nog 32 dagen en het is kerstmis......


Jeetje......na afgelopen maandag heb ik niets meer op mijn blog gezet......denk dat ik het nu toch écht druk heb gehad hahaha maar........ik heb weer iets wat ik kan laten zien.....geen DT-werk dus dan mag het.



Hier ben ik mee begonnen.....een schaats van MDF......

en dit is het geworden......



Nog steeds een schaats natuurlijk maar dan.....a-la-Plony.......

Ik heb de schaats overgetrokken op kraft om hem als "kaart" te kunnen versturen en daarna ben ik hem natuurlijk vintage gaan maken. De nieuwe vintage frost vellen van Maja Design zijn een feestje om te gebruiken voor dit soort dingen en ook voor kaarten natuurlijk. Wat zijn ze weer geweldig mooi en zo helemaal de sfeer die ik zooooooo graag zie.



wat leuke hebbedingetjes gebruikt om de boel nog mooier te maken.....



en dan ligt ie maar vast klaar voor.....ja....voor wie eigenlijk?????

Fijn weekend allemaal, liefs van Plony.

Deze creatie doet mee aan de challenge bij:

http://krea2day.blogspot.nl/   : kerstcreatie
http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : Christmas
http://charismacardz.blogspot.nl/   : Christmas
http://acreativeromance.blogspot.nl/   : vintage style

Reacties

  1. Nou zeg, de a la Plony schaats is super prachtig, wat ben je toch een prof!!! Schitterend. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi geheel erg leuk zo, mooi gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ja dat is een pracht van een schaats geworden.
    Leuke details op een kerstfeestje misschien verloten dat is een prachtig cadeau he .
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie schaats heb je gemaakt, ziet er prachtig uit!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog maar 32 dagen.....pff mag wel opschieten, ik weet wel een leuke deurmat waar deze schaats op mag vallen,ha,ha geintje.
    Maar weer prachtig gedaan.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super beeldschone schaats! En zo mooi versierd met vintage elementen....wowwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een toppertje Plony! Ontzettend mooi!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie schaats , wie wilt die nou niet :-)
    Hobby groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ... this is soooo pretty!!

    Thank you for joining us at Vintage Udfordring.

    Jytte, DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je schaatskaartje Plony... en ik zou het helemaal niet erg vinden als die op mijn deurmat zou vallen hahaha....

    groetjes en fijn weekend..
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende schaats Plony. Heel fraai gepimpt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk Plony!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Plony degene die deze schaats krijgt zal er wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je weer helemaal super gemaakt Plony, ziet er weer top uit zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh je mag m wel alvast naar mij sturen hoor Plony! Hihi.
    Erg mooi gemaakt!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er weer super uit Plony.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend, wat een super schaats, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is prachtig geworden je schaats project, er is weer zoveel op te zien, héél mooi gemaakt Plony.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat leuk, die schaats is ook bijzonder! Je hebt het ijzer mooi versierd met het kant en de bloemetjes.
    Groetjes en jammer dat ik een week moet wachten ;-),
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw Plony, dit is gaaf! Echt helemaal geweldig, zo mooi. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mooi en ook om te maken..go go go girl!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat kan ik toch altijd genieten van jou vintage creaties, dit is ook alweer zo'n pracht creatie heel erg mooi gedaan

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful!!! Thanks for joining the Vintage Challenge this time. DT Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OH Plony, jij hebt dat nieuwe papier al gebruikt.
    Zou deze maand niks meer kopen. Lukt toch al niet heb de stans van friese doorlopers al besteld. Dus wie weet word ik nog een keertje stout en bestel stiekem toch dit blok.
    Ik vind je schaats helemaal te gek. Vooral ook dat belletje op de krul van de schaats.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal Plony en erg mooi!! Wat een leuk detail is dat kleine belletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende schaats Plony - prachtig mooi samengesteld en een feest voor het oog - een pareltje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je a-la-Plony schaats is heel erg mooi geworden! Dat wordt vast een eye-catcher voor de bestemmeling!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje