Vintage-babykadodoosje



Tussen alle DT-werkjes en de kerstkaarten door MOEST ik gewoon even mijn babyschoentjes-mal uitproberen......dat kon echt niet wachten hahaha.

Ik heb er een vintage-achtig romantisch meisjes schoentje van gemaakt.....


en daarna ben ik er een cadeau-doosje van gaan maken.......

Ik zal er niet teveel bij vertellen want de foto's spreken wel voor zich denk ik.....















Is het niet schattig?
Dit maak ik toch zoooooooo graag maar ja.......ik kan niet alles tegelijk en andere dingen zijn ook zo leuk hahaha.
Ik hoop dat jullie deze romantische kant van mij kunnen waarderen........

Lieve groetjes van Plony.

Deze cadeau-verpakking gaat meedoen aan de challenge bij:
http://dianagobert.blogspot.nl/   : Kadoverpakking
http://charismacardz.blogspot.nl/   : vintage

Reacties

  1. Oh zo schattig en lief dit Plony, echt helemaal super, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Plony, het schoentje alleen was al prachtig maar wat een bjoetie van een cadeaudoosje heb je er van gemaakt.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waow wat is dit leuk gemaakt. Zo lief het straalt er vanaf. Succes met alles. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwww
    ik kijk mijn ogen uit en zit met open mond je creatie te bewonderen, wat heb je dit schitterend gemaakt zeg. ik ben er helemaal weg van

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig babydoosje Plony....geweldig leuk om als kraamcadeautje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony je bent niet bij te sloffen, hihi. Wat ben je in een een creatieve bui en wat heb je dit toch weer geweldig mooi gedaan! super schattig en heel romantisch, een giga uitstraling!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Plony,
    op de valreep ben ik nog even. Wat een romantisch mooi babyschoentje heb je gemaakt! Ik vind hem helemaal top.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Slaap je ook nog wel eens ;-)
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een woord super , waar haal je het allemaal vandaan zulke mooie ideeën , knap hoor .
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een schatje, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony, volgens mij kun jij al wel een kadoshopje beginnen! Wat is dit doosje weer schitterend gemaakt!
    Ik ben er weg van!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is schitterend Plony, wat een kunstwerkje om naar te kijken. Alleen al om op dit idee te komen.....wat moet dit leuk zijnom te kunnen maken en daar dan ook nog eens iemand blij mee te maken. Echt prachtig ik ben jaloers.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie creatie is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOOOOOOOo WAT SCHATTIG !! Super mooi gemaakt , Plony ! xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een beauty zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi gemaakt en bewerkt Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend gemaakt Plony, heel mooi freubelwerkje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowww Plony dit is ook weer fantastisch mooi wat je gemaakt hebt, heeel sfeervol vintage. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schatje, echt heel lief, en zo vintage, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, prachtig Plony!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooooooo weet jij iets wat wij nog niet weten Plony???
    Haha, grapje, wat een mooi doosje heb je gemaakt zeg, zo schattig en wat is dat schoentje leuk! Heerlijk om zoiets te kunnen maken, het ziet er fantastisch uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi, hoi Plony,
    Wat een SCHATTIG schoentje heb jij gemaakt.....het past PERFECT in-op-bij het PRACHTIGE doosje.
    Enneh.....je BESTIE staat hier op de kast te pronken.....DANK JE WEL.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi plony ik heb al veel van deze babyschoentje,s voorbij zien komen maar zo als jij er dan wat van maakt geweldig ik heb er geen woorden voor groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende creatie Plony - een echt pronkstukje met een grote WAUW factor.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een schitterend kadoosje Plony! Het schoentje alleen is al superlief maar zo op het doosje een prachtig geheel.
    Het verveelt me niks...ik hou ervan ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat weer een fantastisch kunstwerk,geweldig een lust voor het oog.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dit mooi Plony!!! In Ă©Ă©n woord geweldig!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOW en nog is WOW IK ben er stil van SCHITTEREND.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooohhh... dit is schitterend gemaakt! Wat ben je toch een kanjer.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is dit mooi!!! En dat schoentje heb je echt heel mooi opgepimpt.... Leuk dat je meedoet met de challenge op het DT Blog van Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow what a fab gift idea how cute is the shoe :)

    Thanks for joining us at Charisma Cardz :)

    Hugs Mandy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super de luxe mooi Plony.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat is dit een schitterend geheel geworden, Romantischer kan het niet naar mijn idee, heel heel mooi,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wow!!! That is awesome!!! Thanks so much for participating in our CHARISMA CARDZ challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
    ~DEANNE~
    A Little Bit O' Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje