Love-TAG......


Kunnen jullie je voorstellen hoe heerlijk het is om weer lekker iets anders te maken dan kerstkaarten? Vást wel......achter de schermen komen er weer wat DT-opdrachten te staan die af zijn en vandaag heb ik heerlijk met mijn vriendin Bets zitten inkleuren......met 1 van de ingekleurde Tilda's heb ik deze TAG gemaakt.


Toen ik dit stempeltje zag twijfelde ik geen minuut welke kleur dat deze moest krijgen.......nou twijfel ik meestál niet zo over roze hahaha maar deze leent zich daar wel heeeeel erg goed voor.


Ik heb ook echt alles in het roze op voorraad volgens mij.....roze pinnen.....


roze roosjes en flatback pearlflowers......


en ik vind mijn LOVE-mal er ook wel heel gaaf bij passen.

Ik hoop dat jullie het weer gezellig vinden om hier even rond te neuzen en......tot blogs.
Lieve groetjes van Plony.


Deze TAG doet mee aan de challenges bij:
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : shaped cards
http://stampsfun-creativity.blogspot.nl/   : anything goes
http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl/   : Tag

Reacties

  1. Ja, zeg wel! Ik kan bijna geen kerstkaarten meer zien! Ik ben blij dat ik de kerstknutselspullen terug kan opbergen! Eindelijk!
    Wat een prachtig kaartje laat je ons zien! Heel mooi van kleur en zo'n mooie details!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jazekers is het heerlijk om de kersthobbyspulletjes ff weer op stal te zetten! lekker opgeruimd weer hier ook, hoor! en zo te zien weer verse prachtige creaties. super mooie tag en die stempel is zo gaaf, alles in de puntjes verzorgd!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Plony, het is heel leuk om weer wat anders dan kerstkaarten te zien in blogland. Hoewel het toch mooie creaties blijven, maar vrolijke kleurtjes met deze temperaturen dat zie ik wel zitten. Jouw kaartje valt dus zeker in de smaak in dat vrolijke roze. En hoewel ik niet zo'n fervent fan ben van roze merk ook ik dat ik er met deze hobby altijd naar teruggrijp.
    Tilda is weer een schatje om te bewonderen en weer zoveel leuke embellies! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie heb je er weer van gemaakt. helemaal super

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig roze getint. Een snoepie van een tag. Je mag er blij mee zijn. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende tag en zo lief ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tag!!!
    Mag ik je nog een gelukkig nieuwjaar toewensen Plony, aan de late kant maar wél gemeend :)
    Mijn voornemen is om dit jaar weer meer vintagekaarten te gaan maken maar of het er van gaat komen, ben benieuwd ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tag is prachtig , Plony !
    Enne .... heb jij het nog niet druk genoeg ??
    Wel super dat je meedoet met onze DT-call.
    XX Christa ( DML )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh deze is echt prachtig, heerlijk al dat roze, ik ben geen kerstkaarten fan dus ben super blij dat dat weer voorbij is ;-) Echt prachtig deze tag! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergave kaart Plony.....zeker in het roze...hihi. Mooi ook met de Love mal :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk inderdaad weer iets anders maken en zo meteen alles weer in mooie warme en frisse zomertintjes. Jij hebt hier al weer iets moois laten zien. Echt heel mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Hallo Plony, wat een dotje van een kaartje weer.en ik wist niet dat jij van ros houd,ha ha , meis hij is super,
    Lieve groetje Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie tag heb je gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje is dit lekker he weer eens wat anders dan de kerstkaarten te maken groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heb je dit super leuk gedaan met dit lieve afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Plony. Het is zeker leuk om weer eens wat anders te maken dan een kerstkaart, ik werd het op den duur wel een beetje zat maar gelukkig heb ik ze allemaal op tijd af gekregen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi plony
    nou je tag ziet er reuze romantisch uit en zeker met deze lieve tilda en alle mooie dingen die erop zitten
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony, je tag is weer super prachtig, mooi in roze. Leuke details. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi weer Plony, heerlijk in het rose!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt Plony!
    Hoezo roze, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk om weer met anders spullen aan de slag te gaan of niet dan?
    Je tag ziet er lovely uit!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn om weer je eigen ding te kunnen doen zonder dat er druk achter zit.
    Een prachtige tag!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, deze is geweldig in roze! Heerlijk om weer lekker je gang te kunnen gaan en dat levert dan meteen weer iets heel moois op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige tag, Plony.
    Handig toch, als je alles op voorraad hebt in het roze? hihi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is just gorgeous, I love this sweet little Tilda and all your wonderful details, so very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie tag Plony. Waar haal je de tijd toch vandaan om zoveel moois te maken. Leuk dat je meedoet voor de DT call. Succes.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige tag!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge en DT call!
    Groetjeszzz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige tag!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge en DT call!
    Groetjeszzz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your card is Gorgeous!!!! FAB small details.. Lots of things to look at.. FAB colors.. Your image is Beautiful Colored.. Great Design!!
    So Sorry I am way to late to comment your card.. I was not able to comment with my phone, when I was at work.. But I was here Peeking!! :o) Thank you for joining us at ATSC last time! :o) Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje