Kaartje voor Anneke......

Anneke uit ons WLVC designteam is bijna jarig en ik heb niet altijd de tijd om een nieuw kaartje te maken.....ik verstuur er wel eens 1 uit de voorraad maar in dit geval is het me weer gelukt om een gloednieuw kaartje te brouwen, haha.


Ik ben er eens goed voor gaan zitten en best wel tevreden met het resultaat. Alle Plony ingrediënten zijn aanwezig en ik heb mijn best gedaan om hem zo goed mogelijk te versturen.......het is tenslotte wél de bedoeling dat alles netjes op zijn plaats zit als de envelop wordt open gemaakt.
Ik verstuur geen kaart meer waar 1 postzegel op kan, haha......de post boft maar met mij. Ik heb wel gemerkt dat er nog veel kaarten worden verstuurd waar maar 1 postzegel op is geplakt want zowel wij als Lisette en Korstiaan hebben de laatste tijd heel wat boete moeten betalen........soms gaat de envelop maar 1 gram over het gewicht heen maar is het toch bingo. Beetje flauw maar ja....óók bij de post zijn regels regels.....dat begrijp ik ook wel.


nog even wat bloemen van dichterbij......


en het filmstripje met vlinders eronder......hoe kan het ook anders, haha.

Ik hoop dat jullie het weer wat vinden en natuurlijk wens ik iedereen weer een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenges bij:
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   : bloemen
http://abc-challenge.blogspot.nl/   : p for pretty in pink
http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : Pearls and lace

Reacties

  1. schitterend dat filmstripje, prachtige kaart, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een Schitterende kaart, Plony. Je mag hier zeker trots op zijn. Ik weet zeker dat Anneke hier heel blij mee is.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Plony.
    Tja, die post weet wat, ook ik heb nog maar heel af en toe een kaart waar ik maar 1 postzegel op hoef te plakken. Al die leuke dingen en laagjes die we er op plakken zijn gewoon zwaar hihi.

    Groetjes en een fijne dag,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend Plony, heel sierlijk1 Wat zal Anneke hier blij mee zijn.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nelly (Creanelly)19 juni, 2013

    Goede morgen Plony

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Inderdaat met alle Plony ingredienten.
    Leuk zo'n vlinderstripje onder aan de kaart.
    Anneke boft maar om zo'n mooie kaart te ontvangen.
    Ik wil je ook een fijne dag toewensen.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Oooh ik zag deze al op het HJ en dacht, die ken ik niet,maar die was voor An, prachtig weer en..ik had bij mijn verjaardagspost ook een stel boetes, niet leuk !!..maar ja 26 gram is toch echt 2 postzegels..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje.
    Ik weeg elke envelop en plak standaard 2 postzegels op een envelop.
    Had pas een boete van E 2,16 en kreeg deze bij puur toeval ook nog eens 2x voor hetzelfde probleen, dus ik dacht betaal ik er 1 en is het klaar, maar toen kwam dus zaterdag een herrinnering van die ene die ik niet betaald had.
    Beetje flauw, want waarom moet ik dit 2x betalen? Maar oke is ook betaald.
    Het is nml. niet fijn als je post krijgt en een paar dagen later ook de boete.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief dit kaartje en heerlijk romantisch. Ik denk dat Anneke er blij mee zal zijn,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    An boft maar met zo'n prachtige kaart! Mooi hoor.
    En ja de post! Ik laat ze wegen bij de bruna en dan schrijf ik het gewicht op de envelop. Sindsdien heb ik geen boetes meer gehad! Bij de post willen ze rijk worden over onze rug!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Plony, en wel jammer dat er idd weleens 2 zegels geplakt moeten worden. Maar dat doe ik toch liever dan de ontvanger met een boete opzadelen, dat is ook zo sneu...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een super mooie kaart Plony!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een plaatje en inderdaad echt een kaart van jouw hand! Anneke zal er blij mee zijn.
    Ik weeg ook altijd mijn kaartjes en kom meestal uit op nummer 2 postzegel, ja :)
    Ik zorg er zelf dus voor dat ik genoeg plak, maar ga niet de boete betalen voor kaartjes die krijg van anderen die dat niet doen. Dat gaat mee echt te ver. Gebeurde me laatst,ik denk er niet aan.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 't is weer een echte beauty Plony, daar gaat Anneke van genieten!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony,

    OOO Wat is deze weer mooi, Anneke boft met zo'n mooie creatie hoor. Je hebt er prachtige details op zitten, zo leuk om naar te kijken. Nee ik plak eigenlijk ook altijd 2 postzegels, heb een electronische weegschaap en die geeft het precies aan. Met mijn verjaardag kreeg ik ook heel wat boetes en heb die toen keurig betaald. De laatste tijd krijg ik weer regelmatig van die boetes maar ik betaal ze nu niet meer. Ik hoef toch niet te betalen als iemand anders er niet genoeg opplakt is mijn mening, dan sturen ze hem maar retour. De boete is ook altijd hoog, minstens € 1,08 terwijl er dan 1 postzegel te weinig opzit. Regels zijn regels en ondanks dat we allemaal vinden dat de post duur is kan ik er nog altijd niet de benzine van betalen om de kaart te brengen hihi;)
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een weegschaal heb ik ook hihi;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very nice card in beautiful colors and lovely embellishment!

    Thanks for joining us at Vintage Udfordring.

    Hugs
    Mette - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gemaakt voor Anneke Plony, en de post boft idd, want van al die boete......lachen zich helemaal dood, iets te zwaar kost al gauw 1 euro, vandaar dat ik al regelmatig als basis een Go Kreate-mal pak, dat scheelt weer een laagje hihihih.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Plony, daar zal ze vast heel erg blij mee zijn!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een topper van een kaart Plony, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Plony en inderdaad helemaal 'jij' :)
    Kaarten sturen met maar 1 postzegel lukt mij ook al lang niet meer hihi. Misschien moet je daar eens een nieuwe uitdaging van maken: verstuur een kaart van max. 20 gram haha!
    Maar deze is een bjoetie en Anneke zal er vast heel blij mee zijn :)
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony, Super mooie kaart voor Anneke! Die filmstrip vind ik ook zo mooi gedaan, toppie weer! Ik verstuur soms een kaart met 3 postzegels, niks als je er zoveel op doe, maar het weegt dan ook wel wat, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie kaart! Leuke vorm en prachtige details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow die is prachtig!
    Ik weeg altijd zelf en het is nooit een zegel. Snap dus niet waarom het zo slecht gaat daar.We versturen heel wat,tenminste ik min. 3x per week,vaak zo dik dat het pakketpost is. Over hobby gesproken ha,ha.
    Geeft wel blije mensen.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Plony wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Anneke, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die Anneke boft maar ff... Het is een schitterende kaart!
    Ik weeg altijd mijn kaarten mét envelop en ook hier is het bijna altijd 2 postzegels.
    Ook komt er vaak post met boetes aan maar die betaal ik toch echt niet!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart Plony. Weer heel veel mooie details en Anneke gaat er zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi,mooi, mooi Plony, jammer dat ik geen Anneke heet haha, de kleuren zijn weer prachtig bij elkaar.
    Liefs, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig hoor! Jij bent goed bezig!

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorgeous vintage card, love the details. Thanks for joining us at ABC for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo Plony! Wat weer een prachtige kaart! Geweldig helemaal weer met een hoog a'la Plony gehalte!! En ik moet me er toch beter aanhouden wat betreft de postzegels! Ik neem nog te gemakkelijk aan dat ééntje wel genoeg is! Bedankt voor het kleine lesje, weer iets bijgeleerd!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Plony

    Wat een prachtige mooie kaart ,ik vroeg me net af hoe verstuur je zoiets , 2 postzegels is best genoeg je zal maar zo;n schitterende kaart krijgen zeg ;)

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje