Weer een nieuwe challenge bij DMCC

Goedemorgennnnnn....

Vandaag starten we weer met een nieuwe challenge bij DMCC en daarbij is onze sponsor


weer zo vriendelijk geweest om voor een mooie prijs te zorgen voor de winnaar.
Natuurlijk zijn wij daar weer heel blij mee.

Deze keer hadden wij als DT ook een sponsor en dat was...


en deze sponsor heeft ons van wat materiaal voorzien om te gebruiken op onze kaarten.

Wat is nl. de opdracht voor onze challenge......
Verwerk reepjes papier op je kaart , kan washi tape zijn of zelf gemaakt.

En wat was nu mijn eerste gedachte....getver hoe ga ik nu mijn eigen ding doen met die tape......
dit was weer even flink buiten de comfortzone treden.....
maar..........ik moet zeggen dat ik toen ik eenmaal aan het werk was met de tape, tóch wel het gevoel kreeg dat het aardig was gelukt om er een kaartje mee te maken waar ik achter kan staan.


Een beetje horizontaal plakken en verticaal.....ach dan kom je wel weer ergens.....
gelukkig kon ik mijn kantje ook kwijt maar.....de roosjes bleven in de voorraaddoosjes deze keer hihihi.....


Ik hoop dat jullie een beetje geinspireerd zijn door mijn kaartje en dat jullie allemaal mee gaan doen bij DMCC. Deze keer is de looptijd van onze challenge iets korter en de reden daarvoor ga ik niet uitleggen  maar........er staan hele leuke dingen op de planning......jullie gaan het binnenkort allemaal meemaken. Houd ons blog dus goed in de gaten.....mis het niet!

Vergeet ik nog bijna te zeggen dat jullie zéker even naar de creaties van mijn DT-collega's moeten gaan kijken want die zijn ook heeeeerlijk in de weer geweest met papier of washitape.
Succes allemaal met de uitdaging en voor nu wens ik iedereen weer een hele fijne dag.
Liefs van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/  
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.co.uk/

Reacties

  1. Ik was de bofferd die deze mooie kaart al in het echie had mogen bewonderen! Ik vind het knap van je hoe je van iets wat zo niet jou ding is, toch een kaart maakt die helemaal Plony stijl is. Echt super gedaan!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Plony!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartje ziet er fantastisch mooi uit ook al is het buiten je comfortzone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Plony!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook nog even zeggen dat ie prachtig is Plony!
    De kleuren spreken me erg aan!
    De reepjes heb je prachtig verwerkt!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een prachtige kaart Plony.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Plony en de reepjes heb je heel leuk verwerkt.Ik mis de bloemen niet....:)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Plony,
    Ik vind m gewelidg!!!!
    Heel mooi die kleuren combi's en ik vind het zo leuk dat je de tape op het ronde gedeelte hebt gedaan!
    Ook zonder roosjes heel mooi hoor!
    Bedankt voor de inspiratie ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje plony!

    Fijne zondag
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie Plony!!
    Fijne zondag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lastig hoor, om iets te maken wat eigenlijk je ding niet is. Het is je echter goed gelukt, wat zeg ik ...goed? Hij is prachtig geworden!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het echt een super schitterende kaart! Ik begrijp wat je bedoeld; buiten je comfort zone, maar toch super gelukt hoor!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Plony, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw prachtig Plony.
    Ook weer zo'n mooie kleurtjes gebruikt.
    Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi plony jij hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Plony, ik geloof dat ik van iedereen volger ben die bij de chickies zitten, jij hebt er ook een prachtige kaart van gemaakt, zelfs in het blauw, daar moet ik wel even aan wennen, want denk ik aan Plony, dan denk ik aan roze.
    Je kaart is schitterend.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart schitterend Plony, wat een beauty heb je ervan gemaakt, super de super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dit een prachtig kaartje Plony! Mooi deze harde blauwe tinten in combinatie met wit!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dit een prachtig kaartje Plony! Mooi deze harde blauwe tinten in combinatie met wit!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony,
    Wat een super goeie vondst met dat washi- tape, zo maak je je eigen dessin papier, Toppie en mooi gedaan.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart Plony en heel leuk gedaan met het tape. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Plony,
    het is een tijdje geleden maar hier ben ik terug, na de vakantie en een drukke week achter de rug.
    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Plony... Altijd leuk om naar te kijken!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal geweldig Plony!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart Plony. Het is je goed gelukt om de washitape op een eigen manier te verwerken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Plony, I love your gorgeous little Blue Angel! Thankyou for entering the Scrapbook Stamp Society Challenge! Hugs Julie DT Member x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een prachtige kaart Plony.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Looooove your card! Gorgeous Colouring and I loooove the way you have used the strippy paper! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Plony en heel stijlvol in het Blauw/grijs. Ik vind het een plaatje :)
    Dankjewel voor het meedoen aan de HH-challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje