Summer Days....



Goedemorgen.....vandaag heb ik weer een reminder voor de challenge bij http://bestieschallenge.blogspot.nl/ en de opdracht daar is : Summer Days.

Ik heb een lekker zomers kaartje gemaakt met daarin 2 tags waarop ik een felicitatie heb geschreven.....
Ik weet niet of de kaart al binnen is dus ik noem maar geen naam voor wie de felicitatie is.....


De Bestie-digi die ik heb gebruikt kun je hier vinden....



Maar weer eens de kleine houten lettertjes opgezocht.....

en ik heb met de cricut 2 poezen uitgesneden.....die zitten gezellig te genieten van het zomerse gevoel.....denk ik hihihi...


Doe gezellig mee met de challenge, je hebt nog ruim een week om iets zomers in elkaar te flanzen.

Fijne dag allemaal, liefs van Plony.



Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://basteltantenchallengeblog.blogspot.nl/   : midsummer
http://stampartic.blogspot.no/   : summer
http://kreativ-scrapping.blogspot.no/   : blomster




Reacties

  1. Nou PLony mijn dag is weer goed... ondanks de motregen hier! Mooi , vrolijk en zeker zomers! wat een mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje weer lekker in je favoriete kleur, met heel veel detail zo als we van je zijn gewend.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous. It is always such a joy to visit your Blog. I just love your work. Happy Weekend. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Plony.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er lekker vrolijk uit, heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke zomerkaart. Daar zal de ontvangster best blij mee zijn. Ik hoop, dat er veel zomerse besties voorbij komen.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, wat een vrolijkew leuke kaart heb je gemaakt Plony, ziet er echt zomers uit en die katjes zijn zo lief erop.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow das ist ja eine richtig hübsche sommerliche Dame. Die hat bestimmt Spaß am Mittsommertag.
    Hab lieben Dank fürs mit machen bei den Basteltanten.
    GLG Tamesis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo!

    Deine Karte ist klasse! Die Frau sieht so aus, als würde sie zu einem schönen sommerlichen Fest eingeladen sein. Alles passt perfekt zusammen! Toll!

    Ganz lieben Dank für Deine Teilnahme an der Basteltanten-Challenge.

    LG Svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en vrolijk zomers kaartje Plony....enook het stempeltje weer zoooooo mooi ingekleurd....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend ingekleurde Besties en super leuke kaart met die poesjes, klavertjes en en lettertjes!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A stunning card, the image is adorable.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Plony, mooie digi prachtig papier, alles is weer mooi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke zomerse kaart Plony!
    Ook nog gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter. Een prachtig bruidspaar!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. very lovely and sweet!

    thanks so much for playing along with us at basteltanten-Challenge!

    Hugs and kisses from germany, silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In een woord prachtig.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    eerst even: wat een superfoto's op FB!! Top dag natuurlijk!
    Je kaartje voor de reminder is ook weer helemaal leuk en vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige zomerse kaart. Mooie details heb je erop verwerkt.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello from Australia Plony, a gorgeous card and one must say the Besties are the best, being on SSS DT...I have had to close down Memories to Keep due to a hacker issue so have started all over again. I Have three lovely artist sponsoring me if you would like to join my new blog again and into my candy feel free...♥aNNie
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stunning card! I LOVE the green & peach together & the coloring you did on your image is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great card with really great colours!

    Thanks for joining us at Basteltanten.

    Hugs Ivi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. eine sehr schöne karte ist das!

    danke für deine teilnahme bei den basteltanten.

    glg meggi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi nou niet voor mij want ik ben nog niet jarig, maar wat een prachtige kaart en die poezen hoe lief zitten ze daar ja ik heb mijn cricut maar onder het bed gezet, want ik snap het af en toe allemaal niet met dat ding. Je kaart vind ik in ieder geval weer helemaal top.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje