Houten huis/letterbak

Hallo allemaal,
onlangs kocht ik bij de Big Bazaar een wit houten huis......een soort letterbak, jullie kennen het vast wel.
Ik wilde dit eens pimpen en dat wilde ik doen met het pion-papier van Alma's sewing room.....

Kijk maar eens wat het geworden is.....


Is het niet gaaf?????
Op de beurs in Hardenberg had ik bij Anne Marije allemaal leuke hebbedingetjes gekocht met dít huisje al in mijn achterhoofd....


Ook vorig jaar in Engeland had ik van alles gekocht wat nu prima van pas kwam, zoals de kleine klosjes waar ik stukjes kant omheen heb gedaan....



en ook kleine glazen flesjes kocht ik in Engeland....voor echt bijna niets....


schattig hè.....kleine kraaltjes erin ,  daar heb ik er nog heeeeel veel van uit mijn borduur-periode.....


hier weer spulletjes van Anne-Marije....vingerhoedjes, spoeltjes, bloemetjes....


Kant, schaartje.....wat houd ik toch van dit gefreubel....


In een tuincentrum kocht ik deze grote houten knopen....de grootste heeft een diameter van ruim 6,5 cm....zoooo gaaf....


Ik heb weer enorm veel plezier gehad met het pimpen van dit huisje en ik durf gerust te zeggen dat dit zéker niet het laatste is wat ik een beetje opgeleukt heb hahaha.

Fijne avond allemaal, liefs van Plony


Deze creatie doet mee aan de challenge van:

http://dreamvalleychallenges.blogspot.fi/   : vintage
http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.no/   : anything goes
http://sugarcreekhollow.blogspot.nl/   : sew fashionable

Reacties

  1. Wauw, wat schitterend!!!
    Zo´n huisje staat hier ook nog op het to-do lijstje... de spullen heb ik al in huis. Maar de tijd... nu eerst een opdracht afmaken voor MD, alvast voor de kerst ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuuuuuw zo super gedaan dit. Mijn handen jeuken als ik dit zie. Maar wat een werk is dit geweest en zo mooi alles gecombineerd. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Plony wat heb je dit mooi gemaakt. Ontzettende mooie spulletjes staan er in je huisje, super creatie. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww, wat ontzettend gaaf gemaakt Plony, super leuke details, een lust voor het oog,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer super mooi gemaakt Plony...prachtig die decoratie voor al die leuke hebbedingetjes....een sieraad voor in huis...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet wel zeker dat er af en toe nog wat bij gezet of gehangen zal worden Plony!! Hartstikke gaaf is het geworden en ja dit is heerlijk om te doen hè!! Veel plezier van je creatie...het ziet er ongelooflijk mooi uit!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is dat leuk geworden zeg. Leuk super leuk. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit leuk zeg en wat een mooie spulletjes heb je voor de versiering gebruikt,het papier komt hier ook goed tot zijn recht.
    Prachtig.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt GEWELDIG!!! Wat heb je datmooi aangekleed Plony! Super! K neem binnenkort ff in het echt bewondere hoor! Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dit is echt prachtig gemaakt Plony!
    Heerlijk is dat gefreubel in die vakjes he!
    Ik heb ook nog zo'n huisje liggen in het roze gekocht op een carboot sale in Engeland dus dit mooie huisje sla ik snel even op ter inspiratie!
    Leuk die klosjes ( ook ik heb die in Engeland gekocht haha) en de spulletjes die je op de beurs gekocht hebt zijn werkelijk fantastisch!
    Over twee weken beurs in Den Bosch ik zal deze spulletjes ook eens in m'n achterhoofd houden.
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat mooi Plony hier zul je met veel plezier naar blijven kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuwww... Plony In één woord GEWELDIG!!
    Prachtig mooie spulletjes heb je gebruikt.
    Ik vind hem Super!
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    wat heb je dit geweldig mooi gepimpt zeg. Dat kant overal langs en al die vakjes zo mooi uitgedacht gevuld. Het ziet er echt super uit. Leuk die kleine flesjes! Van 't zomer ga ik naar Engeland, ik zal mijn ogen open houden...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had hem al bewonderd op facebook, maar nu zie je de details beter,
    Fantastisch gedaan. Ik ben iedere keer mijn kralen en klosjes borduurgaren maar aan het wegsturen.
    Dan heeft er nog iemand plezier van.
    Maar wat jij hebt gedaan kan ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt GAAF! Geweldig.....! Ben benieuwd wat je volgende project is wat je gaat pimpen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is weer leuk Plony, wat lijkt me dit heerlijk om te maken, tijdens deze bezigheid heb je vast veel plezier gehad van alle mooie materialen die er door je handen gingen. De lieve klosjes uit Engeland, meteen weer een fijne herinnering van je vacantie, leuk hoor. Het ziet er heel schattig uit met alle lieve details.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Plony, dit is weer een toppertje. Prachtig gemaakt met al die kantjes en mooie spulletjes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk, en er zit zoveel in.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het prachtig Plony. Echt supermooi gemaakt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Plony,
    Ohohoh, wat is dit mooi zeg...
    Een prachtige creatie en heel leuke materialen.
    Helemaal Plony :-)

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwww Plony
    wat mooi!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wat een schattig en mooi huisje, dat zal zeker super staan in jou huisje:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend Plony! Hier kan ik wel wat mee, hahaha....zelf heb ik momenteel een kastje onder handen van Lets Get Bizzee! Voor mij een hele uitdaging maar langzamerhand krijgt het vorm! Héél erg leuk om nu dit prachtige "kijkkastje" van jou te zien Plony!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh ik ben helemaal flieft op jou huisje!
    Wat gaaf en een hele hoop in te zien.
    Super de super.
    Groetjes,
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  25. o wat geweldig mooi is dit huis en wat een leuke spulletjes staan er in het is echt heeeeeel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous altered sewing project! Love all the spools and other details! Thanks so much for joining us at Sugar Creek Hollow!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat heb je dit prachtig gemaakt Plony!
    Alle details zijn super. Leuk met die vintageplaatjes erbij... het heeft echt een romantische uitstraling. TOP!

    Dankjewel voor de reclame voor mijn winkel!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  28. plony this is just so lovely...every little detail...gorgeous...hugs lizzi sch

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Plony, Wat is dit gaaf zeg, dit is echt mini, super lief leuk en schattig,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, this is absolutely stunning. Every little section is a gem with lots of vintage treasures. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Hugs!
    Cec

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A beautiful display piece full of such wonderful things! I just love the small 'bolt' of fabric with the scissors resting on top and all the other attention to detail! So glad you joined us at Sugar Creek Hollow!! ((hugs)) Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje