Stemmen......

Hoi allemaal..........

Even een berichtje van mij.

Kijk dit eens even!!!!

Fashionista Challenge 16 Magnolia Top 5 and VOTING
Good Day all you lovely Fashionistas!!

 
Its time to announce the DT's top 5 winners...
 
Its always so fun to get to see all your creations!
 
Thanks to all who entered our Magnolia Challenge!
 
Would the top 5 please email me at FashionistaChallenge@gmail.com
 
for an opportunity to GDT for
 
a future challenge....
 
and remember that voting starts now!
 
 13. Plony 

 
Er kan gestemd worden !
 
Het DT van http://fashionistachallenge.blogspot.nl/ heeft een top-5 gekozen en nu kan er een people's choice winner worden gekozen.
Ik moet als ik het goed begrijp dus oproepen om te gaan stemmen......op mij, haha.
 
Misschien willen jullie even gaan kijken????
Thanxxxxxxxxxxxxx.
Liefs van Plony.
 

Reacties

  1. Ik heb voor jouw gekozen. Ik vond jouw kaart de mooiste. Succes verder
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag je naam al staan en heb natuurlijk op jouw schitterende kaart gestemd!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig....!! Ik heb gestemd hoor en volgens mij ga je lekker........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Ik heb ook gestemd hoor, ben benieuwd.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super weer Plony, helemaal top voor je, ik zal eens gaan kijken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love love love this Plony! Great image, lovely layout and such gorgeous details. Happy Birthday too, although it is a little late. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn stem heb je meid! Prachtige kaart is het!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk Plony, uiteraard heb ik al gestemd en....op jouw mooie creatie natuurlijk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk ben ik meteen wezen kijken en heb op je prachtige kaartje gestemd! Maar of dit nu echt een goed idee is zo? Voor jou wel natuurlijk, maar de kans voor iemand met minder volgers is wel klein op deze manier! En natuurlijk stemmen we allemaal op jou. Ook wel weer komisch, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is natuurlijk helemaal géén goed idee Gerie maar ze hebben het zo in de spelregels staan......ik zou nooit voor zo'n constructie kiezen maar oké.....en het is inderdaad heel grappig dat iedereen zo lief is om op mij te stemmen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony, Je zit wel in een hele positieve flow deze week! Super voor je, en nu heb je ook de Fadengrafik nog gewonnen met je schitterende borduurkaart! Hoe leuk is dat, moet je echt vaker doen hoor! Gefeliciteerd! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Plony, hoe leuk is dat, nooit borduur je en nu win je bij de Fadengrafik, leuk voor je , ik ga ook eens even op het blog kijken, ik draag je een warm hart toe, dussssssss ik ga op jou stemmen hoor.
    Liefs, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje