Bijna weer tijd voor de Lekkerkerkse braderie.....

Hallo allemaal.......

Zoals ieder jaar om deze tijd ben ik weer druk bezig met spulletjes om de kraam te vullen op de braderie in Lekkerkerk....zaterdag voor de moederdag.

Ik struin alle winkels af naar leuke hebbedingetjes om te pimpen en zo vond ik leuke metalen bordjes bij de wibra en spreukenbordjes bij de action.....die heb ik gepimpt met het volgende resultaat....


Deze is bij de wibra vandaan....net zoals de volgende....


en dan heb ik ook nog twee spreukenbordjes om te laten zien....


Natuurlijk is er van de spreuk niets meer te zien hihihi....



Ik kan nog wel even laten zien hoe het voor de vintage-behandeling was hoor.....


Ook leuk natuurlijk maar.....geef mij maar vintage hahaha.....

Jullie zullen nog wel eens het een en ander voorbij zien schuiven in dit genre.....ik heb nog wel wat te doen voorlopig.

Lieve groetjes van Plony

Reacties

  1. Allemaal hartstikke mooi Plony, maar als ik mocht kiezen dan vind ik de derde het allermooist! Heel leuk voor de braderie en succes met de andere knutsels in wording!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan deze creaties.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zouden ze bij de Wibra en Action wel niet van jou denken. Hahaha...
    Misschien vinden ze stiekem die van jou ook mooier dan die van hun zelf.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Plony,hier zal vast veel animo voor zijn.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede idee. Ik ga vanmiddag ook maar weer eens even op bezoek bij mijn vriendin Action :) Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal weer erg mooi uit, goede tip van het spreukenbord, heb er ook eentje hier,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit,nou ik zou ook liever zo,n spreuken plankje gepimpte hebben die zijn echt top.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn weer beauties van creaties de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het zijn toppertjes alles erop en eraan is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn stuk voor stuk erg mooi gemaakt! Veel succes met het pimpen en de verkoop maar dat zal best lukken!
    Groetjes en een fijne dag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf idee heel mooi gedaan Plony zien er prachtig uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt Plony, leuke ideetjes, die zullen het goed doen op de braderie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plony je bent een kei in dit soort dingen.
    Ik neem zaterdag van huis een aantal dingen mee om te pimpen Gewoon vergeten. Maar zo als jij ........helaas voor mij, dat lukt me niet.
    Zit nog een beetje vast in veel van t zelfde. Neem wat kleine ijzeren klemmetjes mee, dan kan je aan de plankjes de dingen met lintjes op hangen. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes ermee, aan jouw creaties zal het niet liggen! Heel mooi allemaal en ik weet wel zeker dat het goed zal lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn stuk voor stuk prachtig
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje, jij bent druk aan de knutsel geweest. Alles is schitterend geworden!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie creaties weer allemaal Plony. Je zult je kraam vast kunnen vullen... Leuk om zoveel verschillends te hebben.
    Succes met de laatste loodjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooo de mensen weten straks niet wat te kiezen Plony! Al dat moois!
    Met jou passie voor vintage is straks heel Lekkerkerk om!!
    Schitterend!
    Maak je wel ff fotootjes van je kraam!? Ben wel heel nieuwsgierig hoor!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk wat je allemaal heb gepimpt voor de jaarlijkse markt ziet er allemaal erg leuk en mooi uit!
    veel succes en groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke bordjes en prachtig gepimpt. Ik zou niet weten welke ik zou kiezen, ze zijn allemaal even mooi. Bedankt voor de leuke reactie op mijn kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Whoowwwww Plony, wat ben je toch een crea bea, hoe kom je toch op het idee. Prachtig stuk voor stuk.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gepimpt allemaal Plony. Vooral de tweede en derde vind ik heel mooi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi je opgepimpte hebbedingetjes Plony....Schitterende vintagcreaties zijn dat en leuk dat er een braderie is in Lekkerkerk....daar komen wij nog een keertje fietsen binnenkort....Prachtige omgeving is het daar met al die molens
    Woon jij daar dichtbij???

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dat leuk gedaan, en het is een super leuk idee.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje