Nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgen, vandaag weer een nieuwe challenge bij WLVC en onze sponsor is.....


Sandra van LLC heeft een waardebon beschikbaar gesteld ....

De opdracht nvan de nieuwe challenge is : Alles mag.......natuurlijk wél vintage maar dat spreekt voor zich.

Ik heb een soort vintage-boekje gemaakt.....moeilijk om het op de foto te laten zien want in het écht is het toch altijd weer anders maar.....ik ben er zélf wel heel tevreden over......
Jullie mening hoor ik natuurlijk graag......hier komen de foto's....zonder verder commentaar....








Het is eigenlijk een verhaaltje geworden....als je in gedachten de bladzijdes omslaat kun je zo een verhaal vertellen over het begin...verliefd zijn, de kus, het trouwen, de trouwauto, de huwelijksreis naar romantisch Parijs......beetje fantasie gebruiken hihihi.......ik zag het wel voor me.....

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn alles-mag-inspiratie-voorbeeld voor de challenge en dan ben ik heel benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen bij WLVC.
Succes allemaal en heel veel knutselplezier.
Liefs van Plony en een hele fijne dag.

Reacties

  1. Wat een bjoetie van een vintage boekje Plony, daar zit aardig wat tijd in gestoken maar ja, dan heb je ook wat zeg!!!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,
    Ik had net op WLVCB al je creatie gezien en kom hier even goed bekijken hoe mooi je dit weer gemaakt hebt. Prachtig zoals je dit gemaakt hebt en ja, in het echt is het altijd mooier maar je hebt het goed kunnen overbrengen. Volgens mij ben ik net zulke "dromer" als jij hihi, heerlijk om zo te kunnen fantaseren toch? Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige creatie, prachtig gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi leuk om je verhaaltje er bij te lezen, super mooi gedaan!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjeeeeeee wat een geweldig albumpje! Wat een freubelwerk maar dan heb je ook wat super moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Plony wat 'n leuk boekje! En inderdaad het "ideale" verhaal over de liefde, trouwen, huwelijksreis komt meteen opzetten! Een waar sprookje... En jij weet als geen ander die romantische vintage stijl erdoor te mixen, super! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan gewoon jaloers naar jouw mooie vintage creaties kijken.prachtig! Ga proberen deze keer weer mee te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je vintageboekje Plony! Wat leuk gedaan. Heerlijk om iets te pimpen. Ik ben al eventjes bezig met een groot project. Ik hoop het van de week af te hebben en dan kan het precies meedoen bij jullie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig plony, je hebt er een heerlijk prachtig boekwerk van gemaakt. Ik kan altijd zo genieten van jouw creaties, PRACHTIG!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je vintageboekje Plony...wat een prachtige details ...elke bladzijde zo mooi gemaakt met schitterende accentjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit weer super gemaakt Plony, ik vind het prachtig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat mooi Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooi boekje mét verhaal Plony! Fantastisch gemaakt!
    Lieve groetjes en nog een fijne dag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooie details ook, die je erop hebt verwerkt.
    Als ik tijd heb, ga ik zeker weer met de Challenge meedoen!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er weer heel leuk uit, Plony.
    Super gedaan!

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooo wauw wat een prachtig werkje en ja hoor ik zie het helemaal voor me in love en eindigen in parijs.......zucht ach ja wie weet gaan wij daar ook nog is heen als we oud en grijs zijn hihi.

    Groetjes en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je hebt jezelf weer overtroffen met deze prachtige creatie.
    heerlijk om te zien hoe je alles hebt opgebouwd.
    fijne verjaardag meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk vintage boekje .
    Zeer mooi elke bladzijde vertelt een leuk verhaal in vintage stijl.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Enne je creatie is super mooi!! Prachtige kleuren en veel moois erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een gezond en creatief nieuw levensjaar toe.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow het ziet er weer schitterend uit
    een mooi verhaal zonder tekst,net als de ouderwetse stomme films SUPER
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje