A day to remember.....

Hallo allemaal.......daar ben ik dan.....gelukkig, tevreden en zoooooooo trots op het prachtige bruidspaar......onze oudste zoon Corné en zijn Barbara.....


Het was een dag om nooit meer te vergeten.....nadat we vorig jaar een schitterende dag mochten beleven toen onze Lisette trouwde, was er nu een nét zo'n mooie dag waar we het nog veel over zullen hebben.
Wat hebben we geboft met het schitterende weer en wat waren ze mooi......
Ik wilde jullie deze foto's, genomen met mobiele telefoons, niet onthouden.....


Ik denk dat jullie wel begrijpen hoe ik me voel......zoooooo trots....wat zijn ze mooi met z'n drietjes maar....

wat te zeggen van de andere stellen.....


onze Marcel en zijn Marlies....


en onze Lisette met haar Korstiaan.....en natuurlijk Mauritsje.....

en zie tenslotte de meiden eens met z'n drietjes.....allemaal uit 1984, dat was toch een geweldig jaar....hahaha....


Ik voel me zo dankbaar dat ik dit als moeder en als oma mee mag maken.....iedereen die mij een beetje kent weet dat mijn Arie en mijn gezin voor mij het belangrijkste zijn op de wereld en die weten óók hoe ik hiervan geniet.

Een foto van mij en mijn mannie heb ik nog even niet voor jullie hihihi....maar wie weet komt er nog een leuke voorbij binnenkort.....

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond, lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Ik geloof graag dat je erg trots bent Plony! En dat is helemaal terecht! Het zijn prachtige foto's, "a memory captured" weer! Geniet nog even na zou ik zeggen enne laat die post met een foto van jullie maar komen. We moeten jullie gezicht toch ook zien stralen van trots, toch? :) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's en wat een rijkdom Plony, heel mooi, geniet maar van je "spul".
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en wat een schitterende foto's!!! Zo te zien hebben jullie een heerlijke dag gehad!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa, ik zag ze ook op FB, zo leuk! Wat een heerlijk trotse moeder en oma ben je, Plony, zelfs vanaf je blogpost straalt het je tegemoet. Geniet ervan, meid, ik snap het helemaal.
    En met je foon genomen?? Zou je niet zeggen, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Plony
    wat een prachtig stel.
    Mooie foto`s heb je gemaakt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Plony. Je mag met recht trots zijn! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het huwelijk van Corné en Barbera. Mooie foto's van het bruidspaar en andere stellen. Ik ben benieuwd naar een foto van jullie als trotse ouders. Fijn dat jullie dankbaar kunnen terugkijken op een prachtige dag.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig bruidje Plony dit zijn dagen die je nooit zal vergeten.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's van een mooie dag. De trots straalt uit ieder woord van je blogbericht. Mooi om te zien en lezen dat je trots bent op je gezin. Geniet van elkaar.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend lekker nagenieten! Ja 1984 is een prachtig jaar ;-) ze boffen maar met zo'n lieve (schoon)moeder en oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende trouwfotos. En natuurlijkeen hele Trotse Plony dat geloof ik krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig bruidspaar en ook de andere "setjes" mogen er zijn Plony...tuuuuuuuuuurlijk ben je mega-trots, dat kan gewoon niet anders!! En ik ben het helemaal met je eens: Sylvia en Laura zijn ook van 1984.....een topjaar!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig bruidspaar en die jurk...WOUW en natuurlijk mag je glimmen van trots!!! Voor iedere ouder is het gezin het belangrijkste!!! En wat een toeval alle drie meiden uit 1984
    Geniet nog maar lekker na van deze prachtige dag!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat jullie gisteren een mooie dag hebben gehad Plony! Kun je nog heerlijk lang van nagenieten. En zeker wil ik ook een fotootje zien van jou en je hubbie, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n trotse moeder, schoonmoeder en oma!
    Schitterende jurk en prachtig bruidspaar en wat een heerlijke kleinkinderen!
    Daar kun je met recht erg trots op zijn Plony!
    Fijn dat het zulk mooi weer was die dag.
    1984 is ons trouwjaar, heel speciaal jaar inderdaad haha.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,
    gefeliciteerd met het bruidspaar. Geweldig mooi!!! En inderdaad goed weer, ook de andere koppels zijn prachtig. Ook toevallig...1984! Goed jaar ja! Hihi.
    Geniet ervan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Prachtige foto's...
    Wat een geweldig mooi bruidspaar...een heel gelukkig paartje zo te zien en dan heel bijzonder dat ook het lieve kleine zoontje zo mee kan genieten...
    Doe er nog maar heerlijk van nagenieten....

    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie foto,s van deze leuke stellen daar kun je trots op zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Plony, ik had het al via Facebook gezien maar wil hier toch ook even reageren. Wat een mooie stellen zijn dit toch, het bruidspaar straalt ook helemaal, zo leuk om te zien. Heerlijk dat het weer ook zo fijn mee werkte, een dag om nooit meer te vergeten.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Plony,
    Gefeliciteerd en wat ziet ze er prachtig uit.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Plony. Wat een mooie foto's en wat ziet het bruidspaar er prachtig uit. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's, ik kan mij voorstellen dat je hier trots op bent.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Plony ze zien er fantastisch uit
    fijn dat je er zo van kunt genieten, ik heb het er nog moeilijk mee en schiet ook weer vol. Ik weet het wordt vanzelf minder en daar kijk ik naar uit.
    84 is een fantastisch jaar kijk maar naar de meiden.
    Liefs gGhea ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje