Nieuwe challenge bij het We Love Vintage Challengeblog....

Hallo allemaal......

Op WLVC start vandaag alweer de veertiende challenge.

Onze sponsor voor deze challenge is ....Kreatrends en zij stellen een bon beschikbaar voor de winnaar van de challenge.



De opdracht van challenge nr. 14 is verzonnen door Liesbeth:

Maak een vintagekaart/creatie met deze keer geen cute-plaatje maar een bloemenplaatje..
Geen stempel dus maar een bloemenplaatje en als je niets leuks kunt vinden dan komen er bij de pagina's op het WLVC-blog, onder het kopje vintage plaatjes, afbeeldingen te staan die je misschien wel kunt gebruiken voor je kaart. Ook voor een eventuele kerstkaart is er iets te vinden want dáár zijn wij natuurlijk allemaal mee bezig nu toch?


Mijn voorbeeld voor deze challenge zijn er 2 geworden.....

Ik heb een note-book gepimpt voor kerst maar ik vond het zo leuk om te doen dat ik er toen nog maar 1 heb gedaan hahaha.......ik heb geen last van verveling hoor hihihihi.


Dit was de eerste die ik pimpte en ik heb het volgende plaatje gebruikt....


en dit was de tweede.....


en daarvoor gebruikte ik dit plaatje....


Ja hij is het écht hoor......bewerkte versie.....
In WORD bewerkt....heel gemakkelijk en dan past ie beter bij wat ik verder heb gebruikt.

Ga allemaal eens kijken wat de meiden van het DT voor mooie voorbeelden hebben gemaakt en doe lekker mee met deze challenge.
Je kunt deelnemen tot 2 december 18.00 uur.

Dan rest mij nog jullie allemaal een hele fijne dag te wensen en graag tot blogs.
Liefs van Plony.

Reacties

  1. Je boekjes zijn werkelijk prachtig en een supergoed voorbeeld dat je met deze challenge ook voor de kerst bezig kan zijn!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gepimpte boekjes Plony, en een hele leuke challenge bedacht door Liesbeth! Alleen bij de random winnaar van #13 staat de verkeerde kaart gelinkt, niet van koffie en thee? Ik ga weer mee doen hoor dit keer! Fijne dag en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave notebooks en wat een prachtige kleuren zijn dit, waar haal je toch weer die heerlijke inspiratie vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schitterend Plony!
    Maar dat wist je wel ;-)
    Heerlijke voorbeelden van Vintage Creaties!
    Jij ook een hele fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige boekjes Plony, ze zien er geweldig leuk uit, mooi om ergens neer te leggen. De nieuwe challenge is weer leuk, ik ga mijn best doen hoor!
    fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee beeldschone voorbeelden voor jullie challenge, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dat je ze allebei al in de strijd hebt gegooid, kon niet kiezen natuurlijk welke de aller aller mooiste was.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze geweldig je boekjes!!!
    En zo laat je mooi zien dat je dit heel goed kan gebruiken voor de kerst!
    Zo het ook in een envelop passen? Scheelt je weer kaarten maken hihihi.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dit leuke notebookjes Plony!! Lijkt me heel leuk om te maken én om kado te geven. Haha, last van verveling zullen we niet zo gauw hebben.
    Groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Plony
    het blijft een schitterend boekje en zo leuk om cadeau te geven, alhoewel ik dan vaak moeite heb met het weggeven er van ha,ha.
    liefs An en alles staat er weer prachtig op he?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gedaan.
    vind persoonlijk de eerste het mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauwww wat mooi Plony, een heel leuk idee en heel leuk om cadeau te doen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Plony. In het eerste plaatje dacht ik een poesieplaatje te herkennen. Boekjes samen vanmorgen met Sanne bekeken en ja hoor. Het plaatje is zelf gebruikt op een poesieversje van 1941. Door mijn moeder. Dat is toch gaaf he?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Je boekjes zien er fantastisch uit heel leuk idee .
    Heel mooi van details.
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi plony wat mooi heb je deze weer gemaakt ook voor je vlugge kerstkaarten heb ik veel bewondering ik ga vast weer meedoen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie Plony. Hele leuke plaatjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha die Plony,
    wat een mooie bloemenkaartjes! Ik vind het kan dat je zo'n plaatje bewerken kan...Past inderdaad beter!
    Ik ga kijken of ik mee kan doen , want ik ben klaar met de DUO-opdracht. Woensdag een foto en dn stuur ik het naar je op.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal schitterend Plony, heb net al de kaartjes van je team zitten bekijken en wat zijn ze allemaal weer schitterend, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zien er alle twee super leuk uit Plony! Heerlijk dat vintage sfeertje! Mij lukt het niet, dus echt chapeau!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje