, prachtige kleurtjes en afwerking en ik kan me voorstellen dat je het plaatje met plezier hebt gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterend kaartje Plony
    leuk dat je meedoet met de Hobbyhome Challenge

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi Plony! Leuk met al dat bling bling en ik vind het afdrukje ook zo schattig!
    Ja jammer dat het wat regenachtiger is maar dan kunnen we inderdaad weer lekker aan de knutsel....

    Fijn weekend!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony ondanks het weer, want hier regent het al de hele tijd sinds ik uit bed ben heb je een geweldig kaartje gemaakt een echte beauty.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk om dit ook eens te zien,en wat een mooi afdrukje is dit.
    Lekker bling bling er op en helemaal top.
    Liefs van An en kusje voor het kleine manneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om je Creatie te zien op het HH blog!

    Hij is weer super..
    De bling is ook helemaal leuk :-)

    Lieve groetjes han

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Adorable and so gorgeous...Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart met die leuke digi !! Wat gaaf dat je GDT-er mag zijn .... Bedankt voor het meedoen bij NMWC. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje