Hoera voor Hanny en haar man.....



Hierperdepiep HOERA........Hanny en haar man zijn vandaag 40 jaar getrouwd!!!!
Natuurlijk is dat een hele dikke felicitatie waard en....een kaartje.....
Ik hoop alleen wel dat de kaart op tijd aankomt want de bezorging van de post lijkt dit jaar niet zo heel vloeiend te verlopen.
Ik zet de kaart maar vast hier neer Hanny......dan weet je dat ik aan jullie heb gedacht en dat ik jou en je man nog heel veel mooie jaren samen toewens in alle gezondheid.



40 jaar.......wat mooi om met elkaar te mogen beleven.....


Wat gaat de tijd toch snel......


Een hele fijne dag Hanny......een dag om nooit meer te vergeten.

Dan ga ik nu.....maar verder met nog wat kerstkaarten....pfffffftttttttttt...

Fijn weekend allemaal, Liefs van Plony.

Reacties

  1. wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    super gedaan en oh zo vintage.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Plony hier zullen ze wel heel blij mee zijn.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Plony, wat een beauty is dit weer..
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Hanny en d'r man wat zal ze hem mooi vinden. Ik vind hem ook erg mooi de krul die je bij de het plaatje hebt geplakt met bloemetjes en pareltjes is gaaf zeg.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Plony, fijn dat we ons straks weer op de "gewone" kaarten kunnen gaan concentreren hè. De kerstkaarten is wel leuk maar vaak ook een beetje "moeten". Ik wens jou en je familie alvast hele fijne feestdagen. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart heb je voor Hanny en haar Wim gemaakt!
    Ik ben gewoon gestopt met de kerstkaarten... en wat ik nu maak is alvast voor volgend jaar.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony, de kaart is weer super mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Plony wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Hanny en haar echtgenoot, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Plony, prachtige kleuren!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en je afbeelding is super mooi...ik wens je hierbij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart voor 40 jr huwelijk !!
    Een hele mijlpaal is het in deze tijd . Wens je
    hele Fijne feestdagen toe !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Plony! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje