Kadootjestijd!!!!


Hallo allemaal......

Op 6 november bestaat mijn blog 3 jaar en dat is weer eens een mooie reden om een kadootje weg te gaan geven.
Wat het is houd ik nog even geheim....
Wat moet je er voor doen????
Niet veel bijzonders hoor.....laat even een reactie achter zodat ik weet dat je mijn blog nog steeds graag volgt en..... that's it.
Uit jullie reacties kies ik een winnaar en die maak ik op 6 november bekend.

Komen jullie gezellig even hallo zeggen onder dit bericht???

Een hele fijne dag allemaal, liefs van Plony

Reacties

  1. Wow, alweer 3 jaar, het gaat zo snel! Ik vind je blog nog steeds leuk, je andere blog volg ik ook met veel plezier. Leuk dat je een Candy gaat weggeven, wie wil daar nu niet aan mee doen? Ik wel haha, dus bij deze. fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,

    Alweer bijna 3 jaar wat gaat de tijd snel.zelf ben ik nog niet zo lang actief op blogs.

    Mag graag je kaartjes bewonderen en doe soms een poging tot vintage maar ik blijft het moeilijk vinden.

    Veel suc6 en tot laters

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony
    Wauw alweer 3 jaar de tijd vliegt als je het leuk hebt en dat hebben wij als hobbyisten en bloggers en fb-ers Van harte gefeliciteerd en
    een fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Plony! Alweer 3 jaar! Ik volg je blog ook al een poosje en vind dat je er prachtige creaties opzet!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hoi Plony,

    Jij maakt zo'n mooie kaarten, wie wil
    jouw blog nou niet volgen ?
    Ik zeker wel hoor ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor Plony met het 3 jarig bestaan van je fantastisch blog....ik vind dat je geweldig bent in vintagecreaties....en dat geeft mij weer veel inspiratie telkens weer....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi plony,
    Aweer 3 jaar?! Wat gaat dat hard :)
    Ik kijk graag naar al je mooie vintage creaties. De een is nog mooier dan de ander dus ik kijk nog steeds mijn ogen uit ;)
    Ik hoop dat je nog een tijd doorgaat met inspireren!!!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk volg ik je op blogs al was ik even niet zo van het reageren
    omdat na een ziekenhuis opname van twee weken mijn man op 31 Aug is overleden.
    Je kaarten zijn altijd super en geniet daar erg van.
    Leuk een candy en voor weeral 3 jaar zulke mooie creaties te maken.Gefeliciteerd.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Plony.
    Ik hoop nog veel van je creaties te bewonderen.Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Plony dat je iets weg gaat geven omdat je blog alweer 3 jaar bestaat. Ik hoop dat er nog heel veel jaren bij mogen komen want ik bewonder graag jou creaties. Het is altijd weer leuk om te zien hoeveel verschillende creaties je maakt. Of het nu een gekleurde Bestie stempel is of een schitterende vintagekaart het blijft leuk om te zien wat jij allemaal combineert. Vaak geef ik een reactie maar ook niet altijd omdat de tijd ontbreekt maar ik bewonder ze wel altijd hoor. Ga dus zo door zou ik zeggen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog.
    Ga zo door met het maken van zulke leuke kaarten.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, 3 jaar een blog en niet meer weg te denken uit blogland. We hopen nog heel lang van al het moois wat jij maakt te kunnen genieten.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooooo wat gaat de tijd snel he!!Knap met alles wat je doet ......dat het nog steeds een groot succes is.Ik zal de draad ook weer eens oppakken ha ha Gefeliciteerd hoor dat het nog maar jaren een succes mag blijven!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony al 3 jaar laat je ons hier op je blog je mooie creaties zien. Al heb je een hele andere stijl van kaarten maken dan ik zelf ik kan altijd enorm genieten van je creaties!
    Dus gefeliciteerd en ga vooral zo door.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony,
    Drie jaar alweer, wat vliegt de tijd hè? Tuurlijk volg ik je, ook al reageer ik niet altijd bij je, ik hou je natuurlijk wel in de gaten ;-). Jij ent echt van alle markten thuis. Wat je ogen zien maken je handen. Zo leuk om te zien wat er allemaal in de laatste drie jaar is gebeurd met de huwelijken geboortes etc. Heel leuk om te lezen en je creaties zijn iedere keer weer top! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Wat gaat de Tijd snel. Ik volg je nog steeds trouw, al laat ik niet zo vaak reacties achter, omdat ik zoveel blogs langshoppen. Ik geniet echter iedere keer weer van je projectjes. Bedankt voor de inspiratie iedere keer weer.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Plony met je 3 jarig bestaan van je blog.
    Ik zie graag je kaarten maar niet altijd even tijd om te reageren.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    alvast een felicitatie voor je 3-jarig jubileum. Ik vind het wel knap hoor, zoveel schitterende kaarten maken en dan nog blogs bijhouden. Petje af.
    1ieve groeten,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi plony
    zo al weer bijna 3 jaar? geweldig en geniet met volle teugen van al je prachtige kaarten/creaties dus minimaal er weer 3 jaren bij
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. IK ZEG...HALLO Plony,

    Ik volg je altijd en probeer zo nu en dan ook een reactie op je bloggie achter te laten! Jij 3 jaar ik bijna 2 jaar....wat vliegt de tijd hè!!!
    Gezelligheid kent geen tijd! Ga lekker zo door....that's it, hihi.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 3 jaar een blog. Maar een blog voor t kaarten maken bedoel je zeker.
    Ik heb al een blog vanaf 2008, toen we een cruise gingen maken is het me in Benicaasim geleerd. Maar vanaf de boot ging het niet. Dus alles in word en later er op gezet.
    Heb ik datzelfde jaar ook geleerd, hoe je van fotoos een film kan maken. Zo leer je nog eens wat. Maar of ik dat nog weet ????
    Jouw blog bezoek ik altijd hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaja de tijd vliegt, al weer 3 jaar met van die mooie voorbeeldkaarten, geniet er altijd van en bekijk al die details goed, ga zo door Plony....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony. 3 jaar een blog gefeliciteerd. Ik geniet altijd erg van je vintage kaarten. Daar ben je supergoed in. Je wlv is ook zo'n leuk blog. Helaas doe ik niet altijd mee. Tijd...... Je kent het vast wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gezellige Hallo...........daar vroeg je om hahaha

    Altijd leuk om je blog te bezoeken en naar je mooie vintage creaties te kijken want bij mij is en blijft het maken van vintage kaarten een rommeltje, bij jou ziet het er altijd zo perfect uit, maar bij mij lukt het op de een of andere manier gewoon niet, daarom bewonder ik je kaarten erg graag

    liefs Debby

    ps:
    hopelijk ga je nog lang door met bloggen zodat ik er nog lang van kan genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd alweer 3 jaar wat gaat de tijd snel ik geniet altijd heel erg van je mooie creatie,s en doe er ook wel inspiratie van op ik hoop dat je nog heel lang door gaat groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lief Plony dat je een candy gaat weggeven ik doe hier heel graag aan mee.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow Plony
    al weer 3jaar.gefeliciteerd hoor, hoop dat er nog vele jaren bij komen.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zeg gezellig...hallo...:-)!!!
    Gefeliciteerd met je 3-jarig blog, Plony en dank voor al je mooie creaties.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hy Plony
    Wat vliegt de tijd! Ik ben nog geen drie jaar volger,wel aangestoken met je vintage virus en dat vindt ik helemaal niet erg.Het blijft genieten om naar jou creatie,s te kijken.

    gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Plony
    It is a pleasure to visit your blog and see all the wonderful things you make. Congratulations on your 3 years of blogging
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi plony, ik volg je blog nu enige tijd en ik geniet ervan! Je staat in mijn sidebar zodat ik geen kaartje mis want wat zijn ze mooi en inspirerend. Daar kan ik nog veel van leren! Ga lekker door met bloggen, hoor! Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vbn sommige mensen denk ik altijd: die bloggen al hun hele leven. De diversiteit en pracht aan dingen die ze laten zien is uniek. En jij bent zo iemand waarvan ik dat denk en nu lees ik dat je blog "slechts" 3 jaar bestaat. Ik hoop dat daar nog vele jaren emt inspiratie voor ons allemaal bijkomen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sjonge, ook in 2011 begonnen dus met bloggen. En nog steeds fanatiek (of steeds fanatieker...)
    in Blogland aanwezig! Leuk dat je een kadootje gaat weggeven!
    Hopeijk kunnen we nog lang van je creaties genieten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Natuurlijk kom ik even hallo Plony zeggen en gefeliciteerd!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou moeders......ik kom ook even HALLO zeggen hoor, en feliciteren natuurlijk, ik heb er zelf al 4 jaar opzitten, wat vliegt de tijd...ik bewonder je creaties altijd met veel plezier en ze bezorgen me vaak inspiratie, hoop er nog vele jaren van te mogen genieten en tot Ă©Ă©n van je kinders te behoren hihihi.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Plony, jeetje is het al weer een jaar geleden dat ik de mooie hek-mal van je won. Wat gaat de tijd toch snel hè. Zou het me dit jaar weer lukken hihihi!!! Je blog volg ik nog altijd met veel plezier. Hoe zou het ook niet kunnen met al die schitterende creaties van je!!! ik doe weer lekker mee hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Plony, wat gaat de tijd snel hè? En ja bloggen is ook leuk. Ik doe het met veel plezier. Het komt er niet altijd van om op elk blog te reageren want anders kan ik op mijn blog niets meer plaatsen....;-)
    Op naar het volgende jaar maar!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat gaat de tijd snel hé Plony. Maar goed dat je drie jaar geleden besliste om dit blog te starten, anders hadden we al heel was misgelopen van je prachtige creaties! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik had verwacht dat jij al veel langer een blog had. Kom altijd graag langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Plony,
    Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog, geweldig leuk om altijd langs te komen bij je!! Ook al reageer ik niet altijd, ik zie het allemaal wel!! Jeetje drie jaar, een hele tijd alweer. Gaaf!!! En ik zie aan je blog en je manier van schrijven dat je er volop plezier in heb en altijd even enthousiast. Ben ook blij dat je mij geholpen heb, in het begin. Ik was er anders echt niet aan begonnen!!
    Ben je nog steeds dankbaar, geniet er zo van om hier in blogland te zijn. Ook Kim vind het steeds leuker worden. Het is dat ze niet zoveel tijd heeft.
    Wat een geslijm hé Plony. Maaar goed het is de waarheid.
    Daarom vele XXXjes voor jou.
    En ga zo door zou ik zeggen
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi Plony
    alweer 3 jaar je blog en hebben we mogen genieten van prachtige creaties en ik hoop dat je nog maar lang door mag gaan met dit prachtige en creative blog.
    lieve groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hey Plony

    Wat gaat de tijd toch snel.Wat leuk Plony dat je iets weg gaat geven omdat je blog alweer 3 jaar bestaat. Ik hoop dat er nog heel veel jaren bij mogen komen waardoor we van je creaties kunnen genieten en inspiratie op kunnen doen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk Plony drie jaar niet te geloven.
    Alvast gefeleciteerd Plony!
    Dat er nog vele vele jaren mogen komen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Is het alweer 3 jaar! Wauw wat gaat de tijd snel... maar ja als je plezier hebt dan vliegt de tijd hè ;-) Nou meiden ik blijf jullie lekker volgen hoor... op naar de volgende 3 jaar..

    Liefs van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ja natuurlijk kom ik even hallo zeggen. Ik geniet nog altijd van dit blog. Vintage is helemaal mijn ding en ik kan er nog altijd veel leuke ideeën uit opdoen dus ga door minimaal tot de 10 jaar zou ik zeggen :). Veel succes Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met de mijlpaal. Ik ben een nieuwe volger :)

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Plony,
    Al bijna 3 jaar aan het bloggen super hoor en inmiddels heb je al heel wat moois aan ons laten zien en zelfs een eigen challengeblog erbij gestart. Ik wens je nog veel plezier met bloggen en ik hoop dat ik nog lang inspiratie bij je op kan doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nou Plony, ik hoef je niet te vertellen dat ik je blog graag volg. Elk bezoekje is een feestje want je geeft me zoveel inspiratie. Hou het nog maar minstens 3 x 3 x 3 jaren vol, dan kan ik nog lang van je genieten (en jij geniet dan ook natuurlijk met het maken van je 'knutselwerk'!)
    Enne... wat gaat de tijd snel!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Alweer drie jaar Plony, mwaaahhh wat vliegt de tijd voorbij. Ik mag je al een heel groot deel van deze jaren met veel plezier volgen en hoop natuurlijk dat we nog heel lang in blogland mogen verblijven! Wij blijven ervan genieten!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

  50. Hoi
    Wat leuk Plony dat je iets weg gaat geven omdat je blog alweer 3 jaar bestaat wat gaat de tijd toch snel. Ik hoop dat er nog heel veel jaren bij mogen komen voor je. Het is altijd weer fantastisch om te zien hoeveel verschillende creaties je maakt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Natuurlijk kom ik even "Hallo" zeggen Plony, ik mag altijd graag een bezoekje brengen aan je blog. gefeliciteerd met het 3 jarig blog bestaan en nog vele jaren erbij zodat je ons lekker kan blijven inspireren met je mooie kaarten;-)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hoi Plony ,
    3 jaar alweer wat vliegt de tijd toch ik kijk wekelijks op je blog zelf maak ik andere kaarten maar vind het altijd mooi om hier ff te kijken ,op naar de volgende 3 jaar,

    gr. emi.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. hoi Plony, natuurlijk volg ik je blog nog steeds met veel plezier..evenals de andere waar je allemaal actief bij bent, hihi. Ik reageer niet altijd maar om het hoekje gluren...altijd..en dus kom ik nu even "halloooo"zeggen..
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk dat je blog alweer bijna 3 jaar bestaat Plony. Ik hoop dat er nog veel creatieve jaren mogen volgen. Ik kom regelmatig een kijkje nemen op je blog om je creaties te bewonderen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Goh alweer bijna 3 jaar je mooie blog volgen en bewonderen, want wat een creaties komen er hier voorbij en wat heb ik een hoop geleerd van je en dat doe ik nog steeds en met veel plezier. Alvast gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan en ik hoop dat we heel lang mogen genieten van je geweldig mooie blog.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik kom op je blog om je kaartje te bekijken, want die ziet er erg leuk uit. Kom ik eerst bij dit bericht en reageer ik hier dan maar. Mooi thema, maar helaas de inspiratie wat zoek, maar wie weet doe ik over een poosje wel weer mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

  57. Ja Plony, volg ik je blog nog steeds met veel plezier altijd zoveel mooie te zien zelf drukke met weer hobby bij zie onder

    ooo heb je mijn news al gezien op me blog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat leuk, Plony dat je blog alweer bijna 3 jaar bestaat. En wat voor mooie dingen zijn er wel niet allemaal langs gekomen in die tijd. Ik ben nu officieel volger geworden, maar ik kom denk ik al zo'n 2 jaar een kijkje nemen op je blog. Ik vind je creaties echt prachtig. Ik hoop dat je nog lang met plezier mag bloggen en knutselen. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik volg je nog steeds Plony.
    Vindt het jammer dat de bloggen zo langzaam gaan en alles via facebook gebeurt. Maar ja, je moet meegaan zullen we maar zeggen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  60. hallo plony
    ik kom even hallo zeggen en natuurlijk je bedanken voor al je hulp met mijn blog.
    ik word steeds een beetje wijzer en slimmer hihihi was namelijk al 3 jaar bezig maar elke keer weer gestopt omdat ik het niet voor elkaar kreeg

    groetjes karianne

    ps ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Plony,
    Ik zag dat ik nog geen volger bij je was geworden. Heb het gelijk maar gedaan. Ik kijk vaak op je blog.
    Vind het een erg leuk blog.Ik doe vaak inspiratie bij je op.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje