Zomaar een kerstkaartje.....

Hallo.......
hier ben ik weer......zit nog na te genieten van een heerlijk dagje Spijkenisse en ben nog steeds verbaasd over wat mijn hobby en het bloggen hebben veranderd in mijn leven. Zo leuk om mensen te ontmoeten die ik een paar jaar geleden nog helemaal niet kende en waar ik nu gezellig mee kan babbelen omdat ik ze via internet heb "ontmoet". Neem bijvoorbeeld Corrie en Cindy......o wat leuk was het om ze in het echt te zien en hoe dierbaar zijn dit soort momenten......ik geniet ervan met volle teugen....dankjewel meiden dat jullie er waren!!!!!!
Ook heb ik nog even lekker gekletst met Nicole, Joyce, Ellen, Diny......ook mensen gemist helaas....ze waren er wel maar ik kletst teveel vrees ik want ik heb ze gewoon niet gezien, haha. Sorry meiden maar misschien een volgende keer beter.

Vandaag moet ik even bijkomen.......dat mag denk ik dan altijd maar. Mannetje is lekker naar de moestuin want daar heeft hij het nu druk mee en ik ben even lekker aan het knutselen. Heb niet helemaal de juiste inspiratie vandaag vrees ik maar toch een kerstkaartje gemaakt....gewoon zomaar omdat ik daar zin in had. Geen hoogstandje maar.....toch wel lief en deze vind in december wel een brievenbus hoor.


Even aan zo'n leuk Doe@ding hangertje gehangen.......dat ziet er zo schattig uit vind ik......


Met een mooie grote bloem.....


En een stempeltje, gekregen voor mijn verjaardag op 6 juni......
Zien jullie ook mijn nieuwe sneeuwsterren-randje......die moest natuurlijk gisteren wél mee......samen met nog veeeeeel meer dingen die mij gewoon zijn gevolgd naar Lekkerkerk, hahaha. Daar kan je niets aan doen hoor!!!!! Al die leuke hobbyspulletjes willen zoooooooo graag bij MIJ zijn.....ja wat doe je dan......je tas volproppen toch, hahaha en dat is trouwens ook heeeeel goed voor de economie....alléén iets minder voor mijn portemonnee, hihihi.

Ik wens jullie nog veel plezier vandaag....in de zon of elders....liefs van Plony.

Reacties

  1. Wat een superkaart Plony, mag je zelf dan wel niet bijzonder vinden maar is ie wel hoor. Mag gerust mijn brievenbus vinden in december ;-).
    En ja.....die leuke spullen he....ik heb niet veel meegenomen maar MOET gewoon nog een keertje ergens heen hoor want heb eigenlijk nu wel een beetje spijt hahahaha.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks bijzonders? Ik vind je kaart prachtig hóór!
    Mooi rustig van kleur en toch allemaal prachtige details!
    Lekker om zo na te genieten en met al je nieuwe spulletjes aan de slag te gaan!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje geworden,mooie details.
    Leuk is dat he om zoveel mooi hobby spul te kopen en te hebben.
    Wat zijn wij toch verwend dat het voor het pakken ligt.

    Nog een fijne dag en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Een kerstkaartje? hoe verzin je het nu net de zomer begint, ha ha....
    Lekker veel kant, frantage en een prachtige bloem. En wat leuk dat je bij Doe@Ding mensen in het echie hebt gezien! Je bof maar met zo'n winkel in de buurt.
    Een fijne zomerse dag verder Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij mag het dan geen hoogstandje vinden...., ik zou hem wel in de bus willen :))
    Kortom, je kaart is schitterend!
    Groetjes Anneke,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel erg mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat je een Schitterende kaart hebt gemaakt Plony. Gisteren had ik andere verplichtingen anders had ik zeker naar Spijkenisse gekomen en had je graag ontmoet.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, geen inspiratie zeg je ?
    Ik wou dat ik, met inspiratie, zulke mooie kaarten als jij maakte.
    En wat betreft de bodem van je portemonee, Rutte heeft het van de week nog gezegd, we moeten geld uitgeven. Nou dan hebben wij samen toch zeker weer voor een paar weken de economie draaiende gehouden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja bloggen maakt de wereld kleiner en gezelliger voor alle creatieve zielen..Leuk dat je veel dames hebt ontmoet..
    Prachtig werkje weer, fijne zondag,
    en wie weet tot in Nederland?? Of kom je naar Italie? Ha, ha,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony, nou ik hoop dat ik ook zo'n plezier aan mijn blog ga beleven. Maar ik denk het wel ik vind het nu al leuk om zo al die blogs zo lekker te bekijken. Ik vind het kerstkaartje schattig en helemaal zo op een hangertje. Wat een idee.
    groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer een beauty Plony. Helemaal mijn ding met de grote bloem en zoveel kant. Supermooi.
    Veel knutselplezier met je nieuwe spulletjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zomaar! een kaartje hij is super.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nelly ( Creanelly )30 juni, 2013

    Hallo Plony
    Een TOPPERTJE weer, ook al is hij pas voor de kerstdagen.
    Ik heb er weer van genoten, en weer wat inspiratie van opgedaan.
    SUPER leuk ook met al die kantjes en andere frutsels.
    Ook fijn dat je zo genoten hebt in Spijkenisse, en zoveel lieve dames tegen bent gekomen.
    Dat hangertje kan je die alleen bij Doe@Ding kopen, of zijn ze ook gewoon in een hobbywinkel te koop?
    We moeten Inderdaat de Economie draaiende houden.
    Of het goed is voor onze beurs is een andere kwestie !!!

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Plony,
    nou, geen hoogstandje..... ik vind het en supermooi kerstkaartje. Ongelofelijk! De grote bloem is schitterend!
    Ben eigenlijk benieuwd wat jij wel een hoogstandje van jezelf vindt.
    En het is altijd zo leuk als je mensen in het echt tegenkomt. Ik kan me indenken dat je ervan genoten hebt.
    lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje met veel mooie details!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Is het een keer mooi weer en zit ze met haar gedachten bij de kerst.
    foei foei Geniet van de zon maar je kaart is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,doe mij dan maar dit "laagstandje"in de brievenbus whaha,ik vind hem prachtig,mooi in die vintage stijl Ă©n kleur. Ik baal zĂł dat ik gisteren moest werken maar fijn dat je weer zo genoten hebt Ă©n de economoie gesteund...moest beloond worden eigenlijk toch..? ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi plony
    Je hebt er wel een bijzonder mooie kaart van gemaakt en oh ja weet er alles van als je nieuwe dingen ziet haha
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig creatie heb je gemaakt!
    Prachtige kleuren en een hele boel moois op te zien!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony, wat maak je leuke kaarten. Enig om je ontmoet te hebben. Leuk dit hobbywereldje, waar je zoveel nieuwe mensen ontmoet met dezelfde passie, ik zou het voor geen goud willen missen. Hoop je snel weer te zien, groet DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Plony

    Wat heb je een heerlijke dag gehad lees ik, lijkt mij ook super gezellig maar helaas zo ver weg voor mij. Raar is dat hoor, als ik in een hobbywinkel kom blijft er ook altijd wat plakken maar ik merk dat ik niet de enige ben hihi. Heerlijk om weer nieuwe spulletjes te hebben en je kaart is weer een mooie kaart geworden ook al vind jij hem dan niet echt veel bijzonder. Zo mooi, die grote bloem erop en dan die kleuren, prachtig. Leuk is dat hangertje, ik heb het ook, moet er toch ook eens iets mee doen, hangt nu alleen maar mooi te wezen op mijn hobbykamer hihi.
    Gaat het goed met je kleinzoons?
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony, ik zit nog na te genieten van onze ontmoeting, geeft het leven toch meer kleur,zeker voor mij.... Dat je een kerstkaart hebt gemaakt, ik vind het geweldig, jij haalt de december druk zo weg.Je kaart is schitterend, de bloem is er prachtig bij, mooi gemaakt en zo schattig op het hangertje.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, dat bloggen ons leven verrijkt is voor de meesten wel zo Plony! Ik vind het een prachtige toevoeging en ik geniet er dan ook volop van! Voor ons is doe@ding iets te ver weg maar door mijn bezoek van laatst weet ik hoe geweldig de verleiding is...sowieso wel bij hobbywinkels maar deze is toch wel een topper! Jouw enthousiasme en dat van velen uit jouw omgeving over het Summerevent werkt gewoon heel aanstekelijk en daar kan ik dan weer op afstand van genieten! Net zoals dit "laagstandje" van jou! Plony, het is geweldig creatie!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje