Nieuwe challenge WLVC

Goedemorgen allemaal.....

Het is alweer 18 juni, ongelofelijk hè wat gaat het toch snel.
Bloggen is niet mijn sterkste punt de afgelopen weken maar kaartjes moeten er natuurlijk wél gemaakt worden....zéker voor de designteams waarin ik mag zitten en natuurlijk ook voor mijn eigen We Love Vintage Challengeblog. We hebben al bijna 300 volgers....te gek toch? Bij 300 gaan we weer iets leuks doen dus als je nog geen volger bent....ga er eens even kijken??? Hier moet je zijn :
http://wlvc.blogspot.nl/ .

Vandaag begint weer een nieuwe challenge op WLVC en de opdracht is:
maak een vintagekaart/creatie met dieren als extra..... dus niet alleen dieren maar bijvoorbeeld een jongetje met een hondje of een meisje met een paard.........enz.

Onze sponsor voor deze challenge is


en AnneMarije heeft een prachtige prijs bij elkaar gezocht....

in een Design Team zitten heeft zijn nadelen want dit had ik óók wel willen winnen maar.....als ik JULLIE was dan ging ik er weer voor.

Dan nu maar mijn bijdrage ....


Lief toch? Mét de dingen die wij graag op een vintagekaartje zien.......
nostalgisch plaatje, bloemen, geïnkte randjes, kant, zachte kleurtjes, romantische items.....
Op het WLVC-blog kun je een lijstje vinden om als hulpmiddel te gebruiken wanneer je niet helemaal zeker bent of jouw kaartje wel vintage genoeg is....onder het kopje REGELS VOOR DEELNAME.


dure pinnen hoeven niet altijd want met kleine kopspeldjes kom je ook al best ver....


en je stempelkussentje even langs je roosjes halen is ook leuk....ik heb ook op mijn kaart weer gebruik gemaakt van stampendous frantage.....geeft ook zo'n leuk effect op je kaartje.
Ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn nu en ga zéker even op het WLVC-blog kijken naar de creaties van de rest van het DT......dan zie ik jullie prachtige vintagekaartjes/creaties graag weer meedoen aan de challenge. Tot dan!
Lieve groetjes van Plony.



Deze kaart doet mee aan de challenge bij http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : Pearls/lace
en bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/   : fotoinspiratie

Reacties

  1. Heel mooi, Plony! Ik vind het weer een bjoetie! Wat leuk heb je dat lint gedrapeerd, om maar een mooi detail te noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Geweldige kaart heb je gemaakt en een gave challenge! Dat schilderijen lijstje vind ik zo mooi! Topper!
    Ook je vorige kaartje is heel gaaf zag ik nog net op tijd! mooi in deze kleuren verrassend anders voor een kerst kaart! Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattige kaart! Lief met dat jochie.
    Ook je vorige kaart is prachtig. Gefeliciteerd met je prijsjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je voor het blog gemaakt Plony...
    ik heb me er nog niet aan gewaagd!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topper van een kaart Plony.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart weer Plony, mooie kleuren en prachtige details, superleuk gemaakt.
    Natuurlijk ga ik weer meedoen, ben nu bezig met een kaart met.......dieren hihi maar ik begrijp dat er dieren als extra op moeten dus dan duurt het nog even maar ik ga zeker meedoen, veel te leuk.
    Bijna 300 volgers, wat is dat in een rap tempo gegaan he? Je Blog is ook schitterend en je hebt een geweldig team!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Plony, de kleuren en details zijn super en alles past perfect!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Plony, lief plaatje en leuke kleuren heb je gebruikt.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Plony. Het plaatje is geweldig. Een leuke challenge ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Plony, geweldige kleurencombi ook, ik vind het weer een toppertje eerste klas en zo een leuke challenge ook weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Plony, mooie kleurencombinatie heb je gebruikt!
    Mams is helemaal in de wolken hoor, dat ze heeft gewonnen!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Leuke details, vooral het plaatje.... Zo lief!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje is het Plony, en deze kleuren zijn zoooo mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A very nice card in gorgeous colors <3

    Thanks for joining us at Vintage Udfordring!

    hugs,
    Mette - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony, Wat een prachtige kaart. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi, hoi,
    Superleuk dat je mee doet voor de tweede keer met de challenge bij Scr@p-Cards! en graag tot de volgende keer!
    Liefs van Gerie en team

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony, Je kaart is weer fantastisch! Ik ga proberen dit keer zeker weer mee te doen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Plony
    ik vind het een geweldig mooie kaart en de kleuren zijn te gek.
    en ja, kopspeldjes doen het echt goed hoor en ik vind ze hier dan ook prachtig staan.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben hier weer een beetje stil van, waar haal je het allemaal vandaan Plony, elke keer denk ik hoe doet ze dat toch, telkens komt er weer een prachtige creatie voorbij, deze ik ook weer zo MOOI, prachtig gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi Plony ik blijf het mooi vinden de vintage sfeertjes, bedankt voor je deelnamen aan de kleuren challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje