Happy Christmas.....


Hoi, hier ben ik weer en deze keer met een kaartje wat niet zomaar uit mijn mouwen kwam vallen.....
Ik had mezelf al weken voorgenomen om eens een Edwin te kleuren maar.....dat is niet echt mijn ding dus moest ik daar wel even moed voor verzamelen.
Dat is dus nu gelukt....hahahaha......een kerstkaart gemaakt met Edwin.....


en ik ben er eigenlijk best tevreden over........misschien toch eens vaker doen...zo'n Edwinnetje kleuren hahaha.


Ik kon er best nog wel mijn "dingetjes" op kwijt want het is tenslotte geen mannenkaart maar een kerstkaart.....is toch anders....


Nu ik hem af heb ga ik hem maar plaatsen bij wat challenges....en wel bij:

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/   : embossing heat or dry
http://ribbongirls.blogspot.co.uk/2013/11/november-magnolia-only-challenge.html  : winter /Christmas
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/   : Christmas is coming
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   : gebruik sneeuwsterren

Allemaal een fijne avond.
Lieve groetjes van Plony.


Reacties

  1. idd vaker gewoon vaker doen Plony, want het ziet er prachtig uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony

    Wat een leukerd is die Edwin, ik gebruik hem ook niet zo vaak maar als ik hem zo op jou kaartje zie dan moet ik het toch ook maar eens gaan doen hihihi, je kaartje is prachtig.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden.
    Ennn ach een keertje een Edwin met een roze broek aan lijkt me ook wel wat.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow Plony wat een super leuke kerstkaart...heel mooi ingekleurd je Edwin...mooi kerstaccentjes erbij gemaakt...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony een schitterende kerstkaart, kun je gerust vaker maken ziet er prachtig uit.....

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super gaaf kaartje Plony
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt hier mooie kleuren gecombineerd met een schattig
    plaatje, top kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony, je kaart is weer adembenemend mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij staat er super bij dus vaker doen Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart met Edwin!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het weer een plaatje en ook al is Edwin niet je ding het is je zeker goed afgegaan.Een schitterende kerstkaart.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe krijg je het toch voor elkaar om zoveel kaarten te maken, mij lukt het momenteel niet echt. Deze is weer prachtig, leuk dat je een keer Edwin hebt gebruikt, hij is weer top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Plony.
    Hele mooie Edwin. Tuurlijk kan je er je spulletjes op kwijt voor een kerst kaart.
    Heb weer genoten van dit prachtig werkstuk. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony het is weer een super mooie kaart.
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben verliefd op jou Edwin.
    wat een super gave kaart is dit en wat heb je mooi ingekleurd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie creatie weer
    en leuk die houten kerstbomen op je kaart

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card Plony - thanks for joining in with the Ribbon Girl Magnolia Only Challenge, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Plony, Edwin staat er goed op hoor. Hihi.
    Een leuk kaartje is het geworden.
    Je andere kerstkaartjes zien er ook super uit, 'k heb er weer aardig wat gemist.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En waarom zou Edwin niet op de kerstkaarten mogen, toch een leuk kereltje.
    Ik vind hem zeker mooi staan op je kaart.
    Prachtig gemaakt met al de leuke details rondom zich heen.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi PLony, ik vindt je kaart heel mooi geworden! En Edwin is heel mooi gekleurd hoor! Moet je vaker doen, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kerstkaart Plony - Edwin is supermooi gekelurd en je kaart is weer helemaal toppie samengesteld - een echt plaatje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony wat een prachtige kaart.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,
    Wat leuk om Edwin zo te pimpen met die vintage plaatjes en dat mooie hoekje met bloemen.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige Edwin op je kaart, Plony.
    Heel mooi gekleurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Plony

    Eindelijk na lang tijd weer tijd om je creaties te bekijken zijn weer schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart Plony en hoe gaaf heb je het embossing verwerkt en leuk dat je Edwin gebruikt hebt! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje