Happy.....



Hebben jullie dat ook wel eens dat je een stempeltje ziet en daar zo'n happy-gevoel bij krijgt?
Dat heb ik nou bij deze Tilda.......ik zie haar een soort van wegvliegen met die ballon en dan hoor ik haar roepen......whoehoeeeeeeeeee....daar gaaaaaaa ik.....jippie.....
Ja, beetje fantasie heb ik soms bést wel hoor hahahaha......Ik vind het in ieder geval een lieverdje en heb weer met heel veel plezier een kaartje gemaakt met deze kleine meid.



Jullie zullen wel heel vaak de vlaggetjes voorbij zien komen want eindelijk had ik deze mal te pakken en ja.....dan moet je hem toch gebruiken nietwaar?


van alles weer bij elkaar geplakt en gefrutseld....



en dan hoop ik dat jullie óók happy worden hier op mijn blog.....

Liefs van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : flowers


Reacties

  1. hallo Plony
    het is ook een heel leuk stempeltje, ik wou dat ik ook zo mooi kon inkleuren.
    prachtige kaart
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van dit kaartje wordt je zeker happy, het ziet er allemaal heel vrolijk uit, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo plony
    Dit is ook weer een schatje van een kaart, de vlaggetjeslijn is ook zo leuk, mooi gekleurd en de afwerking is zoals altijd weer schitterend.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super kaartje weer Plony , en idd die vlaggenlijn is en blijft mooi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees de tekst en gelijk het liedje happy in mijn hoofd.
    Maar dit kaartje maakt mij ook happy hoor en de vlaggelijn is inderdaad erg leuk.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig stempeltje!

    Hij is natuurlijk ook prachtig gekleurd en daarna verwerkt op een heel mooi kaartje.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi plony
    ja deze leuke tilda is echt iets voor een verjaardag ziet er geweldig leuk uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wordt altijd happy op jouw blog Plony!!!
    Wat een super mooie creatie weer!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende creatie heb je gemaakt Plony - happy happy werd ik ervan - prachtigmooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijk kaartje Plony en zo mooi gemaakt in deze kleuren.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whowww prachtige hanger Plony, super.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een vrolijk kaartje hier word je zeker happy van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er weer helemaal te gek uit Plony! De kleurtjes passen weer zo mooi bij elkaar net zoals de details die weer rijkelijk aanwezig zijn! Prachtig hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend weer Plony, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schatje Plony en alles past perfect bij elkaar.
    heb je het hangertje gekocht of zelf gemaakt?
    ik vind ze altijd zo leuk en het geeft een leuke uitstraling op een foto.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje Plony! Lieve Tilda. En leuk zijn deze vlaggetjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is fabulous Plony! Thanks for sharing at Sweet Stampin and good luck with the Challenge. Judy x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje