Kerst........natuurlijk!!!



Inderdaad.........kerst.....natuurlijk......
Als ik niet met een DT-opdracht bezig ben dan ben ik wel bezig met de kerstkaarten. Het wordt toch serieus doorgaan nu want ooooooo.....wat moet ik er nog veel en ik kan ook niet even snel een kaartje maken.....Nee, dat moet dan met alle toeters en bellen erop. Maar ach.......ik zie wel hoever ik kom en anders zijn er nog genoeg kaarten te koop in de winkels....toch?

Deze is in ieder geval weer klaar......


en hier gaat vást weer iemand blij mee zijn.
Heerlijk toch die schattige nieuwe magnolia's....een feestje om te kleuren.


Lekker weer de bloemetjes erbij......en nog maar weer eens een paar engeltjes......


Strik erop en een paar headpins.......

en dan race ik naar de volgende kaart.........

Liefs van Plony en ik doe mijn best om jullie blogs te bezoeken........

Deze kaart doet mee aan de challenges bij:

http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/  
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Prachtige kaart (met mooie toeters en bellen) Plony.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Plony, goed op weg hoor!!
    Wat een gave kleuren!!! Veel moois erop, super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart , een zo mooi ingekleurd, mooi gedaan hoor
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldige kaart Plony!!! Ik loop enorm achter met bloggen en heb dus onwijs veel bij je gemist ontdek ik net maar nu ben ik weer bij!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart weer, en die stempels zijn idd dotjes!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke en vrolijke kaart Plony. Mooie kleurencombinatie :-).
    Liefs,Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een schitterende kaart.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat kan ik ook niet hoor snel kerst kaartjes maken! maar ik heb er ook nog maar 8, is dus ook nog niet genoeg...maar ik maak er ook geen punt van ....ze zijn overal te koop!
    De magnolia is een schatje en je gebruikte kleuren helemaal top! en ik weet zeker dat er iemand weer blij mee zal zijn!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige Magnolia heb je gebruikt op deze prachtige kerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha dat probleem heb ik niet, je kaart is prachtig geworden in aarde kleuren super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Plony, succes met het maken van deze mooie kerstkaarten...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Plony...schitterend in die bruintinten en Tilda ook zo mooi ingekleurd.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart met een lieve Tilda! Je bent de enige niet die nog geen kerstkaartjes genoeg hebt. Ik heb er nog maar 27... maar ik ga gewoon rustig door en tegen de kerst selecteer ik wie wel en wie niet er 1 krijgt. De rest koop ik wel in de winkel...
    Je vorige kaartje heb ik gemist maar wauw, wat prachtig is tie!!! Ik hou ook weel van verandering ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony , allereerst dank voor je commentaar op mijn vintage kaart voor jullie challenge-blog. Om zo een compliment van jou te krijgen .... WAUW ! En ik ga zekers nog eens meedoen hoor. Je kerstkaart had ik vandaag al op FB gezien ; ZO GAAF !! Hoe kom je aan die kleine houten engeltjes ?? Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo plony, wat hebben we het toch druk hè, jij bent ook met je kerstkaarten bezig/ begonnen, wat een schatje is dit, alles past weer zo mooi bij elkaar, héél mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superkaart weer hoor Plony maar ja, ben van jou niet anders gewend :-)

    liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Een toppertje hoor Plony!
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi is je kaart mooie details, ik zit al aan de 80 stuks, maar begin ook al in de zomer haha, dat scheelt hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooi kaartje Plony!
    Prachtige kleuren en Details.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooi bruin kaartje met een prachtige Magnolia en versieringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nelly (Creanelly)15 november, 2013

    Goede morgen Plony

    Wat een SUPER lief kaartje weer zeg.
    Mooie kleurencombinatie.
    Kerstkaartjes kan je nooit genoeg maken, in deze tijd.
    Ik wil je een heel fijn weekend toewensen.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a pretty card, love the vintage feel.

    Thank you for sharing with us this week at Sweet Stampin, Wedgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super super super mooi!
    Ik moet ook dringend aan de kerstkaarten beginnen. Maar ohhhh die lapjes.... Ze zijn ook zo leuk om mee te werken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alvast weer een schattige kaart Plony. Maar je bloementoef in de herfst kleuren vind ik de show stelen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kerstkaart Plony - prachtig van kleur en schitterend gekleurd - en de toeters en belletjes schitterend! Een pronkstukje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Plony, en nog bedankt voor je lieve reactie op mijn sprookjeskaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi gedaan zo in deze bruintinten! En idd, beter een aantal mooie kerstkaarten en de rest gekocht, dan allemaal snel afgewerkte kaarten (want dat is ook niet leuk om te doen).
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lovely card.

    Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kaart weer plony
    mooie materialen heb je gebruikt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi plony
    nou ik zit altijd te genieten van al jou toeters en bellen,want iedere keer heb je weer een prachtkaart gemaakt!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat zijn ze toch steeds weer schiterend ik geniet er altijd van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig Plony, mooie, warme kleuren heb je gebruikt.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha die Plony,
    wat een schitterende kerstkaart! Echt gaf. Ik vind deze kleur voor een kerstkaart heel erg mooi.
    En dit is een kleine Magnolia, of heb je hem verkleind?
    En ja, ik ben nog aan het zwoegen....pff pfff. Binnenkort stuur ik de foto's, ik ben er bijna...
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Plony
    Kom via Christa's blog op jou blog terecht. Wat maak je een schitterende kaarten, wauw geweldig. Heb me ook volger gemaakt van je vintage blog. Wie weet ga ik het ook eens proberen om zo'n kaartje te maken. Er staan in ieder geval wel hele mooie voorbeelden op, prachtig om te zien. Je kaartje in bruin tinten, is mooi gemaakt.
    Groetjes Maria
    http://kreatiefhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is such a sweet card! Thanks for sharing with us at Sweet Stampin' this week.
    Pia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Such a gorgeous card, I love the browns! Thank you for joining us at LHOSM, good luck and I hope you will join us the next challenge.
    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is weer een heerlijk kerstkaartje Plony!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje