Een stukje zeep en een appelsapflesje.....

Jullie zullen wel denken wat is dat dan voor een rare titel maar dat ga ik je nu duidelijk maken hahaha.
Ik ben helemaal op de "pimp"-toer en ik had nog stukjes zeep klaarliggen van de action....van die kleine vierkante, 2 in de verpakking.
Ik heb een stukje zeep ingepakt en met een bloemetje en een kantje dan krijg je bést wel een heel leuk effect....vind ik......en dan hoop ik maar dat iemand op de Lekkerkerkse moederdagbraderie dit gaat kopen voor een lieve moeder die zo'n lief klein kadootje wel kan waarderen....

Ik had nog een leuk klein roze onder"bordje"......ik weet zo snel niet het goeie woord te vinden voor dit dingetje hihihi.....maar in ieder geval heb ik het zeepje erop gelegen.....


Een beetje overbelichte  foto maar dat heb je wel eens.......nu moest er natuurlijk nog iets bij en........ik had nog een glazen appelsapflesje uit Engeland bewaard....gewoon omdat ik het zo'n leuk flesje vond.....nu bewerkt met acrylverf en wat frutseltjes en kijk dan.......


Samen zijn ze een heel leuk stelletje geworden....mijn appelsapflesje en mijn stukje zeep hihihi....wie had dat gedacht.

Deze creatie wil ik mee laten doen aan de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ waar een moederdagcreatie wordt gevraagd en dat is dit tenslotte geworden nietwaar.....

Dan ga ik nu maar weer verder met het volgende stukje zeep....vind het eigenlijk wel leuk om te doen.....

Doegdoegggggg........Lieve groetjes van Plony

Reacties

  1. Hoi Plony,
    Super mooi moederdag cadeautje! Leuk bedacht. Mooie kleuren.
    Succes met verkoop, moet goed komen met al dat moois. Bedankt voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat oppimpen werkt aanstekelijk ha,ha, maar het ziet er heel gezellig uit en zo leuk om dit cadeau te geven.
    liefs van speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PLony, wat ben je toch een kei. Ik zit met open mond naar je laatste 2 blogberichten te kijken en ervan te genieten. Je bent gewoon een echte prof in vintage!! Ik doe het je niet na. Geweldig!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gemaakt Plony!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, die kraam van jou gaat er super uitzien, dat staat al vast hoor. Wat prachtig allemaal zeg!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Plony, wat gaaf en wat een leuk idee met dat flesje, ik heb direct inspiratie voor een projectje (was ik nog naar op zoek ;-)).
    Dus hop hop ik verdwijn naar mijn hobbykamer hihi.
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie creatie,s heb je er weer van gemaakt ik heb die bordjes ook van de wibra en je hebt me op een idee gebracht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plony wat een prachtige creatie, doet het vast goed op de braderie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, wat ziet er dit weer ontzettend leuk uit Plony, een lust voor het oog en natuurlijk in de mooiste kleur die er is;)
    Wat leuk dat je weer op de moederdagbraderie gaat staan, het zal nog wel even duren wellicht maar alvast veel plezier en succes.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony blijf jij maar lekker op de pimptoer want ik doe weer heel wat inspiratie bij je op. Dit is ook weer zoooo prachtig, en helemaal vintage. Ik vind het echt geweldig mooi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat leuk gedaan Plony! Soms toch maar goed dat je allerlei dingen bewaart, je ziet wel wat voor moois je ermee kan maken! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waar een appelsap flesje niet goed voor is. Super leuk idee meis. Ik bel je gauw. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee, je moet er maar op komen. Het resultaat is in ieder geval prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo is het een schattig kadosetje bij elkaar geworden. Heerlijk om zoiets te pimpen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schitterend en lief setje Plony - dat verpakt zeepje vind ik zo mooi en lief en je flesje helemaal super - geweldig setje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje