Een nieuw DT

Goedemorgen,
De oplettende volger van mijn blog heeft waarschijnlijk al gezien dat ik uit het team van DSCC ben gestapt.
Jammer genoeg gaat nu ook het blog sluiten maar óók dát hebben jullie vast al mee gekregen.
Ik heb een heerlijke tijd gehad bij de chickies, het blog waar mijn DT-werk begon.......in april 2012.
Vrijwel direkt nadat ik had aangegeven uit het DT te gaan stond er onverwachts een nieuwe uitdaging op de stoep.....Ik kreeg een mail van Cec Wintonyk van http://sugarcreekhollow.blogspot.nl/ of ik voorlopig plaats wilde nemen in het DT van Sugar Creek Hollow.
Sugar Creek Hollow is een blog met bijna 900 volgers en de opdrachten die ze daar hebben zijn altijd vintage of shabby chic-stijl.......en ja.....zeg daar dan maar eens nee tegen als vintage-fan...hahaha.
Ik dacht het eens even iets rustiger aan te gaan doen maar....dat gaat t niet worden met mij.....ik ben toch weer heel blij met deze nieuwe uitdaging....Ik maak veel te graag van alles en kan toch niet stil zitten dus....vanaf 5 juli gaan jullie mijn eerste bijdrage zien bij Sugar Creek Hollow.

Ga eens kijken op het blog en misschien wordt het voor jou óók een nieuw challengeblog om mee te gaan doen.

Een heel fijn weekend allemaal en lieve groetjes van Plony.



Reacties

  1. Hoi Plony,
    Gefeliciteerd met het DT plekje en je lijkt me idd niet iemand die stil kan zitten hihihi en dit ligt helemaal in jouw straatje ik ga zeker eens even kijken op het blog
    Een fijn weekend
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hoor, hartstikke leuk voor je Plony. Veel plezier!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk voor je Plony! Heel veel plezier en k ben benieuwd wat je allemaal gaat produceren, hihi. Maar jou kennende wordt het heel mooi allemaal.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf voor je, het klinkt als een blog dat echt past bij jou. ik ga er zeker kijken. Veel plezier met je DT schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha vintage FANAAT nou iets mooiers kan dan toch niet op je pad komen toch! Heel veel plezier en ben benieuwd naar je creties :-)
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Plony, daar ben je dus heelmaal op je plekkie, succes!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi plekje voor jou Plony, veel plezier daar.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en veel plezier daar zo Plony

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Plony met je DT-plekje je hebt het volgens mij drukker dan ooit, maar zolang je het allemaal bij kan benen is dat toch alleen maar super. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gefeliciteerd en helemaal jouw ding! Ben benieuwd wat je ons gaat laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Plony. its good to see you with us all at SCH.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je gevraagd bent voor het DT. Ik doe ook graag mee met de challenges. Echt iets voor mij al het vintage ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo Plony
    wat leuk voor je, echt iets voor jou.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, klinkt als echt iets voor jou. Gefeliciteerd.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super Plony! Heel veel plezier! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tuurlijk weten ze je te vinden! Heel veel plezier in je nieuwe DT!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje