Romantic feeling.....



Zo zie je een week niets van mij en zo ben ik alweer terug.......deze keer met een gepimpt hart....daar had ik zoooooooooo'n zin in om dat te doen.....


Is het niet heerlijk om zoiets romantisch in je huis te hebben????? Ik ben er dol op......maar kan me ook best voorstellen dat er onder jullie zijn die er niet aan moeten dénken hahahaha.....
Gelukkig mogen we allemaal onze eigen voorkeur hebben toch????
Deze romantische ziel houdt hier heeeeeeel erg van ....hihihihihi.....


Een metalen sleuteltje erbij......


Stoeltje met een bloemetje....en een vlindertje.......


en een grote vlinder om nog een gaatje te vullen........aan pareltjes weer geen gebrek op deze creatie.....

Ik heb me weer buitengewoon goed vermaakt.

Tot de volgende keer.....Liefs van Plony.

Deze creatie gaat meedoen aan de challenge bij:

http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : charms
http://duymelot.blogspot.nl/   : alles mag
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/   : alles behalve een kaart
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/   : inspired by a song....dreaming of you by Selena.


Reacties

  1. Lang leve de romantische zielen, prachtig Plony,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super super Plony en ja zoiets wil je wel in je huis hebben hangen hoor. Hij is geweldig.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony, en ook ik hou hier heel veel van. Het ontbreekt me alleen af en toe aan ideeën. De kaart voor Tineke is ook prachtig geworden in een schitterende kleur.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi plony
    nou dit is echt top op het gebied van romantisch zo erg leuk en mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een erg mooie en vrolijke kaart met hele lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie, Plony!!! Dikke pluim!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer supertjes uit.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige creatie weer. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou je bent denk ik in een romantische bui....ik vind hem helemaal geweldig!!
    Prachtig plaatje...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a gorgeous and romantic card, love the lace and beautiful image! :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En waar je zin in hebt moet je gewoon doen!!!! En wauw wat kun je weer goed zien dat je daar met liefde aan gewerkt hebt! Super zeg!
    Ik ga zo mijn tenen eens flink maseren....:-D
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooooow Plony wat een geweldig mooi en romantisch hart heb je opgepimpt....heel chique....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ik hou hier zeker van en zou in mijn huis ook niet misstaan. Erg mooi gemaakt Plony, heerlijk om zoiets romantisch te maken toch? Ik vind dit echt weer een prachtig Plony-stukje.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo'n heerlijke romantische en nostalgische creatie! Super. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een super creatie, geweldig

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a wonderful card :)
    Thanks for joining us at Vintage Utfordring.
    Hugs, Gunn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heel mooi gemaakt,..en wat zal je huisje romatisch zijn :)

    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony, wat een werk heb je er weer van gemaakt!!! Supergaaf!!
    Leuk dat je meedoet met het Duymelotblog!!!

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje