Een nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgen allemaal, een nieuwe challenge bij WLVC en we willen de komende weken graag een VINTAGE babykaart/creatie zien.

Onze sponsor is:


 en op het WLVC-blog kun je zien welke prijs er te winnen is.

Een babykaart dus.....als er iets is wat ik heel graag maak dan zijn het babykaarten dus dat was een feestje natuurlijk.....
Vintage, lief, beetje romantisch......heeeeeerlijk........en dit is mijn voorbeeld geworden voor de challenge....


Schattig toch???? Op het blog van WLVC staan bij de pagina's vintage-plaatjes, als je het leuk vindt neem ze maar gerust mee....ze worden elke challenge vernieuwd.


Daar zijn mijn vlaggetjes weer....deze keer heb ik twee vlaggenlijntjes op elkaar geplakt....


een toefje bloemen erbij....


en lieve kleine schoentjes.....dat maakte het voor mij wel af.....

Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan doen bij WLVC, de challenge loopt tot 2 mei 18.00 uur.....heel veel succes.....en natuurlijk hobbyplezier.

Een hele fijne dag vandaag, liefs van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij:

http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : anything goes
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/   : Letter B
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   : Bloemen
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : Bundle of joy

Reacties

  1. Zo he ben ik de eerste die een reactie achterlaat ha ha,ik wilde je even zeggen dat ik het een heel schattig kaartje vind!En wat wil nou Michelle is bijna zover ha ha en dat wordt een meisje komt dat mooi uit ....grapje:-) :-) :-)
    Maar erg lief mooi kaartje!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief babykaartje Plony...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhhh wat een schatje, prachtig weer, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een sheetje Plony
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Babykaartjes maak ik net als jij, heel graag. Die combi is stukken beter dan een sketch...hier hoef ik niet bij na te denken. Dit gaat vanzelf ;-)
    Superlief is jouw kaartje. Schattig met de vlaggenlijn, schoentjes en lief plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze keer ga ik beslist meedoen hoor, zo leuk. Wat is je kaartje lief Plony, die plaatjes blijven mooi en je hebt het zo leuk verwerkt met die schuine ronding, erg leuk.
    Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart! Fijne pasen! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi dit schattige babykaartje fijne paasdagen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie creatie is het weer. Vind hem helemaal TOP. Ga zeker weer mee doen hoor :)

    Fijne paasdagen en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Plony.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw... wat een schitterende kaart heb je gemaakt Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Je baby kaartje is een lieverdje .
    De hartjes mal is echt heel mooi leuke combi .
    Heel mooi geheel.
    Fijn Paasweekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje van een kaart, echt prachtig Plony.
    Groetjes, Marleen
    en een heel fijn paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een suoerschattig babykaartje Plony, die schoentjes maken het inderdaad helemaal af, ook de vlaggenlijn vind ik schitterend, Fijn Paasweekend.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zucht... wat is dit weer mooi Plony. Dat plaatje hing vroeger als schilderijtje bij mijn opa en oma op de slaapkamer, dus dat brengt herinneringen... Mooie kleurtjes en een schitterend kantje heb je gebruikt. Fijne paasdagen en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief kaartje Plony, prachtige gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nydelig kort til en nyfødt, flotte detaljer og farger du hadde brukt, klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is een prachtig kaartje Plony en zo leuk gedaan.
    maar laat dat maar aan Plony over.
    fijne dagen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende babykaart, lief plaatje, echt een schatje, leuk dat je meedoet bij de Hobbyhome challenge,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In elk opzicht een dot van een kaart Plony, hele mooie details en kleuren! Bedankt voor je deelname bij Vintage Udfordring en fijne Paasdagen gewenst! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooh wow gorgeous pretty creation, thanks for sharing your wonderful creation with us at CRAFTY CATZ x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gorgeous card!!! I love all the vintage touches and those little baby shoes are so cute!!!! love them! Thank you so much for joining us in our B is for... challenge at Crafty Catz
    Mirella DK
    DT Crafty Catz challenge – Cute and Crafty Cards by Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt Plony! De vlaggenlijn en schoentjes geven een extra touch eraan!Die 2 hartjes op het plaatje zijn net kleine kussentjes, zó lief...ook prachtig kant en mooie bloemen...kortom, een schitterende kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier ben ik nog even, want ik vergeet je helemaal te bedanken voor het meedoen bij Divas by Design!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje