Baby-reminder WLVC


Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een reminder-creatie op het WLVC-blog om de lopende challenge nog eens onder de aandacht te brengen.

Ook zijn we superblij met een leuke nieuwe sponsor bij WLVC en dat is:


Jolanda van t Scraphuis stelt zich op het WLVC-blog even voor en jullie zullen haar dus terug gaan zien als sponsor bij 1 van de challenges.

Nu terug naar de lopende challenge bij WLVC en daar willen we heel graag VINTAGE babycreaties zien.

Ik heb een wanddecoratiebord bij de action vandaan waar HOME op stond geverfd met acrylverf en er daarna een baby-wanddecoratie van gemaakt.


Weer écht een creatie in mijn eigen stijltje....romantische plaatjes, kant, bloemen en frutsels.....


Deze metalen embellishment heb ik wit geverfd, daarna met dabber pearl bewerkt en daarna nog een keer met wat vintage-inkt bewerkt......


Ook de houten baby-letters hebben een dabber-behandeling gekregen....


en hier nog even wat bloemetjes van dichtbij....



Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.....

en dan zal ik nog even laten zien hoe het bord was.....


Ik heb hem ietsiepietsie veranderd hihihi.....

Doe allemaal lekker mee aan de challenge en maak iets leuks voor een baby......ik zie jullie graag bij de deelnemers.

Een hele fijne dag allemaal en liefs van Plony.

Reacties

  1. Mooie creatie heb je weer gemaakt Plony!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat heb je aardig veranderd dat bord, heel leuk
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer geweldig leuk uit Plony!
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babycreatie Plony....Heel leuk gemaakt zo....Ik zal straks ook mijn kaartje plaatsen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan met zo'n eenvoudig bord.Het is een prachtige creatie geworden.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee om het bord zo te gebruiken. Ziet er weer prachtig uit!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee je hebt er weer een schitterende creatie van gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie remindercreatie .er is heel veel moois op te zien
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOO wauw Plony wat heb je dit toch weer leuk gedaan vind het echt geweldig. Een supercreatie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superlieve babycreatie!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony!
    Wat is dit mooi! Helemaal in jouw vertrouwde stijl!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan weer Plony, maar we zijn niet anders van je gewend! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Plony
    Wat een super mooie creatie.
    Leuk he in de winkel lopen en inspiratie krijgen.Kun u dan ook niet wachten om er aan te kunnen beginnen?
    Hoop nog meer van deze creaties te zien.
    Gr De knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige transformatie heb je weer gemaakt van deze hanger. Schitterend gedaan, daar is elke verse moeder heel erg blij mee denk ik zo.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende creatie Plony - heel leuk idee en supermooi gedaan - een echte beauty!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige reminder! Wat een moois is er allemaal op verwerkt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Je hebt er weer iets geweldig moois van gemaakt, vintage is echt jou ding.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Plony, wat een plaatje! Dit zul je maar krijgen als er een baby geboren is... Dat laat je toch tijdenlang pronken in de kinderkamer!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig hoe jij van iets weet iets totaal anders kunt maken. En dan ook nog eens met een prachtig resultaay.
    Top!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje