DSCC

We hebben vernomen en ook zelf geconstateerd dat er problemen zijn met DSCC in de leeslijsten van de volgers.

Bij sommige volgers blijkt het DSCC challenge blog niet meer in de leeslijst te staan. Dit komt waarschijnlijk doordat de URL is  veranderd van DMCC naar DSCC. Wat je kunt doen om dit weer goed te krijgen zodat je de berichten van DSCC weer in je leeslijst ziet, is het volgende....

*Meld je af als volger van het DSCC challenge blog.
*Dit doe je op het DSCC Challenge blog.
*Klik op aanmelden of afmelden het maakt niet uit wat er staat.
*Dan kom je in een venster van Google
*Voer je email-adres en wachtwoord in
*Dan kom je weer op het DSCC challenge blog terecht.
*Klik onder je naam op optie en dan op site instelling
*Zoek dan het DSCC challenge blog je ziet dan het volgende


*Klik op volgen van deze site beëindigen.
*Daarna meld je je weer aan op het DSCC challenge blog als volger en dan moet DSCC weer in je leeslijst staan.
 
Fijne zondag allemaal!!!!!!
Liefs Plony

Reacties

  1. Is dat hetzelfde probleem dat ik heb met mijn leeslijst???
    Maar dan zou ik al mijn volgers af moeten melden en opnieuw aanmelden pffft... ik onthoud het wel....en wie weet dat ik er dan ook nog eens aan begin....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje