Kerst kerst kerst.....

Ik ben, zoals jullie al gezien hebben, helemaal into de kerst......racen tegen de klok......ik zal zo af en toe wat kerstkaarten plaatsen hier zonder al teveel commentaar....

De ene valt wel eens wat mooier uit dan de andere maar ik heb nu even geen tijd om al te kritisch te zijn......
Ik doe mijn best om iedereen zoveel mogelijk van iets te voorzien wat ik ook daadwerkelijk zélf heb gemaakt maar dan moeten het wel eens snel-klaar-creaties worden.......

Hier zijn er vast weer een paar......die vinden wel een brievenbus in december.......


2 kersttags.......
Geen al te beste foto maar...vooruit maar....


en een kaartje met pionpapier.......waar ik niet zo tevreden over ben maar.....hij moet toch maar....

Morgen weer een nieuwe challenge bij WLVC.....zie jullie dan weer graag terug.

Liefs Plony.

Reacties

  1. Ik vind ze leuk, hoor, die tags! En je kaart met het schattig afdrukje is ook mooi! Ik ga nog even naar je vorige berichtje...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het is geen afdrukje, maar een plaatje...schattig dat kleine kaboutertjeskerstmannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn zeker zo leuk hoor Plony!
    O ja...morgen de nieuwe challenge!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze mooi plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony, ik heb wel in de gaten dat je niet zo tevreden bent over je creaties van vandaag, maar dat ligt toch echt aan jou hoor.
    Ik vind ze n.l prachtig, je hebt maar twee handen, helaas, anders was je nog drukker in de weer denk ik.
    Je kaart en tags zijn beauty,s
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jij ben goed bezig , en ze zijn allemaal even mooi .
    Hobby groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat lekker Plony!! Mooi hoor.
    Fijne dag. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je creaties mooi hoor Plony.
    Hier ga je zeker iemand blij mee maken.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi zijn ze en ook snel klaar, soms maak ik ook bijna 2 dezelfde, gaat toch sneller,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je vind ze zelf niet zo zo,maar ik vind ze prachtig hoor.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart en mooie tags... Prachtig hoor Plony!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super weer Plony, die tags zijn plaatjes ;-) :P en ook je kaart mag er zijn hoor!
    Ik ga dat tag-idee maar van je "lenen" denk ik.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is dit haastwerk??? Niet te geloven! Plony ze zijn supermooi!!
    Succes met de rest,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Plony, zowel je tags als je kaart. Je zegt dat je er niet zo tevreden over bent, maar ik zou willen dat ze bij zo goed zouden lukken, haha.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind het prachtige kaartjes hoor, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor Plony zijn die kersttags. Mooi van kleur ook.
    Je andere kaart is ook prima maar misschien met je hier een beetje van houden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kersttags zijn echte beauty's Plony - schitterend !
    En je kerstkaart mag er ook zijn hoor - soms is het wat minder, in onze gedachten dan ;) - want voor mij is het ook een toppertje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou plony je gaat echt als een speer en dan van die prachtige creaties, het doet bij mij echt de mond open vallen,haha
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi mooi mooi Plony

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stoppen met stressen Plony!!! Je hebt nog even tijd! En die tags, zijn ook super leuk als kaartje! En toch net ietsje sneller klaar dus dat komt helemaal goed! Het ziet er in alle geval weer leuk uit.
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje