Kaartje voor Tineke....


Zo daar ben ik weer eens.........ik kan het bijna zelf niet geloven maar ik heb gewoon een week niets op mijn blog geplaatst.....
Ik ben zo druk bezig met werkelijk van alles en nog wat....verjaardagen, waaronder ook die van mezelf, voorbereidingen voor de a.s. bruiloft van onze oudste zoon Corné, oppassen op de kleinkinderen, vooruit werken met DT-opdrachten omdat de vakantie al heel dichtbij is....en ja....dan glipt de tijd door je vingers heen.

Nu had ik een kaartje nodig voor mijn vriendin Tineke die deze week óók jarig is dus nu heb ik weer eens iets om te laten zien op mijn blog.
Ik weet dat Tineke enorm houdt van de stijl waarin ik de kaart heb gemaakt......


en het was wel weer eens heel leuk om met de malletjes aan de gang te gaan die al eventjes in mijn map zitten.....


De schoentjes passen er ook heel leuk bij.....


en een strikje mag ook niet ontbreken....

Ik hoop dat jullie mijn kaartje kunnen waarderen....ik lees jullie reacties wel....
Dan race ik nu maar naar mijn bed want ook daar moet je tijd voor vrij maken hahaha.

Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Ja Plony druk druk, hier van hetzelfde, hihi. Maar je kaartje is heel mooi geworden! Daar zal je vriendin heel blij mee zijn.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden, ja een week is niets meer tegenwoordig hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie vintagekaart zo in het rose Plony. Leuk met de hakschoenen erbij.
    Ook ik heb er last van druk druk en altijd tijd tekort hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart, leuk met die hakschoentjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooi kaart. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie vintage kaart Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een prachtige kaart, daar is Tineke vast erg blij mee.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Plony. Te druk valt wel mee. Doe niet veel. Veel te warm.
    Ik moet wel nog een hart maken Was vergeten er een foto van te nemen. Maar wordt heel anders Dat wel. hihi
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat prachtig dit kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful, love the image and great shoes and flowers. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Plony
    leuke stansen heb je gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi PLony. Wat een prachige kaart. Wat leuke met de mallen en de schoenen...... Super leuk gemaakt. Mooie kleuren. mooi plaatje echt helemaal leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hou maar op schei maar die tijd weet wat hoor hihi, maar je hebt ondanks dat je druk ben werkelijk een schitterend kaartje weten te maken.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Plony, alweer wat bijgekomen van je verjaardag?
    Heel leuk kaart voor je vriendin.
    Handig als je weet wat ze mooi vindt.... dan valt het zeker in de smaak. Ik vind de kaart weer heel mooi van kleur en detail!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen


  16. Hoi Plony
    Heel mooi verjaardagskaartje voor je vriendin....prachtige accentjes erop ook...en die mooie rose kleur maakt het echt feestelijk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Plony, ik vind dat roze altijd zo mooi voor die vintage kaarten en dan dat schoentje....echt top hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi kaartje Plony! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje