Reminder Bestie-challenge


Goedemorgen......

Hier ben ik weer met een reminderkaartje voor de challenge bij http://bestieschallenge.blogspot.nl/ .
De opdracht van de lopende challenge is FLOWERS en natuurlijk is het wel de bedoeling dat je een Bestie-digi/stempel gebruikt of een 3D Bestie-plaatje. Keuze genoeg dus ga er eens voor zitten en zet de bloemetjes maar buiten.

De digi die ik heb gebruikt kun je hier vinden: https://www.etsy.com/listing/180614513/instant-download-digital-digi-stamps-big?ref=shop_home_active_15  en het is een leukie om in te kleuren hoor.....


Bloemen verwerken op een kaart is voor mij niet de moeilijkste opdracht......dat weten jullie inmiddels al wel.


Gaan jullie lekker nog meedoen......je hebt nog ruim een week de tijd dus....dat gaat lukken toch?

Allemaal een hele fijne dag, liefs van Plony.


Reacties

  1. Het is weer een beauty van een kaart hele mooie en aparte kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje weer Plony....met een prachtig ingekleurde bestie en super leuk al die bloemetjes...TOP!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony

    Wat een lieverdje op je prachtige kaartje en zo mooi omringd door de mooie bloemen.
    Ik had even gemist dat je jarig bent geweest (kom haast niet aan bloggen toe) maar alsnog van harte gefeliciteerd.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart laat je hier weer zien. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ingekleurd!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met bloemenrand!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer mooi Plony en ja die bloemetjes zijn werkelijk prachtig.Vind hem weer helemaal top.

    Fijn weekend en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Plony.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart Plony!
    Ook je vorige kaarten/creaties zijn schitterend! Ik heb deze week niet geblogd dus heb veel gemist... Ook las ik dat je jarig was, sorry heb die dus vergeten. Ik heb het nu eerst opgeschreven, zo dom!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat mooi die bloemenrand! Gaaf zeg! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Plony. Leuke Bestie en wat heb je het plooilint en de bloemen mooi verwerkt. Mooi zo helemaal in een rand er omheen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty en door het kleurgebruik geeft zelfs deze digi een wat vintage achtige uitstraling.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi gedaan weer. Mooie kleuren ook weer. gr Bets

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje