Wish upon a christmas star......



Hallo......daar ben ik nog een keer vandaag.......suf om een oproepje te doen om te gaan stemmen op mijn kaart maar het staat in de spelregels bij het fashionistablog........ik zou persoonlijk niet voor zo'n constructie kiezen maar het heeft ook wel iets grappigs om jullie allemaal zo superrrrrrrlief naar dat blog te zien gaan om te stemmen. Jeetje wat zijn jullie trouw.....geweldig!
Ik had mijn dag wel vandaag hoor.....
eerst zag ik dat ik een prijs had gewonnen bij http://lovetocreatechallenge.blogspot.co.uk/ , daarna zag ik dan dat het DT van http://fashionistachallenge.blogspot.nl/ mij in de top-5 had gekozen en kwam dat people's choice-verhaal en als kers op de taart kreeg ik ook nog een mailtje van Sandra van http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/ dat ik een prijsje heb gewonnen met de kaart die ik gemaakt had omdat ik aan Corrie had beloofd dat ik zou gaan borduren.........ik schaam me bijna......maar het is wel superrrrrrleuk!

Dan ga ik jullie nu nog een kaartje/tag laten zien die ik gemaakt heb voor http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ en dan wel voor de christmaschallenge....opdracht: no red and green.
Ik weet dat het niet zo slim is om nu een kaartje te plaatsen terwijl morgenochtend de nieuwe challenge bij het WLVC-blog erop komt maar ik had deze al liggen en was hem eigenlijk vergeten en ik wil niet nog later in de week op het allerlaatste moment deze kaart bij de challenge gaan zetten. Ik besef me wel dat deze kaart morgen weer naar beneden verdwijnt maar dat is dan maar zo....toch?


Dit is m dan geworden en geen rood en groen is voor mij niet zo erg want ik ben niet zo van de traditionele kerstkaarten.....soms eentje tussendoor is wel leuk maar niet te veel.


Dan ga ik nu als de wiedeweerga mijn blogbericht afmaken op WLVC.......de randomwinnaar moet er nog even in en dan kunnen jullie morgen zien wie dat is geworden.
Tot dan en slaap lekker allemaal.....liefs van Plony.

Deze kaart doet ook nog mee bij : http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/  : anything goes

Reacties

  1. Proficiat met al je prijzen!!!
    Dit is ook een schitterende kaart!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijzen, Ik vind je kerstkaart beeldschoon
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je valt wel in de prijzen vrouwtje, het is je van harte gegund hoor, ik zag dat je al aardig wat stemmen hebt gekregen, wat super zou het zijn als je die zou winnen.Wij steunen je wel hoor.
    Dit is ook weer een schitterende kaart, daar blijf ik wel even langer voor wakker, prachtig gemaakt Plony.
    Liefs, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Plony. En proficiat met al je prijzen. Het komt altijd in drieen!!! Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk toch juist dat we allemaal zo gehoorzaam gaan stemmen hihi en die prijzen, tja bofkonten bestaan :P.
    Je kaart is weer super en dat enamel is toch echt superleuk spul.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, mooie kleuren heb je gebruikt!!!
    Dank je wel voor het meedoen bij TFMC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat n prachtige kaart Plony en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks Plony, for your beautiful cards for this week's challenge at MDUC.
    Hug Camilla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje