Wat een fun voor nog geen euro......

Hoi allemaal...........

even een korte post want ik heb de afgelopen dagen zo enorm veel tijd achter de computer doorgebracht dat ik vandaag eens lekker wil knutselen......en vanmiddag een poosje oppassen....óók leuk natuurlijk!

Ik dacht ik laat even zien wat ik aan het doen ben.......niets bijzonders maar wél leuk en daar is hobby voor toch?
Ik heb wat fotolijstjes gekocht bij de action.....nog geen euro....waar gaat het over.....


Dit is er 1 van.....

Maar.....dit is het geworden....


Hihihi.......ik vermaak me wél.......

Doei allemaal......tot laterssssssssssssssssssssssssssss.
Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. wat is dat leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend opgepimpt fotolijstje....heel erg mooi!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Mooie foto van jezelf heb je erin gedaan...haha... Het maakt niet uit wat we in ons handen krijgen hè, overal is wat van te maken, als we maar freubelen, wat toch een heerlijke tijdverdrijf! en ik zeg ook doei tot laterssssssssssss.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Het fotolijstje is leuk op gevrolijkt. En dat voor een euro. Ik kijk er ook vaak en heb al wat liggen maar moet er nogiets mee doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gedaan, ik vind het schitterend
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Wat heb je dat super leuk gedaan zeg. Denk dat ik daar ook maar eens ga kijken.
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuk idee.
    groetjes,
    tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer mooi gepimpt. leuk kadootje zo.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je hem leuk opgepimt. Het is toch geen geld!!! Waar doen ze het van, zou je zeggen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi eindresultaat!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo zie je maar weer...soms zit het gewoon in de kleine dingen.
    Mooi gedaan1

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er geweldig leuk uit Plony
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms kan het zo simpel zijn om iets prachtigs te maken, het is je weer gelukt Plony. Lieve groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je het superleuk gepimpt! Heerlijk is het om daar te snuffelen...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je leuk gedaan Plony! Heel mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Plony, dat heb je weer geweldig mooi gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Weer lekker aan de pimp, is leuk geworden je lijstje, vond het plaatje dat er in zat ook wel schattig..wat een mooie foto van de jongens samen in de box... liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, dat is het leuke van de Action...je blijft je verbazen...net zoals bij jou, je ziet overal wel iets in...werkt heel inspirerend hoor! En het resultaat? Prachtig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw!!!
    Leuk zeg!
    Ik ben gister bij de Action geweest maar had toen helaas je post nog niet gelezen haha.
    Al bespaard het me wel weer geld ;)
    Gaaf gedaan hoor!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig gepimpt Plony, erg leuk geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje